XXL Nutrition

progression foto's

Nette legs hoor. Eindelijk eens iemand die geen spillebeentjes heeft! ;)

Van je rug ben ik wat minder onder de indruk(kan misschien ook belichting zijn), maar dat zijn wel goede benen, zeker die kuiten!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties! Het zijn Nike Free schoenen, zijn super chill.
Hier nog een foto van het begin van deze week toen het nog wel lekker weer was!

2ushdua.jpg

Fijn weekend allemaal

Hierbij na een lange tijd weer een update. Dit jaar voor het eerst tot een dergelijk laag vetpercentage gecut en daarbij gelukkig veel massa kunnen behouden. Nu langzaam de kcal weer opvoeren om weer te gaan groeien. Laat me weten wat jullie ervan vinden!

IMG_3721.JPG

IMG_3722.JPG

IMG_4047.jpg

IMG_4191.jpg

IMG_4200.jpg

Staat er goed bij man! Prima gedaan!

nice job !

Goede progress man!
Zieke kuiten!

Goed fysiek, je oogt wel zwaarder dan het gewicht op je profiel. Wat meten je armen?

Damn son! Heerlijke progressie. Lekker geknalt ;).

Goed fysiek, je oogt wel zwaarder dan het gewicht op je profiel. Wat meten je armen?

Thanks! Veel mensen verwachten inderdaad dat ik zwaarder zou zijn, maar ik heb echt een hele smalle waist en ik ben natuurlijk niet zo heel groot haha. Mijn armen heb ik de laatste keer gemeten om 44 cm met pomp.

Damn son! Heerlijke progressie. Lekker geknalt ;).

Ja slow en steady gainen we nog steeds verder. Nu binnenkort dus weer starten met een clean bulk!

Thanks! Veel mensen verwachten inderdaad dat ik zwaarder zou zijn, maar ik heb echt een hele smalle waist en ik ben natuurlijk niet zo heel groot haha. Mijn armen heb ik de laatste keer gemeten om 44 cm met pomp.

Ja slow en steady gainen we nog steeds verder. Nu binnenkort dus weer starten met een clean bulk!

Holy shit, 44 cm armen bij 1.75 m en 77 kg? Crazy! ;o

Hierbij na een lange tijd weer een update. Dit jaar voor het eerst tot een dergelijk laag vetpercentage gecut en daarbij gelukkig veel massa kunnen behouden. Nu langzaam de kcal weer opvoeren om weer te gaan groeien. Laat me weten wat jullie ervan vinden!
Weet je je bodyfat ook?

Ik weet het niet precies, maar ik denk dat ik rond de 10% bodyfat zit op dit moment. Mijn buik oogt altijd wat minder droog doordat ik nog wat overtollige huid heb bij mijn onderste abs vooral. Het zou even goed ook wat hoger kunnen zijn, maar ik vind dat verder ook niet zo heel belangrijk.

Wow goed fysiek, mooie schouders ook!

Henschotermeer! Dat herken ik ;)

OT: Goed fysiek man!

Update 5-12

Waarschijnlijk een van de laatste foto's voorlopig met een dergelijk laag vetpercentage. Ik probeer zo clean mogelijk te bulken, maar er zal waarschijnlijk wel wat vet aangezet worden.

Groetjes,

Iwan (The Sitch)

IMG_4656.jpg

Terug
Naar boven