AndroidHealthClinic

Prohormonen FAQs

Bezoekers in dit topic

over designe steroids ga ik mij niet uitspreken want ik heb het nooit genomen maar wie zegt dat prohormonen even goed of beter werken dan anabole steroiden, weet niet waariover hij spreekt. ik heb ook al is met prohomonen geëxperimenteerd en het is totaal niet te vergelijken met echte anabolen. je kan prohormonen zelfs niet vergelijken met een simpele testosteronkuur van 500mg per week. niet op gebied van libido, impulsiviteit, zin om te trainen, enz.. ik, als 49 jarige, voel mij bij een lichte testosteronkuur als een 18 jarige. met prohormonen heb ik dat nooit gehad. om eerlijk te zijn voel ik er zelfs niets van.
 
misschien een rare vraag, maar waar zijn deze producten verkrijgbaar? Ik train en eet nu voor een jaar en gebruik daarbij whey, multi en soms crea, maar merk nu dat ik langzaam een plafond bereik en ben erg nieuwsgierig om eens een kuurtje te proberen.
nog zo'n onwaarschijnlijke stelling. aan je plafond zit je nooit. altijd ga je vooruit. ik die zelf ook gekuurd heb (wel altijd lichte, simpele kuurtjes) ga terug vooruit een paar maanden na een kuur. het probleem is dat de meesten altijd hetzelfde trainen en niet voor afwisseling zorgen. steeds hetzelfde. tuurlijk wordt je lichaam dat gewoon en ga je bijna niet meer vooruit. ik heb is 8 maanden niet getraind. wel minstens twee keer per week pull-ups (met handpalmen naar mij gericht om biceps te trainen), push-ups, dips en squat zonder gewicht (reeksen tussen 30 en 50 reps) gedaan. na 8 maanden ging ik de zaal binnen en ik kon evenveel benchpressen als 8 maanden voordien.
 
misschien een rare vraag, maar waar zijn deze producten verkrijgbaar? Ik train en eet nu voor een jaar en gebruik daarbij whey, multi en soms crea, maar merk nu dat ik langzaam een plafond bereik en ben erg nieuwsgierig om eens een kuurtje te proberen.

Americaanse webshops, en ik ben ook paar engelse tegen gekomen.
Producten kan je zo bestellen, alleen de douane kan ze wel in beslag nemen.

Vergeet niet dat je ook nolvadex nodig hebt dan dat kan je niet zo via het net betalen.
 
Americaanse webshops, en ik ben ook paar engelse tegen gekomen.
Producten kan je zo bestellen, alleen de douane kan ze wel in beslag nemen.

Vergeet niet dat je ook nolvadex nodig hebt dan dat kan je niet zo via het net betalen.

kan je wel via het net bestellen en betalen :)

grtz

bart
 
Vergeet niet dat je ook nolvadex nodig hebt dan dat kan je niet zo via het net betalen.
wat vertel je nu voor onzin. nolvadex (tamoxifen) is gemakkelijk te vinden op het net. je kan ze zelf op vakantie in Spanje bij de apotheker gaan halen. sommigen geven het wel, sommigen niet.
 
Americaanse webshops, en ik ben ook paar engelse tegen gekomen.
Producten kan je zo bestellen, alleen de douane kan ze wel in beslag nemen.

Vergeet niet dat je ook nolvadex nodig hebt dan dat kan je niet zo via het net betalen.

thanks, ik had er ondertussen al twee gevonden (US en UK). Nu zit ik te denken aan een kuurtje met Epidrol, maar zoals ik gelezen heb, is daar geen nakuur voor nodig. Of sla ik nu de plank helemaal mis?
Nu is dat niet al te duur, maar wat is het risico als de douane het onderschept? Alleen boete of wordt dit gezien als een misdrijf?
 
Laatst bewerkt:
Doe het dan meteen goed en zet wat test, is veel minder slecht voor je dan deze bende en je merkt er waarschijnlijk veel meer van!

EN aan die twee hier die een jaar trainen en nu al denken dat ze dit nodig hebben: jullie hebben het mis ;) ga eerst maar eens goed lezen h oe je nog veel meer kan groeien zonder dit spul!
 
thanks, ik had er ondertussen al twee gevonden (US en UK). Nu zit ik te denken aan een kuurtje met Epidrol, maar zoals ik gelezen heb, is daar geen nakuur voor nodig. Of sla ik nu de plank helemaal mis?
Nu is dat niet al te duur, maar wat is het risico als de douane het onderschept? Alleen boete of wordt dit gezien als een misdrijf?

Epidrol = Havoc = Epistane

PCT is een must met een SERM
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=1399921

Wat betreft de douane:
Over boetes of iets dergelijks heb ik geen idee.

Wat ik je wel kan vermelden dat goederen vanuit de UK gezien worden als communautaire goederen. Goederen binnen de EU.

Goederen vanuit de VS zijn niet-communautaire goederen. Goederen die nog binnen gebracht moeten worden in de EU.

Op basis hiervan denk ik dat op communautaire goederen een minder strengere controle is omdat de goederen zich al in de EU bevinden.

Je kan de producten altijd bestellen natuurlijk maar of het verstandig is om ze in de zomer te gaan gebruiken is een ander verhaal. Voor mij heeft het geen zin om het in de zomer te runnen, ik train en eet in de zomer lang niet zo goed als in de winter.

En als je wat zou willen doen dan is veel eten, goed slapen en hard trainen een must.
 
lancelot999 zei:
thanks, ik had er ondertussen al twee gevonden (US en UK). Nu zit ik te denken aan een kuurtje met Epidrol, maar zoals ik gelezen heb, is daar geen nakuur voor nodig. Of sla ik nu de plank helemaal mis?
Nu is dat niet al te duur, maar wat is het risico als de douane het onderschept? Alleen boete of wordt dit gezien als een misdrijf?
als ze het onderscheppen, wordt het in beslag genomen en moet je een brief schrijven dat je ermee akkoord gaat dat je afstand van je goederen doet en dat je niet wist dat je dit verboden was. en dan wordt je gerechterlijk niet vervolgd. als je de keuze hebt om het in Engeland te bestellen, moet je niet twijfelen. normaal gezien is er vrij goederenverkeer binnen de EU en is de kans veel kleiner dat je pak gecontroleerd wordt. er worden enkel steekproeven gedaan als er vermoedens bestaan.
 
thanks, ik had er ondertussen al twee gevonden (US en UK). Nu zit ik te denken aan een kuurtje met Epidrol, maar zoals ik gelezen heb, is daar geen nakuur voor nodig. Of sla ik nu de plank helemaal mis?
Nu is dat niet al te duur, maar wat is het risico als de douane het onderschept? Alleen boete of wordt dit gezien als een misdrijf?

Hey Lancelot ik zag op marktplaats een gozer die epidrol verkoopt.
Prijs is best redelijk
 
Waarom roepen ze de hele tijd in de US reclames dat PH legaal zijn. Zijn ze dat niet in NL dan?
 
Andere wetten blijkbaar. Zelfde als dat het daar legaal is om een pistool te hebben en hier niet.
 
Pro anabol

hey , kan er mij iemand vertellen hoe ik best de volgende producten inneem ???
Pro Anabol + SizeOn
Vialoid + plasmajet
Nox 4U + HmB
ZMA

wat is wanneer goed en nodig ?? please tell me
 
mooi artikel!
 
hey , kan er mij iemand vertellen hoe ik best de volgende producten inneem ???
Pro Anabol + SizeOn
Vialoid + plasmajet
Nox 4U + HmB
ZMA

wat is wanneer goed en nodig ?? please tell me

Link naar deze producten.
Wat is je doel ? Wat wil je ermee bereiken ?
Stats ?
Ervaring ?

Trainings/voedingsschema ?
 
dus jij koopt al die producten zonder dat je weet hoe je ze in moet nemen???
K neem aan als je suplementen koopt dat je, je er eerst zelf in verdiept over hoe en wat.
 
Back
Naar boven