XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bezoekers in dit topic

Super EPI is geen epistane.

Super EPI = Androsterone
 
Als het 10mg per tab is, is het wel veel meer geld dan de epistane die ik ooit gekocht heb. Ook wat erin zit is helemaal anders dus weet niet zeker of het wel juiste keuze is :P
Oh thnx man !
 
Hoe zit het nu precies met de verschillende vormen van Epistane?

Na alles wat ik heb gelezen blijkt Epistane in de vorm van 2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol de meest pure epistane te zijn? RPN Havoc heeft exact deze samenstelling en is hier en daar weer leverbaar. Je komt dan wel op €80-€90 voor een kuurtje in plaats van de €50 van olympus (nakuur niet meegerekend).

Olympus UK - EP15TANE heeft dan weer een andere samenstelling: 2a,3a-epithio17a methyl-17b-hydroxy-5a-androstane (volgens http://www.mz-store.co.uk/prohormones/ep15tane-120-caps.html).
 
Guys,

Ben even niet meer actief geweest op het forum. Ik wil in deze maand beginnen met een pro hormoon kuurtje zit te denken aan EPI. Welke merken zijn dit moment goed en kan je bestellen via paypal? Is er trouwens een prohormoon wat je testlevel goed boost? Mocht er iets anders nog beter werken dan EPI let me know! Thanksss
 
Precies dezelfde interesse als TheKvnz
 
Naar mijn weten is er geen ''test boostend'' pro hormoon maar zijn er enkel pro hormonen welke ofwel testosteron vervangen of een ander androgeen hormoon na spelen die in werken op je androgene receptoren waardoor er een negatieve terugkoppeling zal plaats vinden op je fsh en lh waardoor je eigen testosteron aanmaak daalt.
 
Ik train nu bijna 3 jaar serieus en in die tijd ruim 20 kg aangekomen. Ben al een tijdje nieuwsgierig naar AAS en PH. Ben nu in zo'n stadium dat ik er toch wel wat serieuzer en concreter aan begin te denken. Plan is om begin 2017 dan te beginnen, zodat ik nu in ieder geval voldoende tijd heb om research te doen enzo.
Doel is om wat meer massa te pakken, BF% iets lager zou mooi meegenomen zijn. Als ik 5kg na nakuur over zou houden zou ik tevreden zijn.

Ik wil eigenlijk een epistane cycle van 6 weken gaan doen, maar zie bijna overal dat mensen ontzettend veel last van lethargie krijgen. Heb daarbij ook gelezen dat een test base daarnaast die klachten zouden kunnen verminderen (ik hoor het graag als ik fout zit), dus zit ik te kijken naar tr3st. Om m'n lever niet verder te belasten zou ik dan dermatr3st willen proberen.

Heb een paar vraagjes:
Is tr3st inderdaad een goede toevoeging op epistane?
Hoe zouden jullie de cycle dan adviseren? Dacht zelf aan: epistane 15/30/30/30/45/45, tr3st ?/?/?/?/?/?
Liver support, ja/nee? En waarom? Lees hier heel gemengde dingen over
Nolva of clomid na de cycle? Waarom?

Thanks!

Huidig BW: 82kg.
BF: Niet gemeten, schatting rond 15%

1RM op dit moment, geschat met rep-outs van vorige week:
Squat: 140kg
Bench: 87kg
Deadlift: 175kg
OHP: 60kg
 
Laatst bewerkt:
Ik train nu bijna 3 jaar serieus en in die tijd ruim 20 kg aangekomen. Ben al een tijdje nieuwsgierig naar AAS en PH. Ben nu in zo'n stadium dat ik er toch wel wat serieuzer en concreter aan begin te denken. Plan is om begin 2017 dan te beginnen, zodat ik nu in ieder geval voldoende tijd heb om research te doen enzo.
Doel is om wat meer massa te pakken, BF% iets lager zou mooi meegenomen zijn. Als ik 5kg na nakuur over zou houden zou ik tevreden zijn.

Ik wil eigenlijk een epistane cycle van 6 weken gaan doen, maar zie bijna overal dat mensen ontzettend veel last van lethargie krijgen. Heb daarbij ook gelezen dat een test base daarnaast die klachten zouden kunnen verminderen (ik hoor het graag als ik fout zit), dus zit ik te kijken naar tr3st. Om m'n lever niet verder te belasten zou ik dan dermatr3st willen proberen.

Heb een paar vraagjes:
Is tr3st inderdaad een goede toevoeging op epistane?
Hoe zouden jullie de cycle dan adviseren? Dacht zelf aan: epistane 15/30/30/30/45/45, tr3st ?/?/?/?/?/?
Liver support, ja/nee? En waarom? Lees hier heel gemengde dingen over
Nolva of clomid na de cycle? Waarom?

Thanks!

Huidig BW: 80kg.
BF: Niet gemeten, schatting rond 15%

1RM op dit moment, geschat met rep-outs van vorige week:
Squat: 140kg
Bench: 87kg
Deadlift: 175kg
OHP: 60kg
als je toch al test gaat zetten zou k de epistane er gewoon uit houden
 
sjaak69 klasgenoot heeft havoc vorige maand bij predator besteld. Was rond de 60,00 euro.
 
Van Epistane heb ik echt slechte verhalen gehoord. Veel acne en een spiergroei die je natty ook wel kan bereiken.

Oh ja en gevoelige tepels.
 
Van Epistane heb ik echt slechte verhalen gehoord. Veel acne en een spiergroei die je natty ook wel kan bereiken.

Oh ja en gevoelige tepels.

Zolang je onder je max zit kun je alles natty behalen...
 
Epistane (olympus) was voor mij een klote ervaring. Nooit meer. Koppijn, misselijk, enorme lethargie, duizelig, klote slapen.
Met "echte" AAS zijn de bijwerkingen veel minder, in mijn geval.
 
epistane een van de betere orals die ik gehad heb tot nu toe :)
 
Epistane (olympus) was voor mij een klote ervaring. Nooit meer. Koppijn, misselijk, enorme lethargie, duizelig, klote slapen.
Met "echte" AAS zijn de bijwerkingen veel minder, in mijn geval.

Bij welke dosering kreeg je de bijwerkingen en hoe zag je schema eruit?
 
Bij welke dosering kreeg je de bijwerkingen en hoe zag je schema eruit?

1 e week 30mg
2e tm 4e 45mg
5 tm 6 60mg

Gek genoeg was 60 minder erg dan 45. Maar al met al een ramp.
 
1 e week 30mg
2e tm 4e 45mg
5 tm 6 60mg

Gek genoeg was 60 minder erg dan 45. Maar al met al een ramp.

In welke week kreeg je last van de bijwerkingen?

EDIT: effe terug gelezen. vanaf week 3 en 4 zie ik. geen last van acne gehad? en die misselijkheid/buikpijn/kop liep je 2 weken lang 24/7 mee rond of hoe moet ik dat zien?
 
Laatst bewerkt:
Weinig tot geen acne. Dat was bij Anavar, winny en test only bij mij wel vrij erg.

Vanaf week 2 tot 4 grootste gedeelte dag, duizelen, koppijn, enorme lethargie en later vanaf week 4 enorme backpumps, die veel minder werden door taurine inname.
 
Zou iemand mij mss een betrouwbare site (waar je niet met Visa Moet betalen) kunnen vertellen waar jullie ervaring me hebben en goeie pro's op te vinden zijn.?
 
Vanaf heden gelden hier de regels van de aas-sectie, bronnen mogen niet meer gepost worden en de verschillende merken niet besproken. De middelen zelf mogen uiteraard wel besproken worden.
 
Back
Naar boven