AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bezoekers in dit topic

Vanaf heden gelden hier de regels van de aas-sectie, bronnen mogen niet meer gepost worden en de verschillende merken niet besproken. De middelen zelf mogen uiteraard wel besproken worden.
Puur uit nieuwsgierigheid, vanwaar deze beslissing?
 
Puur uit nieuwsgierigheid, vanwaar deze beslissing?

Omdat prohormonen en SARM's nu ingedeeld staan bij de aas-sectie ipv. de supplementen sectie gelden hier dan natuurlijk ook dezelfde regels als in de aas sectie.
 
Omdat prohormonen en SARM's nu ingedeeld staan bij de aas-sectie ipv. de supplementen sectie gelden hier dan natuurlijk ook dezelfde regels als in de aas sectie.
En waarom hebben jullie daar voor gekozen?
Als jullie het hadden gelaten, was het prima?
 
Omdat het meer in deze sectie thuishoort dan tussen de supplementen.
Daar kan ik mij wel in vinden. Maar nu wordt er wel weer een vorm van cencuur op gelegd.

Qua AAS begrijp ik bv dat er geen bronvermelding mag zijn.
Pro hormonen en sarms kunnen echter via vrije handelswegen gewoon besteld worden.
Leden advies geven op basis van goede ervaringen van webshops, wordt nu aan banden gelegd. Dat is zonde.
Ook zijn er geen belangen.

Daarnaast zijn de producenten die bv epistane maken, legale bedrijven.
Het verbieden van uiten van ervaringen ten aanzien van AAS heeft twee doelen. Geen platform zijn voor een illegale producent en geen aanbod pagina zijn waar de autoriteiten wat mee kunnen.
Met pro hormonen en sarms gaat dit niet op. Het zijn immers legale bedrijven die via legale handelswegen hun producten mogen verkopen.
Ook hier, geen belangen.

Vandaar dat ik benieuwd ben naar de achterliggende reden.
Zijn jullie op de vingers getikt?
 
Laten we ons het erop ophouden dat we een doordachte beslissing hebben genomen en zeker niet zomaar over 1 nacht ijs zijn gegaan ;)
 
Laten we ons het erop ophouden dat we een doordachte beslissing hebben genomen en zeker niet zomaar over 1 nacht ijs zijn gegaan ;)
Een duidelijke reden wordt de leden dus onthouden?
Spannunnd! :eek2:

Nee zonder dollen. Zonde. Weer sencuur op info waar mensen wat aan kunnen hebben.

Misschien een beetje advocaat van de duivel. Maar als een lid vraagt naar een goed merk epistane, dan mag ik dat merk niet noemen. Mag men wel verwijzen naar een topic op bv Anabolicminds waar goede info voor die persoon staat?
 
Een duidelijke reden wordt de leden dus onthouden?
Spannunnd! :eek2:

Nee zonder dollen. Zonde. Weer sencuur op info waar mensen wat aan kunnen hebben.

Misschien een beetje advocaat van de duivel. Maar als een lid vraagt naar een goed merk epistane, dan mag ik dat merk niet noemen. Mag men wel verwijzen naar een topic op bv Anabolicminds waar goede info voor die persoon staat?

Dezelfde regels als de rest van de aas sectie.
 
Je kunt AAS ook in buitenlandse webshops bestellen, dat maakt het nog niet legaal.
 
Je kunt AAS ook in buitenlandse webshops bestellen, dat maakt het nog niet legaal.
Ja, en sneeuw is wit.

Buiten de EU is geen vrij verkeer van goederen.
Maargoed, dat gaat over het verkeer. Niet over handel.

Het gaat mij om de belangen en de strafrechtelijke gevaren die dit forum zou kunnen hebben/brengen. Dat is bij pro hormonen en sarms gewoonweg niet aan de orde. Er is hier geen handel, geen belangen, niets.
Dus dan denk ik: waarom sencuur? Waarom mogen we mensen met vragen niet meer helpen of verwijzen? Die redenen worden niet gegeven.

Al lijkt het niet zo, zal het me verder aan m'n reet roesten. Ik hou alleen niet van het simpelweg doorrammen van zaken zonder enige vorm van communicatie. Vandaar dat ik wat kritischer ben.

The purple crocodile is strong in this one.
 
Laatst bewerkt:
Ja, en sneeuw is wit.

Buiten de EU is geen vrij verkeer van goederen.
Maargoed, dat gaat over het verkeer. Niet over handel.

Het gaat mij om de belangen en de strafrechtelijke gevaren die dit forum zou kunnen hebben/brengen. Dat is bij pro hormonen en sarms gewoonweg niet aan de orde. Er is hier geen handel, geen belangen, niets.
Dus dan denk ik: waarom sencuur? Waarom mogen we mensen met vragen niet meer helpen of verwijzen? Die redenen worden niet gegeven.

Al lijkt het niet zo, zal het me verder aan m'n reet roesten. Ik hou alleen niet van het simpelweg doorrammen van zaken zonder enige vorm van communicatie. Vandaar dat ik wat kritischer ben.

The purple crocodile is big in this one.
Ze vallen onder dezelfde wet als AAS (de Geneesmiddelenwet) en ook hier spelen belangen. Ik snap niet goed hoe je kunt beweren dat er hier geen belangen spelen, er was een tijd geleden zelfs nog iemand die gewoon publiekelijk postte dat hij een rep was voor Olympus.

Kortom: zelfde reden als voor AAS geldt, lijkt me.

Hoewel ik persoonlijk trouwens er een voorstander van ben dat dit nu in de AAS-sectie staat, weet ik wel dat Tijl er altijd fors op tegen was...
 
Ze vallen onder dezelfde wet als AAS (de Geneesmiddelenwet) en ook hier spelen belangen. Ik snap niet goed hoe je kunt beweren dat er hier geen belangen spelen, er was een tijd geleden zelfs nog iemand die gewoon publiekelijk postte dat hij een rep was voor Olympus.

Kortom: zelfde reden als voor AAS geldt, lijkt me.

Hoewel ik persoonlijk trouwens er een voorstander van ben dat dit nu in de AAS-sectie staat, weet ik wel dat Tijl er altijd fors op tegen was...
Ik kan mij inderdaad ook welgeteld één vertegenwoordiger van een pro hormoon merk herinneren. Edje van Olympus.
Verder hebben bedrijven hier niets te zoeken. Het is gewoon heel anders dan met volwaardige AAS en de markt/producenten in Nederland.

Ik begrijp dat het op de lijst staat. Dus verboden te verhandelen. Maar er is altijd een keuze om deze verplaatsing van sectie niet te doen.
Maar goed meningen zijn er om te verschillen.
 
Is het nodig om bij Epistane een nakuur te doen? Zoja wat, hoeveel en hoelang?
 
Is het nodig om bij Epistane een nakuur te doen? Zoja wat, hoeveel en hoelang?
Zou het wel doen. Het onderdrukt behoorlijk is mijn ervaring.
Zou afhankelijk van het aantal weken epistane 2 a 3 weken clomid pakken
 
Oke dat is duidelijk! Welke epistane merk is goed? en hebben jullie goede ervaringen mee?
 
Oke dat is duidelijk! Welke epistane merk is goed? en hebben jullie goede ervaringen mee?
Mag niet meer besproken worden. Dan krijg je een kaart of wordt je geband.
 
Back
Naar boven