Fitness Seller

[Project] Vetverlies, spiermassa

tyllurag

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Hallo mensen,

Ik ga weer beginnen naar een lange vakantie... ik heb niet veel gedaan deze vakantie... Ik dacht ik maak maar een topic aan en noem het maar project o.o.

Op dit moment weeg ik dus 85 kg :eek: een beetje te zwaar dus (Heb altijd al zwaarder als het gemiddelde gewogen. Mijn vetpercentage ligt op de 18%. Wat overigens best veel is.

Ik ben al vanaf januari dit jaar bezig met een beetje te trainen, train zon 3x in de week, en ik houd me (nog) niet aan een voedingschema.

Doel

Mijn doel is om mijn vetpercentage te verlagen. 10%?
En mijn doel is om spiermassa te kweken. (weet niet hoeveel)

Hebben jullie misschien nog tips of tricks? Bijv ik houd me niet aan een voedingsschema, hebben jullie die misschien?
Ik ben trouwens niet van plan om shit te gaan gebruiken, ik wil het natuurlijk houden:D.

Thnx

9 sept
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

22 sept
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vooruitgang?

Zal ik wat tips geven,
Maak een schema, eet veel en clean, en verzaak niet.
Dan lukt het.

Sow 85 kilo. Kan je niet beter gaan vreten dan.

Cutschema maken, laten controlen. 3x per week fullbody trainen, en na een paar maanden zal je een stuk slanker zijn.

Daarna, rustig aan cleanbulken en spieren pakken!

ik weeg ook 85, met ong 17pct bf (1m80), maar dat zit veelal onder je navel (en bij 18pct ook niet eens zoveel), meestal je rug armen en benen zit veel minder vet..

gewoon keihard trainen en keiveel eten tot je zeg: 90 of 95kg weegt, dan heb je tenminste wat spiermassa (je hebt nu al spiermassa wass want anders weeg je geen 85@18 pct maar 85@28pct..

dan bij 90 of 95 ga je cutten tot de 10 a 12pct en ga je weer verder eten

succes!

ik weeg ook 85, met ong 17pct bf (1m80), maar dat zit veelal onder je navel (en bij 18pct ook niet eens zoveel), meestal je rug armen en benen zit veel minder vet..

gewoon keihard trainen en keiveel eten tot je zeg: 90 of 95kg weegt, dan heb je tenminste wat spiermassa (je hebt nu al spiermassa wass want anders weeg je geen 85@18 pct maar 85@28pct..

dan bij 90 of 95 ga je cutten tot de 10 a 12pct en ga je weer verder eten

succes!

Ik denk niet dat dat is wat deze jongen wil. Hij wil gewoon wat meer vet kwijt, en later zien of ie veel meer spier kan krijgen. Hij is namelijk niet serieus met bodybuilding bezig, want ander had hij wel wat anders getypt dan "zo'n 3 keer in de week aan het trainen". Een serieus schema zal hij dus niet hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk niet dat dat is wat deze jongen wil. Hij wil gewoon wat meer vet kwijt, en later zien of ie veel meer spier kan krijgen. Hij is namelijk niet serieus met bodybuilding bezig, want ander had hij wel wat anders getypt dan "zo'n 3 keer in de week aan het trainen". Een serieus schema zal hij dus niet hebben.

Nee klopt, ik heb gewoon een vast rondje in de sportschool haha, maar probeer daar wel het beste uit te halen.

En wat is beter

Cardio > Kracht
Kracht > Cardio

altijd al een discussie

Nooit een discussie geweest hoor ;)

Eerst evt. een klein beetje cardio(5-10 min) om op te warmen, dan kt, dan cardio voor vetverbranding of conditie

Update foto

kheb laatst op laten meten, ga er vanuit dat het klopt tochh :P

Volgens mij is dit wel meer dan 18%.

zekeer meer dan 18, denk ook tegen de 25% aan

dit is zeker rond 20-25% vet ja,

Je gaat het niet redden wanneer je geen fatsoenlijk trainingsschema hebt, je niet bijhoudt hoeveel je eet (en dat niet aanpast aan wat je nodig hebt) en niet de nodige cardio gaat doen.

Lees de stickies - staat alle informatie in die je nodig hebt.

Ik geloof ook niet dat hij 18% heeft..

Argggh, kga vnv ff schema maken ^^

Al een schema gemaakt?

nee, update photo

Terug
Naar boven