tyllurag
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Hallo mensen,
Ik ga weer beginnen naar een lange vakantie... ik heb niet veel gedaan deze vakantie... Ik dacht ik maak maar een topic aan en noem het maar project o.o.
Op dit moment weeg ik dus 85 kg
een beetje te zwaar dus (Heb altijd al zwaarder als het gemiddelde gewogen. Mijn vetpercentage ligt op de 18%. Wat overigens best veel is.
Ik ben al vanaf januari dit jaar bezig met een beetje te trainen, train zon 3x in de week, en ik houd me (nog) niet aan een voedingschema.
Doel
Mijn doel is om mijn vetpercentage te verlagen. 10%?
En mijn doel is om spiermassa te kweken. (weet niet hoeveel)
Hebben jullie misschien nog tips of tricks? Bijv ik houd me niet aan een voedingsschema, hebben jullie die misschien?
Ik ben trouwens niet van plan om shit te gaan gebruiken, ik wil het natuurlijk houden
.
Thnx
9 sept
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
22 sept
Vooruitgang?
Ik ga weer beginnen naar een lange vakantie... ik heb niet veel gedaan deze vakantie... Ik dacht ik maak maar een topic aan en noem het maar project o.o.
Op dit moment weeg ik dus 85 kg
een beetje te zwaar dus (Heb altijd al zwaarder als het gemiddelde gewogen. Mijn vetpercentage ligt op de 18%. Wat overigens best veel is. Ik ben al vanaf januari dit jaar bezig met een beetje te trainen, train zon 3x in de week, en ik houd me (nog) niet aan een voedingschema.
Doel
Mijn doel is om mijn vetpercentage te verlagen. 10%?
En mijn doel is om spiermassa te kweken. (weet niet hoeveel)
Hebben jullie misschien nog tips of tricks? Bijv ik houd me niet aan een voedingsschema, hebben jullie die misschien?
Ik ben trouwens niet van plan om shit te gaan gebruiken, ik wil het natuurlijk houden
.Thnx
9 sept
22 sept
Vooruitgang?

niet zo slim met een bf van 18% he