MuscleMeat

Breaking News Promotie actie Bodyenfitshop.nl! Win een pot **Magnificent**

Ik ga op vakantie en neem mee: een krat bier want melk is voor baby's

Ik ga op vakantie en neem mee, hamburgers met korting oh oh ohoho.

ik ga op vakantie en ik neem mee: wc-papier om mn kont mee af te vegen als noxipro eruit komt zetten

''Ik ga op vakantie en ik neem mee een pot crea bcaas schoon ondergoed en natuurlijk een pot whey.

Ik ga op vakantie en neem Leon mee :P

Ik ga op vakantie en neem niets mee :o

Het is vakantie voor een reden :D

Ik ga op vakantie en ik neem mee ga fitness Bollyrobics workout dvd mee om in shape te blijven.. "chej e chej e chej ja chej ja chejo chejo, one more time!! Goed voor gespierde heupen icm Magnificent :D

http://www.youtube.com/watch?v=HicllSgr1-w

Laatst bewerkt:
Ik ga op vakantie en neem mee,
Magnificent waarmee
ik heel cliche, doorsnee en passe,
kan groeien heel gedwee.
tevens zal het winnen van deze troffee,
het deze abonnee,
het schelen in de portomonnee.

Ik ga op vakantie en neem mee: NIETS, want ik heb geen geld meer om op vakantie te gaan door al die Whey Perfection te kopen bij B&F.

Ik ga op vakantie en neem mee:
Mijn zwaar afgetrainde shredded lichaam, ik heb toch niet voor niets zo hard getraind?

Ik ga op vakantie en ik neem mee,
mijn B&F tanktops en whey,
zodat men mij kan bewonderen aan zee
en denken hey, Bodyenfitshop is OK!
met de extra inkomsten die jullie daardoor innen,
mag ik wel een van de potjes magnificent winnen!
zodat als ik terugkom na een week of 2
ik nog harder kan groeien dankzij dit geweldige idee :D

Ik ga op vakantie en neem mee, euhmm hmm ben al geweest dus niks!

Ik ga op vakantie en ik neem mee, mijn vriendin. Wie maakt er anders mijn shakes en wast de beker weer af :stupid:

ik ga op vakantie en laat thuis, mijn vriendin, zodat ik daar rustig een gym kan vinden en verder trainen zonder gezeur aan m'n kop

''Ik ga op vakantie en ik neem mee de pot Magnificent van Body En Fit Sportnutrition!waarmee ik KEI harde spiermassa ga winnen" =D

Ik ga niet op vakantie:(

ik ga op vakantie en neem mee: alleen B&F kleding want ook B&F staat achter het belang van rust en genieten van het leven!

Ik ga op vakantie en ik neem mee,
mijn B&F supp stack om zelfs op vakantie niks tekort te komen
en volkomen uitgerust terug te stomen
om vervolgens de gains van me leven te beleven samen met de gedreven Magnificent :D

ik ga op vakantie en ik neem mee mijn vliegende bezem zodat ik zwerkbal kan spelen op de camping! seriouss

Terug
Naar boven