MuscleMeat

Gratis de Maximize Intense testen ? - Actie voor de leden van DutchBodyBuilding.com!!

Morgen de uitslag hoorde ik daarstraks van Leon:)

Morgen dus mischien ben ik dan nog op tijd:p, hangt af of jullie deze nog zullen mee rekenen:D, maar ik kan jullie niet beweren dat ik de beste ben in review's schrijven of de beste persoon om het aan te geven, maar ik kan jullie wel verzekeren dat ik mijn best zal doen, om een zo eerlijk en volledig mogenlijk review te schrijven en dat ik ook ervoor zal zorgen dat ik doe wat je moet doen bij het nemen van een preworkout, lege maag, goeie omstandigheden, ... zodat ik het ultieme uit dit product kan halen:D!

• Topic Starter Topic Starter
En de winnaars zijn:

Thommie
Blackreds
Frank 92

Graag een p.m met jullie adres erin. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 15:40 ----------

Gefeliciteerd mannen, ook namens mij!

Groetjes Ralf

Waarom zou ik dit product willen testen?

Ik ben een sportleraar binnen een groot fitness keten in nederland en ben zelf zeer actief in het fitness/vechtsport.
We weten allemaal dat sups hiermee hand in hand gaan en aangezien mijn ervaringen en kennis over het menselijk lichaam en wat er precies gebeurd met onze energiesystemen als we sups gaan gebruiken.
Nog een goeie reden waarom ik dit product graag wil testen is omdat mijn ervaringen niet alleen hier deel maar ook met alle leden binnen ons bedrijf en advies kan geven welke spullen wel goed zijn en welke ik geen goeie ervaringen mee gehad heb.

En natuurlijk omdat een gratis pot altijd handig is.

ps oeps zag telaat dat er al winnaars bekend waren haha.

Wow weer niks gewonnen :D.

Congratz naar de winnaars!

Ahw yeah!!!

Gefeliciteerd jongens!!

Was weer een leuke actie!

We zullen eens zien naar de winnaars hun laatste postjes :D

frank92

blackreds

Van Thommie kwam ik niet direct iets tegen in het B&F-topic:D

Proficiat!

Lezen jullie eigenlijk wel alle deelnames? Valt me op dat de winnaars allemaal een post gemaakt hebben binnen het uur nadat jullie deze thread hebben aangemaakt.

Lezen jullie eigenlijk wel alle deelnames? Valt me op dat de winnaars allemaal een post gemaakt hebben binnen het uur nadat jullie deze thread hebben aangemaakt...

Ja hoor, dat is gewoon toeval in dit geval. :)

Maar goed, we krijgen dan ook altijd zure reacties als men niet wint, dus tja. :rolleyes:

-Leon

Geen zin om 6 pagina's door te spitten...

Wanneer is dit product beschikbaar en voor welke prijs?
Of is dit afhankelijk van de reviews?

Ja hoor, dat is gewoon toeval in dit geval. :)

Maar goed, we krijgen dan ook altijd zure reacties als men niet wint, dus tja. :rolleyes:

-Leon

In het vervolg gewoon iedereen eens laten winnen Leon! :D:D

Jezus, Frank92. Als ik dat had gezien dan had ik hem aan iemand anders gegeven.... :P

Gelukkig maar dat Ralf daar druk bezig was vandaag! :D

-Leon

Als je je zo veel beter zou voelen door nog iemand een pot te geven, offer ik me wel op! ;)

Wat is er mis met mijn posts? Ik heb toch gewoon eerlijk gewonnen??

Dat van mij was geen zure reactie:D Heb hem al zelf besteld en is een top pré-workout! Kan noxi en jack3d bij mij een puntje aan zuigen^^

Hopelijk blijft de prijs wel 29,90 B&F!:mad:

noxi stelt niets voor... Daar pak je 3 schepjes van en je merkt er nog niets van???

1 schepje en dit spul doet het, zo hoort het:)

Die noxi is dan ook nog eens niet te zuipen! Niet dat deze het veel beter doet maar zit niet zo'n scherp smaakje aan!

Terug
Naar boven