AndroidHealthClinic

Nieuws Prostituee aangevallen

Wouter G

Ripped Bodybuilder
Waardering
222
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
Prostituee aangevallen op Amsterdamse Wallen
Uitgegeven: 7 januari 2010 14:40
Laatst gewijzigd: 7 januari 2010 14:37

AMSTERDAM - Een nog onbekende man heeft in de nacht van woensdag op donderdag in Amsterdam geprobeerd een 41-jarige prostituee om het leven te brengen. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

Alphons NieuwenhuisHet incident gebeurde rond half een op de Oudezijds Achterburgwal op de Wallen. Collega's van de vrouw sloegen alarm toen ze vermoedden dat de prostituee in de problemen was.

Ze drukten de alarmknop in, waarop een bekende van het slachtoffer en toegesnelde politieagenten de vermoedelijke dader snel konden aanhouden.

De vrouw is met ernstig letsel in haar gezicht opgenomen in een ziekenhuis. De politie onderzoekt of de man ook betrokken is geweest bij eerdere soortgelijke, nog onopgeloste geweldszaken tegen prostituees.

© ANP

Wie was het van DBB? COD? Old Dutch? Wie...

K*tHoer !

je mag ook helemaal niks meer in dit k*tland!:mad:

Lil Priest heeft een hoerenfobie opgelopen en is op psychotocht

en de man is nogsteeds niet bekend???ondanks dat hij is aangehouden

Ja krijg je straks op opsporing verzocht "wie kent deze onbekende man?"

en dan vermelden ze erbij dat het om de man gaat die slaat en niet de h**r want sommige mensen zien bij h**ren niet of het nu mannen of vrouwen zijn hahah(Lil Priest ):D

was het een buitenlander?

slechte Pimp zeg. Die zou haar moeten beschermen. Ik denk dat ik die taak maar op me ga nemen.

slechte Pimp zeg. Die zou haar moeten beschermen. Ik denk dat ik die taak maar op me ga nemen.

De pimp zit meestal niet ver weg, maar meestal niet zo in de buurt dat-ie alles hoort wat er in het peeskamertje gebeurt. :cool:

Elke kamer is wel uitgerust met een alarmknop tegenwoordig, alleen daar moet de prostituee natuurlijk wel bijkunnen ...

De pimp zit meestal niet ver weg, maar meestal niet zo in de buurt dat-ie alles hoort wat er in het peeskamertje gebeurt. :cool:

Elke kamer is wel uitgerust met een alarmknop tegenwoordig, alleen daar moet de prostituee natuurlijk wel bijkunnen ...

Ik hoor dat jij wel eens vaker een van mijn bitches in elkaar geslagen hebt??!!

CoDtje is nog nooit op de Amsterdamse wallen geweest (noch de Limburgse wallen), dus ik val sowieso af. :p

Terug
Naar boven