MuscleMeat

PVV'er deelt klappen uit

Gelijkt heeft hij wel, en dat hoedje heeft hij vast op omdat hij in israel is, hij weet tenminste van aanpassen, dat kun je van de moslims in nederland niet zeggen.

israel=het land van de joden

Gelijkt heeft hij wel, en dat hoedje heeft hij vast op omdat hij in israel is, hij weet tenminste van aanpassen, dat kun je van de moslims in nederland niet zeggen.

israel=het land van de joden

Jammer man, dit is in Amerika, waar hij achter de schermen geld ophaalt door anti-islamitische toespraken te houden. Joden willen namelijk graag doneren om moslims tegen te werken.

Trouwens is dit alleen wettelijk mogelijk omdat hij het enige lid is van zijn partij; andere partijen mogen dit niet.

Schandalig dat zij pogen Nederland te misbruiken om de puinhopen van Israel en de Arabische wereld op te lossen.

Beide volkeren geloven zo intens datzelfde God/Allah hen rechten heeft toegekend, Israel doet waar het zin heeft qua vestiging en die woestijn dieren reageren daarop.

Ik wil een Leider zien die de volle belangen van de Nederlandse burger vertegenwoordigt, zoals Philip de Winter dat voor de Vlamingen doet. Aan de Winter zie je dat het een man is van tussen het Volk, Wilders ziet zichzelf liever als een profeet.

Al heeft Dewinter ook een aardige voorliefde voor de Joden, maar niet in de mate dat Wilders die heeft. Dewinter is ongeveer even extreem als het over het bestrijden van de islam gaat.

Ook al?

Ach ja, het was ook naief om te denken dat er na William Wallace in Schotland nog een echte Volksman is geweest.

Hah, als dit Aboutaleb 'was overkomen' had het land te klein geweest en werden we helemaal 'op ons ongelijk gewezen' door de arnoldfans en cutlers hier.

Heb je mijn reactie niet gelezen? ik praat em toch niet goed.

En ja die abetoelep is hier te gast en een heel andere functie, als die het flikt moet hij het land uit.

Schandalig dat een 'volksvertegewoordiger' zich zo laat gaan.
Nog schandaliger is dat hij niet direct uit zijn functie ontheven wordt.
Met een simpel excuusje komt hij er natuurlijk veel te gemakkelijk vanaf.

Een dikke 100 000 Nederlanders worden vertegenwoordigt door een zichzelf-niet in-de-hand-houdende zuipschuit :thumbdown:

Terug
Naar boven