XXL Nutrition

PVV'er deelt klappen uit

DEN HAAG - Hero Brinkman erkent dat hij een drankprobleem heeft. „Ik ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren”, aldus het PVV-Tweede Kamerlid.

Brinkman zegt „enorme spijt” te hebben dat hij zich in de nacht van dinsdag op woensdag in beschonken toestand heeft misdragen in de sociëteit van het Haagse perscentrum Nieuwspoort. Hij heeft zijn excuses aangeboden aan de barman „die zich door mijn gedrag geïntimideerd heeft gevoeld”.

Brinkman, die politieagent is geweest, ontkent in een donderdag uitgegeven verklaring dat hij de barmedewerker heeft geslagen. Wat er wel is gebeurd, meldt hij niet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4911644/__Excuses_Brinkman_aan_barman__.html

Ach ja politici met drankproblemen, what else is new?

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

misschien was het vlaggetjes week bij de V&D?

Dat is bij de C&A en dat is wel een Joods bedrijf inderdaad.

Nu zijn onze PVV vrienden wel heel erg stil...

Telegraaf nu opeens wel betrouwbaar?

I can be your hero baby, i can drink away the pain.

Telegraaf nu opeens wel betrouwbaar?

DEN HAAG – PVV’er Brinkman erkent dat hij „een drankprobleem” heeft. Hij gaat er „hard aan werken dit snel tot het verleden te laten behoren.”
Dat liet het Kamerlid donderdagmorgen in een persbericht weten. Het spijt hem, zo schrijft hij, dat hij zich „dinsdagnacht in dronken toestand in perscentrum Nieuwspoort heeft misdragen.” Door zijn gedrag heeft „een barmedewerker zich geïntimideerd gevoeld.” Brinkman heeft de man excuses aangeboden, maar ontkent dat hij hem heeft geslagen.

http://www.refdag.nl/artikel/1434479/Brinkman+Ik+heb+drankprobleem.html

(Novum) - "Ik erken een drankprobleem te hebben en ga er hard aan werken om dit snel tot het verleden te laten behoren." Dat zegt PVV-Kamerlid Hero Brinkman donderdag in een reactie op berichten dat hij dinsdagnacht in sociëteit Nieuwspoort een tapper zou hebben geslagen.
Onder meer De Telegraaf berichtte donderdag over het incident in de Haagse ontmoetingsplek voor journalisten, politici en voorlichters. Brinkman zou ruzie hebben gekregen met de barman omdat deze hem geen nieuwe bestelling wilde geven. Daarop sloegen bij het Kamerlid de stoppen door. De PVV'er probeerde zelf achter de bar te komen om drank te pakken. Toen de tapper hem probeerde tegen te houden, kreeg hij een klap in zijn gezicht, aldus de ochtendkrant.
In een persverklaring biedt Brinkman zijn excuses aan. "Ik heb enorme spijt van het feit dat ik me dinsdagnacht in Nieuwspoort in dronken toestand heb misdragen. Daarom heb ik excuses aangeboden aan de barmedewerker van Nieuwspoort die zich door mijn gedrag geïntimideerd heeft gevoeld. Ik hecht er wel aan te benadrukken dat ik hem niet geslagen heb."

[Link niet meer beschikbaar]#

Verschil met diverse Telegraafstukken is dat hier gewoon meerdere bronnen voor te vinden zijn. Toeval dat nu net het Telegraafstuk hier staat.

Alcohol he :rolleyes:
niet gevaarlijk enzo......

Hij zou een stick moeten roken.........

opgeblazen bende

Zo opgeblazen dat als het een kamerlid van een andere partij was geweest de PVV nu minimaal al kamervragen had gesteld.

Wel een leuke partij hoor. Een wife-beater, een alcoholist, een zionist en hielenlikker Madlener zit gezellig op het Europese pluche. Wordt nog wat als ze 25 zetels halen.

Sodemieter partij voor sodemieter mensen.

Als het echt zo is dat moet hij maar de partij uit om het imago van de pvv niet te schaden. Met dit soort gedrag hoor je bij groenlinks of de pvda thuis.

Misschien is het gewoon opgeblazen allemaal, misschien heeft hij niet geslagen of heeft hij eerst klappen gekregen, en zagen een stel linkshonden een goede rede om hem zwart te maken.

als ze je geen drank geven... tja :p

LEKKER BEUKEN

Als het echt zo is dat moet hij maar de partij uit om het imago van de pvv niet te schaden. Met dit soort gedrag hoor je bij groenlinks of de pvda thuis.

Misschien is het gewoon opgeblazen allemaal, misschien heeft hij niet geslagen of heeft hij eerst klappen gekregen, en zagen een stel linkshonden een goede rede om hem zwart te maken.

En nu moeten er dus wel nuances worden aangebracht zeker? Hij geeft zelf toe dat hij een drankprobleem heeft en het lijkt me sterk dat een barman een dronkenlap uit zichzelf gaat aanvallen. Brinkman heeft zijn excuus aangeboden, hoe duidelijk wil je het hebben?

Wel grappig die nuanceringen als het blijkt te gaan om een PVV-kopstuk en dan ook nog durven te stellen dat het mogelijk de schuld van links is. :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=cD0XZlxKuig

Tweede Kamer 2011 + 2012 hadden we al gehad. Dit is 2013.

Jammer dat er geen BSOD op dat scherm stond ...

Alcohol he :rolleyes:
niet gevaarlijk enzo......

Hij zou een stick moeten roken.........
Alcohol is op zich ook niet gevaarlijk, labiele gevallen die niet weten waar de grens ligt zijn dat wel.

Passief roken kan al kanker verwekken, ongevaarlijk? :rolleyes:

Elke drug brengt risico's met zich mee. Pvv + alcohol = bar fight.

Terug
Naar boven