Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marky, waarover schrijf je en is het je eerste boek?
"Bietsers, nietsnutten en pannenlikkers nader bekeken."
"Bietsers, nietsnutten en pannenlikkers nader bekeken."
Hero is zelf politieagent geweest en heeft vast geen geweld gebruikt, het is gewoon overdreven verhaal.
Een keertje dronken zijn vind ik op zich geen ramp. Slaan dan weer wel, dronken achter stuur helemaal. Maar denk dat als we zo gaan beginnen er maar weinig politici heilig zijn?
Hehe, ik hoor mevr. Halsema alJe kan er natuurlijk op wachten dat bij een partij die fel ageert tegen het verval van onze samenleving er scherp op gelet wordt welke misstappen die parTeden begaan. Ook al zijn het geen leden in feite, Wilders is alleenheerser binnen de PVV.
PVV zal niet nalaten om persoonlijke zaken er bij te halen in Tweede Kamer discussies, wat dat betreft valt het nog mee dat er geen kamervragen door andere partijen zijn gesteld vandaag.
Ja en een politieagent buitendienst rijd nooit door rood en Halsema bestuurd een Prius.
Als dit waarheid is moet Geert Wilders deze man gelijk uit de partij zetten, mensen die zich niet kunne beheersen en het niet met woorden op kunnen lossen horen niet in de politiek thuis.
Het lijkt me trouwens een opgeblazen verhaal.
zijn Loopbaan
Politie-agent te Amsterdam, van 1985 tot 1999
Buurtregisseur, van 1999 tot 2001
Inspecteur van politie, van 2001 tot november 2006
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 1 maart 2007
![]()
[Link niet meer beschikbaar]
WTF, een Israelische vlag op je buro neerzetten en dan ook nog eens pontificaal in beeld laten staan. Om nog maar niet te spreken over die poster achter hem.