AndroidHealthClinic

PVV'er deelt klappen uit

Tijd om uit eigen beweging uit de partij te stappen lijkt me, hoef je er ook niet uit 'gezet' te worden.

Minder Israel, meer Nederland.

Ja zeggen tegen Israel of de Arabische wereld is Ja zeggen tegen geweld.

Marky, waarover schrijf je en is het je eerste boek?

Laten we zeggen iedereen die niet als een kluizenaar leeft en z'n leven vorm geeft op basis van sociale stimuli. Een slonzerige en afhankelijkere bezigheid dan contactuele gezamelijkheid in groepsverband heeft het mensdom in haar rijke historie tot op heden nog niet gekend, en het lijkt erop dat zij dit pathetische verlangen tegen elke oppositie in wil afdwingen om met z'n allen lekker in een kasje te gaan zitten en tussen het beton elkaar tot in abstracte en orderlijke perfectie te modificeren.

'Dit soort berichten' ligt dan echt aan de PVV-ers zelf. Of zou Brinkman door een links complot aan de drank zijn geraakt en is Dion Graus een vrouwenmepper geworden omdat de linkse media hem daar toe aanspoorde?

Wilders en co zijn er zelf ook als de kippen bij als ze een parlementariër persoonlijk kunnen aanvallen. Wie met modder gooit moet ook kunnen incasseren.

Brinkman biedt zijn excuses aan, dat zeg toch wel genoeg of niet? Als hij niet fout zou zitten gaat hij zijn excuses niet aanbieden.

Slaan of niet, je dronken misdragen is geen handige actie voor een parlementariër.

Een keertje dronken zijn vind ik op zich geen ramp. Slaan dan weer wel, dronken achter stuur helemaal. Maar denk dat als we zo gaan beginnen er maar weinig politici heilig zijn?

Een keertje dronken zijn vind ik op zich geen ramp. Slaan dan weer wel, dronken achter stuur helemaal. Maar denk dat als we zo gaan beginnen er maar weinig politici heilig zijn?

Je kan er natuurlijk op wachten dat bij een partij die fel ageert tegen het verval van onze samenleving er scherp op gelet wordt welke misstappen die parTeden begaan. Ook al zijn het geen leden in feite, Wilders is alleenheerser binnen de PVV.

PVV zal niet nalaten om persoonlijke zaken er bij te halen in Tweede Kamer discussies, wat dat betreft valt het nog mee dat er geen kamervragen door andere partijen zijn gesteld vandaag.

Je kan er natuurlijk op wachten dat bij een partij die fel ageert tegen het verval van onze samenleving er scherp op gelet wordt welke misstappen die parTeden begaan. Ook al zijn het geen leden in feite, Wilders is alleenheerser binnen de PVV.

PVV zal niet nalaten om persoonlijke zaken er bij te halen in Tweede Kamer discussies, wat dat betreft valt het nog mee dat er geen kamervragen door andere partijen zijn gesteld vandaag.
Hehe, ik hoor mevr. Halsema al

- vindt U het normaal dat parlementariërs zich ladderzat drinken en vervolgens op de vuist gaan? Volgen er sancties binnen de PVV? Zo ja, welke? Zo nee, waarom niet?

Het is hoe dan ook een schande dat een Nederlandse volksvertegenwoordiger zich als een onfatsoenlijk beest gedraagt en zich daarmee voegt onder de grote primitieve bevolkingsgroepen die dit land al kent.

Doet me sterk denken aan Ehud Olmert, ook zo'n semi-jongens Engel wiens hypocriete zucht naar zelf-aborptie iedereen's aanpassing opeisde.

Ja en een politieagent buitendienst rijd nooit door rood en Halsema bestuurd een Prius.

Prius of iemand in een dronken bui een beuk geven...weegschaaltje erbij...jawel we hebben een winnaar!

Als volkvertegenwoordiger en publiek figuur zul je ten alle tijden jezelf in het gareel moeten houden.

Had de reacties weleens willen zien als Aboutaleb dit gedrag had laten zien.

Kansloze actie. Geertje mag Hero dankbaar zijn, dat het flinterdunne lijntje, waaraan velen zich nog vastklampten om op deze partij te stemmen, nu volledig weg is. Als je zulk volk in je volsvertegenwoordiging kiest, ben je niet goed snik.
Of je bent natuurlijk net zo kansloos als die Hero. Dan verdien je het ook om zo'n partij "aan de macht" te hebben.

Hah, als dit Aboutaleb 'was overkomen' had het land te klein geweest en werden we helemaal 'op ons ongelijk gewezen' door de arnoldfans en cutlers hier.

Als dit waarheid is moet Geert Wilders deze man gelijk uit de partij zetten, mensen die zich niet kunne beheersen en het niet met woorden op kunnen lossen horen niet in de politiek thuis.

Het lijkt me trouwens een opgeblazen verhaal.

zijn Loopbaan
Politie-agent te Amsterdam, van 1985 tot 1999
Buurtregisseur, van 1999 tot 2001
Inspecteur van politie, van 2001 tot november 2006
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 1 maart 2007

zinnige post. Ik ben altijd al tegen media hypen geweest ...

Verbaast me eerlijk gezegd niets.

200bac6.png

[Link niet meer beschikbaar]

WTF, een Israelische vlag op je buro neerzetten en dan ook nog eens pontificaal in beeld laten staan. Om nog maar niet te spreken over die poster achter hem.

Net zoals zijn grote leider;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven