Fitness Seller

proteene shake voor of na

mejusa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
55kg
Vetpercentage
6%
hallo ik ben sinds 2 weken nu met shakes en mijn vraag is is hoevaak zal ik het gebruiken op een dag , en is het slim of een shake voor trainen te drinken of juist er na?

gezien je stats, kappen met shakies & eerst werken aan een deftig voedingsschema want goede voeding is basis ! supps & shakies zijn slechts aanvulling dus zonder deftige voeding heb je er niks aan en is het weggesmeten geld. lees de stickies maar eens over voeding ! ;)

gezien je stats, kappen met shakies & eerst werken aan een deftig voedingsschema want goede voeding is basis ! supps & shakies zijn slechts aanvulling dus zonder deftige voeding heb je er niks aan en is het weggesmeten geld. lees de stickies maar eens over voeding ! ;)
je bent geen voedingsschema nodig hoor, voor mij is het bijvoorbeeld egt niet vol te houden als ik elke week precies weet wat ik te eten krijg, dan zou ik 25 schema's moeten maken. Al ben ik wel met je eens dat voeding t belangrijkst is

je bent geen voedingsschema nodig hoor, voor mij is het bijvoorbeeld egt niet vol te houden als ik elke week precies weet wat ik te eten krijg, dan zou ik 25 schema's moeten maken. Al ben ik wel met je eens dat voeding t belangrijkst is
goh is voor iedereen anders zeker, ik hou het bv heel makkelijk vol maar las dan wel 1 of 2 keer per maand een junkdag in. zolang je macro's maar goed zitten en je goede voeding binnenkrijgt. voor sommigen is zo'n schema gemakkelijker dan voor anderen. je moet zelf je weg daar in vinden en doen hoe jij het liefst wil

zowel voor als na

Maakt opzich niet zoveel uit, het gaat er vooral om dat je na de training een fatsoenlijke maaltijd eet met een goede verdeling van E/K/V. Ik drink helemaal geen shakes voor of na training, enkel 's ochtends omdat het makkelijk te combineren is met havermout en melk. Voor de rest haal ik mijn eiwitten uit vaste voeding.

Q

maakt opzich niet zoveel uit, het gaat er vooral om dat je na de training een fatsoenlijke maaltijd eet met een goede verdeling van e/k/v. ik drink helemaal geen shakes voor of na training, enkel 's ochtends omdat het makkelijk te combineren is met havermout en melk. voor de rest haal ik mijn eiwitten uit vaste voeding.

Q
+1

tijdens

Voor dit moment, voor en na en dan zien hoe groot de impact is die voeding heeft op je massa. Je tegelijkertijd goed inlezen in voeding en proberen de shakes op te vangen met goede voeding. Voedingsschema op dit moment is onzin probeer eerst maar eens flink te eten. Als je zover bent dat je flink massa aankomt met je voeding kun je eens gaan kijken naar wat je eet, in welke verhoudingen je eet en wanneer je eet. Niks mis mee om in het begin meer uit shakes te halen. Kost meer geld, maar is ook zeker makkelijker in het begin.

al te zien...

ik eet eerst voor mijn training. Dus ik neem na de training whey.

Als het kan voor EN na, moet je kiezen, dan voor.
Wat heeft 't voor zin? Opnametijd van whey is over het algemeen twee uur, dus voor en na drinken resulteert beide in opname na de training (ervan uitgaande dat training minder dan twee uur duurt).

Q

Er staat nergens hoelang voor de training (afhankelijk van soort supplement) Goed getimde inname pre zorgt voor beschikbaarheid aan het eind van de training, inname post verlengd beschikbaarheid.

Terug
Naar boven