Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ben er erg over te spreken.
Ik neem deze shake momenteel altijd als ik s'avonds langer opblijf dan 10u (laatste maaltijd) en heb er altijd 1tje naast me bed staan voor wanneer ik wakker wordt.
Ik heb de smaken chocolade en aarbei gehad en vind ze erg lekker, anders dan een Caseïne shake lost dit perfect op na een paar keer schudden.
Vind persoonlijk een eiwitten blend altijd wat fijner dan alleen maar 1 eiwitten soort voor het slapen, dus daarin past protein-6 perfect in het plaatje!
de levering van bodylab was zoals gewoonlijk weer heel snel.
Ik heb de protein-6 gekocht in een combi pakket
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-3-_-24hrs-Protein-Pack-882
Bodylab heeft meerdere van dit soort pakketten die zeker het bekijken waard zijn, zit altijd een net wat leukere prijs bij!
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Bodylab - Protein-6
De perfecte Proteïne Shake!
- 6 hoogwaardige eiwitbronnen
- Zeer hoge biologische waarde
- Time Released afgifte
- Hoog eiwitpercentage van 84%
- Laag in vet, koolhydraten en lactose
- Koud bereid voor behoud van biologische actieve eiwitcomponenten
- Aspartaam vrij
- Lost perfect op
- Heerlijke smaken
- Gratis Bezorging in NL en BE
Protein-6 bestaat uit een mix van maar liefst 6 hoogwaardige eiwitbronnen. Door het combineren van deze kwalitatieve bronnen heeft protein-6 een aminozurenprofiel met een zeer hoge biologische waarde. Hoger dan van welk op zichzelf staande proteïne of whey shake dan ook. Het lichaam kan hierdoor efficiënter spierweefsel herstellen en opbouwen.
Protein-6 bevat de meest hoogwaardige eiwitbronnen:
1. Whey Eiwit hydrolisaat – Directe opname, geen vet of lactose.
2. Whey Eiwit Isolaat – snelle opname: ongeveer 1 uur, geen vet of lactose
3. Whey Eiwit Concentraat – snelle opname: ongeveer 2 uur
4. Micellar Caseïne – langzame opname, perfect voor langdurig afgifte
5. Casseinaat – langdurige afgifte tot wel 7 uur
6. Kippen ei albumine -Stimuleert de eiwitsynthese en voorkomt spierafbraak. - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maanden
- Hoe is de smaak van dit supplement? Super, heb aardbei en chocolade gehad.
- Welke dosis heb je gebruikt? 4 scoops voor het slapen gaan
- Waar heb je het supplement gekocht? www.bodylab.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering (altijd volgende werkdag in huis) en leuke goodies
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.95 euro
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, vind het een erg lekkere smaak hebben en het idee van een eiwitten blend vind ik fijner dan alleen een Caseïne shake
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ben er erg over te spreken.
Ik neem deze shake momenteel altijd als ik s'avonds langer opblijf dan 10u (laatste maaltijd) en heb er altijd 1tje naast me bed staan voor wanneer ik wakker wordt.
Ik heb de smaken chocolade en aarbei gehad en vind ze erg lekker, anders dan een Caseïne shake lost dit perfect op na een paar keer schudden.
Vind persoonlijk een eiwitten blend altijd wat fijner dan alleen maar 1 eiwitten soort voor het slapen, dus daarin past protein-6 perfect in het plaatje!
de levering van bodylab was zoals gewoonlijk weer heel snel.
Ik heb de protein-6 gekocht in een combi pakket
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-3-_-24hrs-Protein-Pack-882
Bodylab heeft meerdere van dit soort pakketten die zeker het bekijken waard zijn, zit altijd een net wat leukere prijs bij!
Laatst bewerkt:

Protein 6 en Whey + shaker BAM!!.. altijd lekker.
denk weer terug naar deze binnenkort.