Fitness Seller

Review Protein 6 - Bodylab

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Bodylab - Protein-6

De perfecte Proteïne Shake!

- 6 hoogwaardige eiwitbronnen
    - Zeer hoge biologische waarde
    - Time Released afgifte
    - Hoog eiwitpercentage van 84%
    - Laag in vet, koolhydraten en lactose
    - Koud bereid voor behoud van biologische actieve eiwitcomponenten
    - Aspartaam vrij
    - Lost perfect op
    - Heerlijke smaken
    - Gratis Bezorging in NL en BE

Protein-6 bestaat uit een mix van maar liefst 6 hoogwaardige eiwitbronnen. Door het combineren van deze kwalitatieve bronnen heeft protein-6 een aminozurenprofiel met een zeer hoge biologische waarde. Hoger dan van welk op zichzelf staande proteïne of whey shake dan ook. Het lichaam kan hierdoor efficiënter spierweefsel herstellen en opbouwen.

Protein-6 bevat de meest hoogwaardige eiwitbronnen:
    1. Whey Eiwit hydrolisaat – Directe opname, geen vet of lactose.
    2. Whey Eiwit Isolaat – snelle opname: ongeveer 1 uur, geen vet of lactose
    3. Whey Eiwit Concentraat – snelle opname: ongeveer 2 uur
    4. Micellar Caseïne – langzame opname, perfect voor langdurig afgifte
    5. Casseinaat – langdurige afgifte tot wel 7 uur
    6. Kippen ei albumine -Stimuleert de eiwitsynthese en voorkomt spierafbraak.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super, heb aardbei en chocolade gehad.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 scoops voor het slapen gaan
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodylab.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering (altijd volgende werkdag in huis) en leuke goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 37.95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, vind het een erg lekkere smaak hebben en het idee van een eiwitten blend vind ik fijner dan alleen een Caseïne shake
Mijn review:

Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ben er erg over te spreken.
Ik neem deze shake momenteel altijd als ik s'avonds langer opblijf dan 10u (laatste maaltijd) en heb er altijd 1tje naast me bed staan voor wanneer ik wakker wordt.

Ik heb de smaken chocolade en aarbei gehad en vind ze erg lekker, anders dan een Caseïne shake lost dit perfect op na een paar keer schudden.
Vind persoonlijk een eiwitten blend altijd wat fijner dan alleen maar 1 eiwitten soort voor het slapen, dus daarin past protein-6 perfect in het plaatje!

de levering van bodylab was zoals gewoonlijk weer heel snel.
Ik heb de protein-6 gekocht in een combi pakket
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-3-_-24hrs-Protein-Pack-882

Bodylab heeft meerdere van dit soort pakketten die zeker het bekijken waard zijn, zit altijd een net wat leukere prijs bij!

1446.jpg

Laatst bewerkt:
Hij smaakt dus goed. Bedankt voor je review en ik hoop dat je flink (verder) gaat groeien er mee. Ik las net dat in het paleo (oer) dieet ei proteine poeder wel mag en whey proteine niet. (Niet afkomstig van een melkproduct welke botontkalking kan veroorzaken).

Goede verhalen over gehoord. Ook eens bestellen, is wat voedzamer dan die Fast Research amino pillen.

Maar hier zit dus geen whey proteine in?

• Topic Starter Topic Starter
Goede verhalen over gehoord. Ook eens bestellen, is wat voedzamer dan die Fast Research amino pillen.

Maar hier zit dus geen whey proteine in?

Protein-6 bevat de meest hoogwaardige eiwitbronnen:
  • 1. Whey Eiwit hydrolisaat – Directe opname, geen vet of lactose.
    2. Whey Eiwit Isolaat – snelle opname: ongeveer 1 uur, geen vet of lactose
    3. Whey Eiwit Concentraat – snelle opname: ongeveer 2 uur
    4. Micellar Caseïne – langzame opname, perfect voor langdurig afgifte
    5. Casseinaat – langdurige afgifte tot wel 7 uur
    6. Kippen ei albumine -Stimuleert de eiwitsynthese en voorkomt spierafbraak.

:)

Heb hem een keer gehad in de smaak Vanille wat een goede smaak is dat !!!!

Zo, binnekort maar weer is naar de opticien denk ik.

Haal hem meestal in de Megadeal :D Protein 6 en Whey + shaker BAM!!.. altijd lekker.

Mijn review:

Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ben er erg over te spreken.
Ik neem deze shake momenteel altijd als ik s'avonds langer opblijf dan 10u (laatste maaltijd) en heb er altijd 1tje naast me bed staan voor wanneer ik wakker wordt.

Ik heb de smaken chocolade en aarbei gehad en vind ze erg lekker, anders dan een Caseïne shake lost dit perfect op na een paar keer schudden.
Vind persoonlijk een eiwitten blend altijd wat fijner dan alleen maar 1 eiwitten soort voor het slapen, dus daarin past protein-6 perfect in het plaatje!

de levering van bodylab was zoals gewoonlijk weer heel snel.
Ik heb de protein-6 gekocht in een combi pakket
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-3-_-24hrs-Protein-Pack-882

Bodylab heeft meerdere van dit soort pakketten die zeker het bekijken waard zijn, zit altijd een net wat leukere prijs bij!

Mooie Review! :thumb:

Dank je wel en goed te horen dat het product je bevalt!

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 12:26 ----------

Heb hem een keer gehad in de smaak Vanille wat een goede smaak is dat !!!!

Dank je! :thumb:

mwah..als ik je review zo lees kan ik er weinig meer aan toevoegen. Ben zelf ook al jaren fan van deze whey,en wissel hem regelmatig af met Whey Pro. Ben erg tevreden over de oplosbaarheid,de smaken,de prijs-kwaliteit verhouding,en het is fijn om te zien dat Bodylab bezig blijft met het verbeteren van zijn product(en) en service :)

mwah..als ik je review zo lees kan ik er weinig meer aan toevoegen. Ben zelf ook al jaren fan van deze whey,en wissel hem regelmatig af met Whey Pro. Ben erg tevreden over de oplosbaarheid,de smaken,de prijs-kwaliteit verhouding,en het is fijn om te zien dat Bodylab bezig blijft met het verbeteren van zijn product(en) en service :)

Dank je wel! :thumb:

Vraag je bodylab...

ik heb van jullie whey pro altijd in de mango smaak maar wil straks denk weer die protein-6 gaan bestellen maar wanneer krijgen jullie zo exotische smaken van de protein-6 ?:D

Vraag je bodylab...

ik heb van jullie whey pro altijd in de mango smaak maar wil straks denk weer die protein-6 gaan bestellen maar wanneer krijgen jullie zo exotische smaken van de protein-6 ?:D

Ik kan je vertellen dat we volgend jaar ons assortiment sterk gaan uitbreiden :D

We nemen je suggestie mee! :thumb:

Ik gebruikte eerst syntha6 die was echt ontwijs lekker maar kwam te snel aan in vet. Heb toen op aanraden van bodylab deze shake geprobeerd. Merkte na enkele weken al dat ik hier veel droger op kan groeien. echt een goeie shake dit en heel erg lekkerrr :D

Zeker de voedingswaarde zien er top uit :)

Ik gebruikte eerst syntha6 die was echt ontwijs lekker maar kwam te snel aan in vet. Heb toen op aanraden van bodylab deze shake geprobeerd. Merkte na enkele weken al dat ik hier veel droger op kan groeien. echt een goeie shake dit en heel erg lekkerrr :D

Goed te horen dat het product je bevalt! :thumb:

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 11:53 ----------

Zeker de voedingswaarde zien er top uit :)

Dank!

Toppie die protein6 ...
Neem het dagelijks voor het slapen!!!

ik neem nu pure casseine voor het slapen maar vind het erg zwaar op mn maag liggen. merk nog geen beter herstel dan met protein-6. :( denk weer terug naar deze binnenkort.

bodylab ga je nog nieuwe smaken maken voor dit product?

Vind die casseine van NO van bodylab trouwens wel erg lekker.
Deze is bijna even dun als whey, die kan je ook eens proberen

Terug
Naar boven