MuscleMeat

Review Protein Ice Cream - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Snack
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Protein Ice Cream, 15.5 gram hoogwaardige eiwitten en arm aan koolhydraten en vetten! Verantwoord genieten van onweerstaanbare smaken!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 Dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 x per avond aanbevolen dosis
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Gratis Verzending & Gratis Goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 12,9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Uiteraard uitstekende smaak ga zeker in de toekomst de andere smaken ook gebruiken

Mijn review:

Heb dit gekocht in Chocolate Ice cream smaak om het eens te proberen aangezien het toch scherp geprijsd staat.
Gebruik het na mijn avond training als ik wat achter de tv/pc zit.
Het is zeer gemakkelijk te maken shaker in met 75ml water & 2 scoops de vriezer in elke avond smullen maar.
Wel rekening houden dat je het een 20 tal minuten moet laten rusten voor je er aan begint.

Smaak is super, net zo lekker als echte ice cream alleen met het verschil dat het verantwoord is :)

Dit is de samenstelling per dosering:
3,6g Vet
16,3g Koolhydraten
15,1g Eiwit

Wat mij betreft een dikke voltreffer.

protein_ice_cream.jpg

arm aan koolhydraten? 16gr koolhydraten is best behoorlijk toch?

wat is het verschil met bevroren whey?

Nice binnekort ook eens bestellen maar Ik ga nog wel even wachten tot het wat warmer weer is:P

• Topic Starter Topic Starter
@ Corpaul als ik het vergelijk met gewone ijs.

Kcal: +/- 200 Kcal
Eiwit: +/- 3g
KH: +/- 30g
Vet: +/- 15g

Dan kunnen we toch van een winner spreken.

arm aan koolhydraten? 16gr koolhydraten is best behoorlijk toch?

wat is het verschil met bevroren whey?
Het is per servering uiteraard, je hebt natuurlijk daardoor ook een uniek product. In bijvoorbeeld de bulk of zomerdaags is dit gewoon een heel leuk product om eens te nemen als tussendoortje. Een veredeld ijsje kun je het wel noemen. Het is echt lekker en zeker de moeite waard om eens te nemen. Ice Cream. Heb het zelf ook een pot staan en twee of drie keer per week is zeker leuk en een variatie. Aanrader:cool:

Ralf

Toch ook maar een keer proberen deze!

Heb ze nu in de vriezer liggen, straks in het zonnetje even genieten :D

Ik had de strawberry smaak! Vol en romig van smaak!
Op mijn junkday was het echt een hele verantwoorde vervanging voor het normale icecream werk haha!! EN nog xtra proteine ook! WIN WIN WIN

Ik had de strawberry smaak! Vol en romig van smaak!
Op mijn junkday was het echt een hele verantwoorde vervanging voor het normale icecream werk haha!! EN nog xtra proteine ook! WIN WIN WIN

Ook maar eens proberen dan! Ik kan je de chocola ook aanraden ;)

Dan neem ik die next time!! Dit weekend gaat mn icecream op namelijk!
Heb nog 3 junk days voor ik weer helemaal in hardcore modus :D

Nope not yet! Doe ik express niet, heb nog 2 wedstrijden te gaan komende 4weken. Wil de temptation uitsluiten!
Ik hou van icecream, helemaal als die verantwoord is! Chocolate is de nxt flavour to try :D

Het wordt vandaag echt weer voor Protein Ice Cream!:meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb deze binnen! Moet hem nog proberen maar de geur is in ieder geval heerlijk en er lijken wel echte stukjes fruit in te zitten!!
Laat nog wel weten hoe die smaakt!

Gisteren 3 dubbele portie (120gr) strawberry geknald :D
Die stukjes zijn inderdaad lekker qua smaak en structuur! Geen 'poeder' smaak of uitstraling.

Erg lekker met dit warme weer na een maaltijd of tussendoor :)

Gisteren 3 dubbele portie (120gr) strawberry geknald :D
Die stukjes zijn inderdaad lekker qua smaak en structuur! Geen 'poeder' smaak of uitstraling.

Erg lekker met dit warme weer na een maaltijd of tussendoor :)

Ja heb er vandaag ook als toetje van genoten in het zonnetje in de tuin.

Goeie smaak en structuur!

Het was afgelopen weekend echt weer voor een heerlijk Protein Ice Cream. Wie heeft er één gehad?

Ralf

Terug
Naar boven