XXL Nutrition

Proteine cookies

Volgens de ingredienten wordt er havermeel gebruikt.

Complexere koolhydraten.. Met name Zetmeel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had body en fitshop een berichtje gestuurd maar die zeiden dat het vocht was ??? .

Dat is onzin... Vocht (water) zijn geen koolhydraten. Kan je precieze mail en reactie posten svp?

Ik zei:Er zitten 41g koolhydraten in waarvan 7g suiker en 4.1 gram vezels, Waar bestaat de rest uit?
B en f zei: " Vocht Bijvoorbeeld een krop sla of een komkommer bestaat ook nooit 100% uit 100gram. Bijv. vocht is daar een factor in."

Ik : dus de andere 29.9 gram koolhydraten bestaan uit vocht?

b en f: De overige 29 is inderdaad geen koolhydraten, maar vocht Dus calorieloos.

srs wtf b en f

Vraag je serieus waar aan foraleden wat voor KH er in een product van een webshop zit, terwijl de webshop zelf een eigen topic heeft op dbb? Bovendien is het hun product, hoe moeten wij dat weten ???

Als je goed leest, zeggen ze dat van de 100 gram koek, 41 gram koolhydraten is, en de rest zal dus vocht zijn. Van die 41 gram koolhydraten is 7 gram suiker. Ze hebben nergens gezegt dat de overige 34 gram koolhydraten vocht is, dit heb jij fout begrepen.

Ja gezien de vraagstelling begrijp ik de verwarring wel.. Zij denken dat je bedoelt waar de rest van het koekje uit bestaat naast 41g koolhydraten..

Als je goed leest, zeggen ze dat van de 100 gram koek, 41 gram koolhydraten is, en de rest zal dus vocht zijn. Van die 41 gram koolhydraten is 7 gram suiker. Ze hebben nergens gezegt dat de overige 34 gram koolhydraten vocht is, dit heb jij fout begrepen.

Nee ze hebben mij verkeerd begrepen

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Vraag je serieus waar aan foraleden wat voor KH er in een product van een webshop zit, terwijl de webshop zelf een eigen topic heeft op dbb? Bovendien is het hun product, hoe moeten wij dat weten ???

Omdat ik er een retarded antwoord op krijg

Mijn collega had je vraag verkeerd geïnterpreteerd op facebook. Hij dacht je wilde weten wat naast, koolhydraten, eiwitten vetten in het product was om zo po 100 gram te komen. Excuses hiervoor. Vanochtend heeft een andere collega hierop het volgende gereageerd.

"Mijn collega heeft jouw vraag verkeerd geìnteperteerd waardoor hij een verkeerd antwoord kwam. Dat was niet de bedoeling. Als we een antwoord nooit 100% zeker weten, dan vragen we dat na en komen we er op terug. Het product is opgebouwd uit koolhydraten, die bestaan suikers (enkelvoudige koolhydraten) en de rest is meervoudige (ook wel complexe genoemd) koolhydraten."

De bronnen van de eiwitten, koolhydraten (en suikers) en vetten staan hier: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/body-fit-sportsnutrition/protein-cookies/#labels.

Mocht je nog vragen hebben, zou je die dan in ons topic willen plaatsen? Een PM is ook altijd goed.

Ralf

Mijn collega had je vraag verkeerd geïnterpreteerd op facebook. Hij dacht je wilde weten wat naast, koolhydraten, eiwitten vetten in het product was om zo po 100 gram te komen. Excuses hiervoor. Vanochtend heeft een andere collega hierop het volgende gereageerd. "Mijn collega heeft jouw vraag verkeerd geìnteperteerd waardoor hij een verkeerd antwoord kwam. Dat was niet de bedoeling. Als we een antwoord nooit 100% zeker weten, dan vragen we dat na en komen we er op terug. Het product is opgebouwd uit koolhydraten, die bestaan suikers (enkelvoudige koolhydraten) en de rest is meervoudige (ook wel complexe genoemd) koolhydraten." De bronnen van de eiwitten, koolhydraten (en suikers) en vetten staan hier: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/body-fit-sportsnutrition/protein-cookies/#labels. Mocht je nog vragen hebben, zou je die dan in ons topic willen plaatsen? Een PM is ook altijd goed. Ralf

Oke duidelijk dankjewel.

Terug
Naar boven