MuscleMeat

Proteine Pillen, help aub!

Bolleeder

Novice
Waardering
1
Lengte
1m97
Massa
105kg
Ik ben nu half jaar aan het sporten en ben van plan om Creatine Pillen te gaan gebruiken, maar ik heb best veel overgewicht is dit nu verstandig?

Maak eerst een goed voedingsschemaom af te vallen. Daarna kan je evt. kijken naar creatine pillen ivm. met je gewicht omdat je van creatine wel wat zwaarder wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Maak eerst een goed voedingsschemaom af te vallen. Daarna kan je evt. kijken naar creatine pillen ivm. met je gewicht omdat je van creatine wel wat zwaarder wordt.

Afval-voedings schema heb ik al, wil van de week die pillen gaan halen? Wat doet het nou precies?

Geschoond, had tig rode kaarten kunnen uitdelen maar laat het maar bij een waarschuwing voor degenen die nieuwkomers willen bashen. Een volgende keer is het gewoon weer een kaartenregen.

Beste Bolleeder,

Wil je nou Proteine pillen of Creatine pillen? Want je zegt 2 verschillende dingen.

proteine pillen heb ik trouwens tot nu nooit gevonden, dan moet je deze zelf maken maar dan moet je veel pillen per keer slikken dus dat lijkt me onhandig.

Je vraagt er ook gewoon om om geflamed te worden :roflol:

---------- Post added 19 July 2012 at 13:25 ----------

Maar helaas die pillen zijn er dus niet. Je zult het gewoon moeten hebben van iets wat je allang weet en dat is veel bewegen en gezond eten. Er bestaan geen magic pills hoe graag je het ook wil geloven

• Topic Starter Topic Starter
Slaat dat nou op ben nieuw hier, wil gewoon wat informatie

Ja en mensen hier worden een beetje moe van de zoveelste luilak die denkt dat het allemaal uit een potje komt... Zo werkt het gewoon niet. Voor je domme vragen gaat stellen kun je best een beetje moeite doen zelf uit te vogelen hoe het zit als je zo graag van je vet af wil. En er is geen makkelijke, snelle manier. Je zult er erg veel tijd en moeite in moeten steken om een mooi lichaam te bereiken en er bestaan echt geen wonderformules voor.

Investeer je tijd in het opstellen van een degelijk voedingsschema en zoek uit hoe je het beste moet cutten.
En er zijn best supplementen die je daar een klein beetje bij kunnen helpen, maar die heb je absoluut niet nodig!! De basis is gewoon goede voeding en misschien dat supplementen je net een paar procent extra geven, maar meer ook niet!

En als je voor jezelf een plan hebt opgesteld hoe je het gaat aanpakken en wat je gaat eten kun je wel weer een topic openen.. Maar zo'n topic als dit hoef je gewoon geen serieuze reacties op te verwachten.

Laatst bewerkt:
Bolleeder, vet omzetten in spier is onmogelijk. Dat is hetzelfde als water veranderen in wijn. Onmogelijk.

Ik wil je best wat helpen om een betere start op dit forum te maken, stuur me een pm met je msn, dan kan ik je het 1 en ander makkelijk uitleggen.

Ik wacht je pm wel af.

Terug
Naar boven