AndroidHealthClinic

proviron doorslikken??

Hotbear

Cool Novice
Waardering
0
He Bro's,

Ben nu een tijdje weer aan het cutten, en wil volgende week weer starten met een kuurtje.... wil om de twee dagen test. prop(eerste keer altijd met sust gekuurd) zetten met wat boldenone... tijdens de kuur wil ik elke dag proviron blijven slikken, is dit wijs?? ook aan het einde van de kuur wil ik proviron blijven slikken samen met wat hcg?? wil dus geen clomid gebruiken, mijn vraag is kom ik hiermee weg of zal ik snel massa verliezen??? iemand een ander idee of ervaring...

na hoor het wel...

groetjes :rolleyes:

Pak ipv Clomid dan in ieder geval Nolva op 40 mg voor ten minste 3 weken.

Edit: over Proviron is de laatse tijd voldoende geschreven lijkt me :D ff zoeken vriend.
HCG kan handig zijn als je een lange en zwaar onderdrukkende kuur gaat doen. Dat is op basis van wat je tot dusverre hebt gepost dus niet te zeggen.

Laatst bewerkt:
proviron dus niet door blijven slikken, maat.
Anders blijf je onderdrukken en dat wil je niet. HCG kan nuttig zijn , maar doe wel een fatsoenlijke nakuur ajb.
ALs je geen Chlomid wil gebruiken (Reden?), neem dan Nolva zoals Elmo al zegt.

"mijn vraag is kom ik hiermee weg of zal ik snel massa verliezen" ---> Nee, hier kom je dus niet mee weg.

heh heh, leuk kopje, was ff bang dat je die proviron in je kont an t stoppe was (wel uit de verpakking halen he !! )

IDD nolva pakken als je niet tegen clomid kan
groetjes

:D hahaha :D

• Topic Starter Topic Starter
hahaha wel lekker in me kont!!!!!!!!!!!

spreek je :eek:

Terug
Naar boven