MuscleMeat

Proviron dringend.

TheKingx

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Ik zou dus proviron eens voor de 1 ste keer in mn kuur willen
Laten mee lopen maar na veel research en zoeken overal
Nog geen duidelijk antwoord!!

Nu is men vraag:

Weet iemand hier nu de

1.effectieve werking van?
2.doel van dit product?
3. Slechte by werkingen er van? (Maw haar verlies, acne, ...)

Bedankt :)

Je hebt geen idee wat het doet, hoe kom je er dan op dat je het graag mee wilt laten lopen?

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt geen idee wat het doet, hoe kom je er dan op dat je het graag mee wilt laten lopen?

Natuurlijk weet ik wel wat et doet maar ik zoek
De effectieve werking volledig in detail...
Niet gewoon dat het vocht tegen houd en bindt op de sbhg zodat je meer
Vrye test en die dingen hebt. En dat e er na maximale gebruik wat spiermassa kan van kweken
En u vochtgehalte van de test daalt..

Maar effectief de detaileerde werking of de mening van allerlei mensen
Die bovenstaande bevestigen..
En ik weet dat er sides zijn en dat care me niet wou gewoon van ervaren mensen
Weten wat by hen het meest voorkomend was en niet een lijst van een wiki pagina...

Bedankt tog voor de 'info' ;)

Moet ik eens jou lijstje "zinnige vragen" eens posten. Geef niet iedereen stelt "domme" vragen maar jij komt hier ook pas kijken en je hebt je eigen serie snuggere vragen ook wel.

---------- Toegevoegd om 06:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:33 ----------

Doel product is minder gebonden test meer vrije test. Proviron zou zich hechten ipv die test waardoor er dus minder gebonden en meer vrije test zou zijn. Product is net zo duur als een vial test. Iets meer spuiten en je hebt net zoveel vrije test omdat je gewoon meer spuit.

Daarnaast is de werking en effectiviteit vaag.....opvallend ook dat vooral 30+ zweert bij dit middel. IN mijn ogen is het iets van vroeger vooral. Gaat het om haarverlies is het juist contraproductief maar dit zou ik eigenlijk moeten nazoeken.

Ik zou dus proviron eens voor de 1 ste keer in mn kuur willen
Laten mee lopen maar na veel research en zoeken overal
Nog geen duidelijk antwoord!!

Nu is men vraag:

Weet iemand hier nu de

1.effectieve werking van?
2.doel van dit product?
3. Slechte by werkingen er van? (Maw haar verlies, acne, ...)

Bedankt :)

je kent de werking ervan niet, het doel (waarvoor het het meest gebruikt word, cut/bulk) en van de bijwerkingen weet je niks. komt erop neer dat je 0% van provi afweet ?

waarom zou je het dan uberhaupt eens mee willen laten lopen in je kuur vraag ik me af ? normaal gesproken ga je eerst research doen over een bepaalde steroide en jezelf je daarna afvragen of je het een keer mee zou laten willen lopen.

je kent de werking ervan niet, het doel (waarvoor het het meest gebruikt word, cut/bulk) en van de bijwerkingen weet je niks. komt erop neer dat je 0% van provi afweet ?

waarom zou je het dan uberhaupt eens mee willen laten lopen in je kuur vraag ik me af ? normaal gesproken ga je eerst research doen over een bepaalde steroide en jezelf je daarna afvragen of je het een keer mee zou laten willen lopen.

Je kunt pas over iets mee praten als je het zelf gebruikt hebt. Door er alleen "research" na te doen heb je er zelf ook 0% ervaring mee

Ik heb het laten meelopen in m'n vorige kuur en doe het nooit meer.
Ik had toch vocht in m'n gezicht, de haarlijn is iets naar achter gegaan, libido verbeterde helemaal niks.
Ik heb het een tijd met en een tijd zonder geprobeerd.
Proviron was goed want het was voorgeschreven door de dokter en kwam gewoon uit de apotheek...
Voor mij dus wel sides en geen positieve bijwerkingen...

Ik heb het laten meelopen in m'n vorige kuur en doe het nooit meer.
Ik had toch vocht in m'n gezicht, de haarlijn is iets naar achter gegaan, libido verbeterde helemaal niks.
Ik heb het een tijd met en een tijd zonder geprobeerd.
Proviron was goed want het was voorgeschreven door de dokter en kwam gewoon uit de apotheek...
Voor mij dus wel sides en geen positieve bijwerkingen...

hoe weet jij dat de proviron jouw haarlijn verdoete en niet iets anders wat je gebruikte?

Ik heb er geen last van gehad. Ik zat op 75mg per dag. Mijn tepels waren hard en gevoelig. Na een tijdje proviron gebruikt te hebben werden ze weer rustig. Ik voelde ook mijn libido goed terug komen.

• Topic Starter Topic Starter
Idd. Hoe weet je dit en is dit nog al voorgekomen by nog mensen?

Mijn eerste kuur was 250 test-e en 200 primo, geen last van de haarlijn zonder provi.
Volgende was 500 test-e en 400 primo met proviron 50mg/dag en de vrouw zei me na de kuur dat mijn haarlijn achteruitgetrokken was.
Ok, het was een dubbele dosis AAS tov de eerste keer, maar had dan ook geen enkele positieve bijwerking van provi (geen gevoelige tepels, maar weet niet of dit zonder provi ook ging zijn).
Voor mij nooit meer provi...

Ik heb er geen last van gehad. Ik zat op 75mg per dag. Mijn tepels waren hard en gevoelig. Na een tijdje proviron gebruikt te hebben werden ze weer rustig. Ik voelde ook mijn libido goed terug komen.

Bedoel je dan dat je de proviron tijdens je kuur op 75mg gezet hebt tegen gyno? Of na je kuur?
Misschien beetje domme vraag, maar ben geen kenner en heb op andere fora (Engelse) gelezen dat sommige mensen het ook samen met nolvadex gebruiken na de kuur tegen gynecomastia. Dit lijkt me zelf ook vreemd (onderdrukking?) vandaar mijn vraag.

proviron heb ik genomen op 50 tot 100 mg deed geen ruk en voelde niets

niet nemen zou ik zeggen maar iedereen is anders

Terug
Naar boven