XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws PS4 is nog te bestellen bij Bart Smit België!

• Topic Starter Topic Starter
Boeit mij echt helemaal niks. Ik wil next gen games spelen op de PS4, niet spellen van een paar jaar oud. En anders verkoop je je PS3 toch gewoon niet?

Boeit mij echt helemaal niks. Ik wil next gen games spelen op de PS4, niet spellen van een paar jaar oud. En anders verkoop je je PS3 toch gewoon niet?

dat is dus idd wat ik doe, ik hou mn ps3 en wacht tot er voordeliger deals komen voor de ps4. aangezien de launch list niet echt de aanschaf rechtvaardigt voor mij op dit moment.

Nee dat is ook wel weer zo, ik wil alleen BF4 wel op de PS4 spelen. Hoe zit dat trouwens als je nu bf4 koopt voor de ps3, en je kunt hem dan straks voor een tientje voor de PS4 kopen. Dan heb je dus gewoon de PS4 versie neem ik aan?

Misschien wacht ik ook wel gewoon tot er wat mooie bundels komen. Niet dat ik nu veel keus heb ook.

maw dus geen ps3 spellen op de ps4 spelen. geen backwards compatibility. een video stream gaat het hem niet doen voor de mensen die al veel titels thuis hebben liggen, plus een grote kans dat subscription based is en dat ze wellicht titels moeten aanschaffen, zoals nu met ps2 games. daarnaast heeft gaikai ook alle eigenschappen van streaming diensten in meer of mindere mate; lag en verminderde beeldkwaliteit.

maw dus geen ps3 spellen op de ps4 spelen. geen backwards compatibility.
gaikai is not zonder lag etc etc en daarbij is de video kwaliteit beduidend minder dan de originele games. logisch want het gaat om streaming. ennuh; i assure you dat het niet gratis is.

Zoals ik ook al aangaf is het idd niet mogelijk om met de fysieke discs te spelen en dat het niet gratis is.
Toch bedankt dat je mijn posts even bevestiging geeft :thumbs:

waarom denk je dat mensen die twijfelen ivm met ps3 backwards compatibility nog even afwachten?

Het ging erom dat jij zei dat ps3 games niet op de ps4 kunnen worden afgespeeld, ik gaf aan dat hier daadwerkelijke plannen voor liggen.
Dat het een streamingsdienst betreft en of dat mensen wel/niet de stap gelijk durven te maken heeft daar niks mee te maken.
Ik zie er geen heil in, dat sowieso.

Het ging erom dat jij zei dat ps3 games niet op de ps4 kunnen worden afgespeeld, ik gaf aan dat hier daadwerkelijke plannen voor liggen.
Dat het een streamingsdienst betreft en of dat mensen wel/niet de stap gelijk durven te maken heeft daar niks mee te maken.
Ik zie er geen heil in, dat sowieso.

streamen betekend, zoals ik zei, dat je de games NIET kan afspelen op de ps4.
en dat is waar het om gaat.....

streamen betekend, zoals ik zei, dat je de games NIET kan afspelen op de ps4.
en dat is waar het om gaat.....

Als het om console x games op de PC ging via een streaming dienst ga je toch ook niet zeggen dat het 'streamend spelen' is?
Je speelt gewoon op de ps4. Dat het via de cloud is is in dat opzicht niet het belangrijkste.

Edit:
Overigens ging het om spelen, niet om AFspelen
:trollface:

Als het om console x games op de PC ging via een streaming dienst ga je toch ook niet zeggen dat het 'streamend spelen' is?
Je speelt gewoon op de ps4. Dat het via de cloud is is in dat opzicht niet het belangrijkste.
mijn originele post was een reactie over "afspelen op", niet "spelen via".

Edit:
Overigens ging het om spelen, niet om AFspelen
:trollface:

dan zou ik nog maar eens goed lezen;)
overigens zeg je zelf elders ook dat afspelen op wel kan, niet dat het uitmaakt. maar staat zo lame als je dit dan zelf aanhaalt.....

uiteindelijk is gewoon de bottomline dat je je oude games, die je al hebt liggen, met geen mogelijkheid kunt afspelen.
nu niet, en in de toekomst niet. aangezien dat het nut van gaikai, waar ze zoveel energie in stoppen, verminderd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven