Fitness Seller

Psp

Ruud

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Wie weet er me meer te vertellen over de psp, ben erover na aan het denken om mijne ps2 in te ruilen voor een psp

-wat kun je allemaal met een psp?
-Kun je ook een externe harde schijf van je pc aansluiten op de psp om games te spelen ivp de memstick?

Misschien hebben jullie nog weetjes?

MVG RUUD

Wat je er mee kunt?
[Link niet meer beschikbaar]

Daar staat genoeg info. Is een multimedia ding, ligt lekker in de hand vind ik.
Een externe hd, dat zou dan met een usb kabel gaan maar vind je dat niet irritant? er zijn ook 1gb memsticks, daar passen wel wat spellen op dacht ik zo. PSP = MUST HAVE!

Als je een psp aanschaft zorg dan wel dat het geen firmware 2.01 of 2.50 is.

• Topic Starter Topic Starter
daar heb ik al wat van gelezen

"Van heden doen wij ook psp downgrade van 2.00 tot 1.50
Downgrade 1.52 of 2.0 naar 1.50
Wat kan je dan? Alle homebrew en games gamen van je geheugen kaart.Dit voor maar 15 Euro.

Let op Sony heeft nieuwe firmware. Update je psp niet met 2.01 of 2.50. Downgrade is dan niet meer mogelijk."

• Topic Starter Topic Starter
als ie gedowngraded is, is het dan makkelijk om games te downen en te spelen?

Hoe zit het met films, die zijn toch groter dan 1gB?

Psp is wel chill qua films video's photo's enzo echt perfect haarscherp beeld. Maar heb midnight Club dub edition zitten spelen en het laden in de menu's enzo gaat nog best wel sloom allemaal. Voor de rest ckers wel een mooi apparaatje.:p Maar je moet wel een extra geheugen kaartje erbij kopen anders is die 32 mb standaard geheugen zo vol.

Ruud zei:
Hoe kun je dit zien of weten?

Ding aanzetten en in het menu kun je de software versie lezen.

Ik heb hem ook en is idd een leuk hebbe dingetje.. games spelen goed. Graphics voor een handheld zijn ook leuk. Alleen het laden gaat idd niet zo heel snel, via memory stick gaat het allemaal net ff sneller.

Meeste games zijn zo rond de 1gb.. geloof dat op een umd 1,8gb past. Dus een 1gb memory stick erbij en je bent de man ;)

Terug
Naar boven