- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik heb ook 4 jaar last gehad van paniek aanvallen me eerste kuur was ook tydens die periode
ik ondervond geen extra problemen eerste kuur was toen deca en sustanon
andere kuren ook geen last gehad van psychise klachten in de trent van angsten
maar tja wel bij tren ace haha toen had ik wel extra last van ik droomde over vechten met satan en alles
Test only is de basis voor eerste kuur en ook de one met de minste psychise sides in mijn vrienden kring en eigen ervaring
winstrol hoor ik wel over angst klachten maar zelf nooit geen winstrol gebruikt
ook ben ik er volledig mee eens kuren om 30% vp meer kans op bijwerkingen is en ook zonde is om met die percentage te gaan kuren
moet er ook niet aan denken dat ik bijvootbeeld 10kg massa pak en er amper wat van kan zien door dat vet wat erover hang
ik ondervond geen extra problemen eerste kuur was toen deca en sustanon
andere kuren ook geen last gehad van psychise klachten in de trent van angsten
maar tja wel bij tren ace haha toen had ik wel extra last van ik droomde over vechten met satan en alles
Test only is de basis voor eerste kuur en ook de one met de minste psychise sides in mijn vrienden kring en eigen ervaring
winstrol hoor ik wel over angst klachten maar zelf nooit geen winstrol gebruikt
ook ben ik er volledig mee eens kuren om 30% vp meer kans op bijwerkingen is en ook zonde is om met die percentage te gaan kuren
moet er ook niet aan denken dat ik bijvootbeeld 10kg massa pak en er amper wat van kan zien door dat vet wat erover hang
Laatst bewerkt:

Zeker als je dit normaal nooit hebt.