XXL Nutrition

Psychische bijwerkingen aas

Ik heb ook 4 jaar last gehad van paniek aanvallen me eerste kuur was ook tydens die periode
ik ondervond geen extra problemen eerste kuur was toen deca en sustanon

andere kuren ook geen last gehad van psychise klachten in de trent van angsten
maar tja wel bij tren ace haha toen had ik wel extra last van ik droomde over vechten met satan en alles

Test only is de basis voor eerste kuur en ook de one met de minste psychise sides in mijn vrienden kring en eigen ervaring
winstrol hoor ik wel over angst klachten maar zelf nooit geen winstrol gebruikt

ook ben ik er volledig mee eens kuren om 30% vp meer kans op bijwerkingen is en ook zonde is om met die percentage te gaan kuren
moet er ook niet aan denken dat ik bijvootbeeld 10kg massa pak en er amper wat van kan zien door dat vet wat erover hang

Laatst bewerkt:
Als je op 30% staat en je gaat kuren met test dan ga je geen gains zien. Sterker nog, je lijkt dan alleen nog maar dikker.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik twijfel ook nog erg om nu meteen te gaan kuren. ik wil eigenlijk ook eerst 4/5 maanden cutten.
en voor die ezel die mij een p*ssy noemt, ik ben 2.5 jaar geleden van 25% vet naar 7% gegaan in 5 maanden tijd, zelf een schema gemaakt en zelf alles uitgezocht, alleen hoor ik nu van veel mensen dat dat een zwaar ongezond dieet was dus zoek ik idd voor iets nieuws.

En dan ben je weer naar de 30% gegaan...en wil je nu maar aan de aas gaan.
Wie is er nou de ezel... Je hebt geen idee waar je mee bezig bent.

Hap nou toch niet zo op die trolls joh :')

Want het bestaat niet dat dit serieus is!

Haha gram tren laat me dat doen.,,
Die psychische bijwerkingen ook bah!

Tja achterlijke lui weerhoud je er toch niet van om achterlijke dingen (te blijven) doen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
kerel, ik ben zoveel bijgekomen door medicatie, niet omdat ik de motivatie kwijt ben geraakt en mezelf heb liggen feeden.

kerel, ik ben zoveel bijgekomen door medicatie, niet omdat ik de motivatie kwijt ben geraakt en mezelf heb liggen feeden.

Zaten aardig wat kcal in zo'n pilletje dan als je er 23 % vet van bij kunt komen.

Je bent overigens wel echt retarded als je zulke zware issues hebt gehad, er nu net van af bent, en dan met je hormonen/kop wilt gaan fucken door AAS te nemen.

Heb je nog medicatie alex..zoja welke
Want er zijn vaak genoeg vervangende die minder dikmaakend zijn ik spreek uit veel ervaring

medicatie maakt je dik :rolleyes:

Dat maakt iemand vochtig, maar dat is geen vet.

Was ook iets met de vet afbraak, cba om het op te zoeken.

Het is echt niet enkel vocht.

Vraag me af, heb je zelf ook door als je ON staat dat je sneller agressiever bent van bijvoorbeeld tren?

Zit nu op 500 tren en 750 test en ik voel me juist extreem rustig en ontspannen maar me omgeving merkt dat ik een korter lontje heb, terwijl ik dit zelf niet merk?

Vraag me af, heb je zelf ook door als je ON staat dat je sneller agressiever bent van bijvoorbeeld tren?

Zit nu op 500 tren en 750 test en ik voel me juist extreem rustig en ontspannen maar me omgeving merkt dat ik een korter lontje heb, terwijl ik dit zelf niet merk?

Als je omgeving het aangeeft is het dus een goed moment om er goed op te letten ;-)

Ik merkte het gelukkig zelf wel. Als je gewoon op een willekeurig moment echt uit het niets chagrijnig bent zonder enige aanleiding dan gaat er wel een lampje branden :P Zeker als je dit normaal nooit hebt.

Wat ook soms wel een probleem kan zijn is dat je niet door hebt of iemand een geintje maakt ja of nee. Je gaat er dan serieus op in terwijl je het normaal doorhebt en gewoon meelacht.

Eerder paniek als ik of ga
Ga daarom niet of
Voel me geestelijk veel helderder in mijn hoorde
Kan het alleen niet op de gronden op recept krijgen
Mijn huisarts is er wel mee bezig
Maar dan kom je weer op het punt van stats 178 95 96 kg bf ongeveer 10%

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Als je omgeving het aangeeft is het dus een goed moment om er goed op te letten ;-)

Ik merkte het gelukkig zelf wel. Als je gewoon op een willekeurig moment echt uit het niets chagrijnig bent zonder enige aanleiding dan gaat er wel een lampje branden :P Zeker als je dit normaal nooit hebt.

Wat ook soms wel een probleem kan zijn is dat je niet door hebt of iemand een geintje maakt ja of nee. Je gaat er dan serieus op in terwijl je het normaal doorhebt en gewoon meelacht.

Word er ook super chili van vooral van tren bridch ook met teen en test 200 - 250

Vraag me af, heb je zelf ook door als je ON staat dat je sneller agressiever bent van bijvoorbeeld tren? Zit nu op 500 tren en 750 test en ik voel me juist extreem rustig en ontspannen maar me omgeving merkt dat ik een korter lontje heb, terwijl ik dit zelf niet merk?

Andere omgeving zoeken.

Terug
Naar boven