MuscleMeat

Psychische bijwerkingen aas

als je zulke issues hebt moet je niet aan de hormoonen gaan hier koomen de slechte verhaalen van.

Ik zou 1e kuur niet eens 12 weken doen, meestal is 1e kuur 8 weken prima te doen, vooral als je frontload of met een korte ester een kickstart doet, maar ook daar is geen noodzaak. de meeste mensen kunnen hun eten sowieso niet zo snel aanpassen hoe ze groeien.
Plus vanaf week 6 begin je ook maar alleen nog aan sex of feesten te denken, dat gaat mss zelfs jouw GAINS tegen werken, of op jouw werk probleemen oplevern (minder slaap, minder eten, obsessie de dag doorheen)

als je dan wil spelen kan je aan het einde van je kuur MAST toevoegen om droger te worden (als je je eten aanpast)

TREN in 1e kuur is geen goed plan.

Mijn 1e kuur was trouwens TEST+BOLD, van bold goede stamina gekregen, goede massa bouwer, beides met front load (bij bold noodzakelijk)

Gast staat op 30%, dan doet mast geen ene reet.
En sinds wanneer is bold een massa bouwer..
Dat jij na 6 weken aan sex en feesten denkt betekend niet dat iedereen dat doet. Ik heb mijn eerste kuur 12 weken gedaan en elke week bleef ik gewoon voorruit gaan. Denk dat dat een stukje dicipline is..

Beste lezers,
ik ben van plan om binnekort te beginnen met een kuur maar ik twijfel nog welke aas.
ik zit te denken aan een mix van
-tren
-test
-bold
-mast
-deca
-winstrol
LET OP: welke van deze weet ik nog niet, niet allemaal in ieder geval.

Ik zou dus graag willen weten hoe het zit met psychische bijwerkingen want ik hoor van allerlij horror verhalen over deze aas en ben eens benieuwd wat er nou echt van waar is. en of je helemaal de realiteit kan kwijt raken als je hier gevoelig voor bent.

thanks alvast.
Over mast & bold kan ik niets zeggen, geen ervaring mee.

Tren, tja je moet wel over een goede zelfbeheersing beschikken. Zo nu en dan eens tot 10 tellen. Het kan je prikkelbaar maken voor factoren die normaal gesproken onbewust langs je heen gebeuren. Simpel gezegd, ik word er wat gevoeliger van, en in de gym veeeel agressiever, met het trainen dan hé :) Vermoeidheid heb ik op tren zelf vrijwel nooit last van, zweten dan weer wel, maar ja wie niet.

Test, voel me er lekker alpha door. Kop omhoog, schouders naar achteren, borst vooruit. Weinig negatieve aspecten te melden wat betreft eigen ervaring op test.

Deca, daar voel ik me ook prima op. Lekker vrolijk, beetje het zelfde verhaal als test, weinig negatiefs over te melden wat betreft eigen ervaring.

Winstrol, had ik zelf wel wat moeite mee zo nu en dan. Eén keer gedaan en voelde me er behoorlijk chagrijnig op, en breekbaar, letterlijk en figuurlijk. Kwam allemaal door het vele prikken en als dit over tabs gaat kan je deze evaring beter buiten beschouwing laten :p

Terug
Naar boven