MuscleMeat

Puffy Nipples laten verwijderen

Heb je nagevraagd wat zoiets ongeveer kost dan sjors? Ik kan het me goed voorstellen als je het wil laten doen. Zelf ook last van gehad tot een jaar of 21/22. Toen trok het bij mij weg, had volgens de dokter met hormonen te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bij sommigen kan het langer duren. Maar ik heb het ook gehad en uiteindelijk laten verwijderen. Als je er echt mentaal last van hebt kan een operatie je helpen. Wel wat shoppen / reviews lezen want de prijzen verschillen enorm. Trouwens een huisarts die dit niet kan uitleggen is waardeloos.

Waar heb jij dat laten doen en ongeveer kwa prijs ?

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Heb je nagevraagd wat zoiets ongeveer kost dan sjors? Ik kan het me goed voorstellen als je het wil laten doen. Zelf ook last van gehad tot een jaar of 21/22. Toen trok het bij mij weg, had volgens de dokter met hormonen te maken.

heb wel beetje op internet gekeken maar ik weet niet precies wat ik nodig heb
tepel correctie ben je wel klaar met 1000 euro
maar een liposuctie is zo 2-2.5 duizend

daarom wil ik er iemand naar laten kijken want ik heb geen idee

Ook een tijdje beetje last van gehad, name doordat ik wat vetter ben geweest ook en het een vetopslag plek was. Train jezelf gewoon een keer droog tot een procent of 7 en cleanbulk weer iets omhoog om te kijken wat het met je nipps doet. Bij mij is het zo goed als 100% verdwenen of ik moet weer te "vet" worden dan heel minimaal. Maar probeer het eens. Denk dat cutten een stuk goedkoper is dan de operatie en je leert er nog wat van ;)

Heb zelf ook last van dit kwaaltje, niet in de vorm als die jij hebt, dat niet.
Heb er zelf ook over getwijfeld om er wat aan te laten doen. Zeker als het warmer weer is dan is het zichtbaar.

Ben al lang blij dat mijn vriendin er totaal geen problemen mee heeft.

ben ik dit moment 85 kg als ik gebulkt heb tot 90 kg + dan ga ik cutten
volgende jaar ga ik ook even naar dokter/chirurg laten checken wat er allemaal aan gedaan kan worden en kwa prijs omdat me eigen risico nu te hoog is :)

Welke larie iedereen ook spuugt, het enige wat klopt is dat het NIET weggaat. Ik heb 1,5 jaar geleden gecut naar iets van 6-7% en ze waren er nog altijd, het valt zelfs net meer op dan. Bij mij verdwijnen ze ook als ik koud heb etc. maar operatie is de enige uitweg.

In België wordt dit echter niet vergoed.

Het gaat niet weg bij jou. Dat betekend niet dat het voor iedereen geldt.

Ik zit nu in de cut en m'n puffy nipples zijn een stuk minder puffy geworden, ik hoop dat die trend doorzet.

dit wordt nergens vergoed

Het gaat niet weg bij jou. Dat betekend niet dat het voor iedereen geldt.

Ik zit nu in de cut en m'n puffy nipples zijn een stuk minder puffy geworden, ik hoop dat die trend doorzet.

De enige puffy nipples die ik ken die wegtrekken zijn degene die hand in hand gaan met overgewicht. En zelfs als het zo is, voor TS is 8% BF yearround geen optie, en aangezien hij niet wil gaan kuren wordt dat ook moeilijk om dat te behouden.

Ben het mee eens dat het voor TS niet met diëten of iets weg zal gaan, daar zal wel een operatie voor nodig zijn (hoewel ik geen puffy nipple expert ben). Ik interpreteerde je comment als in het algemeen, voor iedereen geldend is.

Moet je zeggen dat je er last van hebt schaamt en erg overdrijven

Terug
Naar boven