AndroidHealthClinic

Puisten/Acne voorkomen tijdens AAS?

Ik heb na mijn 7 maandse Roaccutane kuur nog een aantal doosjes overgehouden. Als ik daar iemand gelukkig mee kan maken dan stuur maar even een privebericht.

Beetje masteron doet wonderen bij mij

Als je last hebt van genetische acne helpt een T-shirt aantrekken ook erg goed.

Nu even de wetenschap erbij halen. Een typische antibioticakuur duurt zo'n 6 maanden en wordt in de zomer gebruikt.

Dat deze antibiotica zoals topicale erythromycine, tretoïne + clindamycine voor backne zeer goede resultaten geven is me ook al opgevallen. Verder neem ik momenteel minocycline 100mg tabl/dag en ben daar erg tevreden mee.

Als je met een rug vol acne op het strand rondloopt maakt dit niet echt indruk ;)

In geval van fitness zou ik zeker 6× per dag zink gebruiken. Ook dit is wetenschappelijk bewezen.

Vanaf oktober gebruik ik roaccutane en smeer ik me in met vab die grote blauwe nivea hydraterende crème om uitdroging van de hoofdhuid/oren te voorkomen. Doe je dat niet krijg je snel rimpels op het voorhoofd.

De grote blauwe Nivea bussen zijn bij mijn weten enkel in dr winter verkrijgbaar. Nu zijn de Nivea potjes wat kleiner (en duurder).

Ik weet dat isotetroïne de transaminase activiteit boost. Misschien berust de werking van dit vitamine A derivaat hierop?

Je gaat dus steeds wisselen tussen de antibioticakuur en daarna gebruik ik af en toe accutane vanaf oktober. De outbreaks worden bij mij minder erg naarmate ik meer jaren ervaring heb.

Ik loop nu rond met de rug steeds bloot. Als dit ook helpt post ik het even.

Veel succes met de training en vergeet vooral geen afspraak te maken met de dermatoloog/diëtist voor nog meer tips om de huid in zeer goede staat te houden.

Ik heb enige ervaring met roaccutane vanuit mijn pubertijd. Zo'n 6 maanden lang gebruikt om acné te verminderen maar heb uiteindelijk voorgenomen om het nooit meer te nemen vanwege de bijwerkingen.
Na 4 maanden had ik nergens zin in, niet om te trainen, niet om te stappen, niet om naar school te gaan. Lusteloos omschrijft het denk ik het best.

Mijn lippen waren zelfs zo uitgedroogd dat ik niet meer kon lachen of grote happen van een boterham nemen zonder dat mijn mondhoeken scheurden. Mijn gezicht was ook enorm uitgedroogd.
Hebben jullie daar dan geen last van? Of hoe lang pak je roa na een kuur mocht je last krijgen?

Ik heb enige ervaring met roaccutane vanuit mijn pubertijd. Zo'n 6 maanden lang gebruikt om acné te verminderen maar heb uiteindelijk voorgenomen om het nooit meer te nemen vanwege de bijwerkingen.
Na 4 maanden had ik nergens zin in, niet om te trainen, niet om te stappen, niet om naar school te gaan. Lusteloos omschrijft het denk ik het best.

Mijn lippen waren zelfs zo uitgedroogd dat ik niet meer kon lachen of grote happen van een boterham nemen zonder dat mijn mondhoeken scheurden. Mijn gezicht was ook enorm uitgedroogd.
Hebben jullie daar dan geen last van? Of hoe lang pak je roa na een kuur mocht je last krijgen?
Ik heb ook 6 maanden lang roa gebruikt, eindigend op 1 maand lang 100 mg per dag. Mijn lippen waren continu kapot, maar frequent smeren met aquaphor hielp aardig. Voor mijn huid gebruikte ik cetomacrogol, dat werkte ook best aardig.

De lusteloosheid enz. herken ik niet echt. Ik zou het zo opnieuw doen, sindsdien (10 jaar geleden) geen acne meer.

10mg roa dagelijks was voor mij al zat om het te voorkomen tijdens een blast, zonder enige side als droge lippen etc. Maar das ook niet wat om elke keer weer eens flink aan te gaan. Ik deed het enkel tijdens een zwaarder kuurtje met tren.

Terug
Naar boven