AndroidHealthClinic

puisten na test deca kuur

kerel, beste middel voor acne... het is zware rotzooi waar je niet eens aan moet denken.
je kuurt, is al schadelijk, en dan die gore roa er bij,
heb het zelf gebruikt, op hogere dosissen zelfs 40-50mg ed. oren scheuren, neus, mondhoeken... en de zon.. blijf daar van weg...
ellende is het.
en mettertijd, is alles weer terug.

Wat ben je allemaal voor onzin aant lullen kerel. Zogenaamd zware rotzooi maar ondertussen wel allerlei kuren aan aant raden aan andere leden.

Droge lippen en dergelijke is gewoon een bepaalde bijwerking waar niet eens iedereen last van heeft net zoals bepaalde bijwerkingen van aas of bepaalde medicijnen.

Wat ben je allemaal voor onzin aant lullen kerel. Zogenaamd zware rotzooi maar ondertussen wel allerlei kuren aan aant raden aan andere leden.

Droge lippen en dergelijke is gewoon een bepaalde bijwerking waar niet eens iedereen last van heeft net zoals bepaalde bijwerkingen van aas of bepaalde medicijnen.

Pleister, neem Androgenic maar met een korrel zout.. zijn posts zijn vaker discutabel

OT
Ik zou idd gewoon vit. B5 pakken. Poeder vorm te krijgen bij stopacne.nl
de poeder kun je oplossen in een fles je water, zo is het makkelijk mee te nemen en goed te verdelen over de dag. eerste 5 dagen op 5gr/dag daarna verder op 10gr/dag totdat de huid schoon is. dan dosis verlagen tot een stabiele situatie behouden blijft.

die gozer lult idd vaak poep en anders gaat die lopen dreigen via pm of bij je foto's triest reageren

roa word bij de dokter vaak rond 60mgtot80mg aan geraden

voor acne van aas is gewoon stuk zwakker gaat zo weg met roa op 20mg

Pleister, neem Androgenic maar met een korrel zout.. zijn posts zijn vaker discutabel

OT
Ik zou idd gewoon vit. B5 pakken. Poeder vorm te krijgen bij stopacne.nl
de poeder kun je oplossen in een fles je water, zo is het makkelijk mee te nemen en goed te verdelen over de dag. eerste 5 dagen op 5gr/dag daarna verder op 10gr/dag totdat de huid schoon is. dan dosis verlagen tot een stabiele situatie behouden blijft.
Hoelang gebruiken tot je ong wat merkt gemiddeld

Ik gebruik benzoylperoxidehydrogel 5%, dit is bij de bepaalde drogisterijen/apotheken te koop, zonder recept. Het werkt bij mij goed. Een vette huid gaat na een paar dagen over in een lekker droge huid. Wel oppassen voor je kleren, het bleekt flink!!

Haha ok man ik lul onzin, toch raar dat jullie zo klein blijven;)
roa is gewoon zware bende, ga maar eens opzoek over internet, je praat het misschien op deze manier recht voor jezelf, maar roa blijft rotzooi, onder dokterstoezicht, elke maand te bloedprikken ed, of zou dit voor niets zijn?

paar tabjes roa houd het voor mij prima onder controle.
ben erg acne gevoelig

kreeg rond week 6 weer acne

1 week 20mg EOD geslikt. was het weer op een accaptabel nivo

roa is gewoon zware bende, ga maar eens opzoek over internet, je praat het misschien op deze manier recht voor jezelf, maar roa blijft rotzooi, onder dokterstoezicht, elke maand te bloedprikken ed, of zou dit voor niets zijn?
Orale steroiden heb je gegarandeerd verhoogde leverwaarden met de dosissen die bodybuilders hanteren, met roa bij lange na niet. Heb zelf ook 'n half jaar roa geslikt, 1 maand 40 mg ED, 1 maand 60 mg ED, 3 maand 80 mg ED en 1 maand 100 mg ED. Leverwaarden? Prima. Flik dat maar eens met 'n orale steroide. Het is relatief aan andere medicijnen die voorgeschreven worden schadelijker, echter in een parallel universum waar orale steroiden zouden worden voorgeschreven in de dosissen die bodybuilders hanteren zouden er al helemaal bloedwaarden regelmatig gecontroleerd worden...

Komt nog bij dat bodybuilders roa weer hanteren in relatief lage dosissen, doorgaans rond de 20 mg ED of EOD, voor een kortere periode dan 'n volwaardige roa kuur.

Laatst bewerkt:
Orale steroiden heb je gegarandeerd verhoogde leverwaarden met de dosissen die bodybuilders hanteren, met roa bij lange na niet. Heb zelf ook 'n half jaar roa geslikt, 1 maand 40 mg ED, 1 maand 60 mg ED, 3 maand 80 mg ED en 1 maand 100 mg ED. Leverwaarden? Prima. Flik dat maar eens met 'n orale steroide. Het is relatief aan andere medicijnen die voorgeschreven worden schadelijker, echter in een parallel universum waar orale steroiden zouden worden voorgeschreven in de dosissen die bodybuilders hanteren zouden er al helemaal bloedwaarden regelmatig gecontroleerd worden...

Komt nog bij dat bodybuilders roa weer hanteren in relatief lage dosissen, doorgaans rond de 20 mg ED of EOD, voor een kortere periode dan 'n volwaardige roa kuur.
dit dus!

Wat heeft roa te maken met "klein blijven"?

Ik heb 8 maanden roa gebruikt met dokters begeleiding en je moest elke 3 maanden prikken en niet iedere maand zoals jij zegt. Ik heb in al die tijd nog geen een keer verhoogde waardes gehad kerel.

Daarbij komt ook bij dat zelfs de dokter had aangegeven dat er normaal nooit afwijkende lever waardes worden gevonden bij het gebruik van roa maar het uit voorzorg wel word gedaan.

Dus ja, je lult onzin

Ik gebruik zelf, zink en biergist. Dit helpt zeer goed. Alleen het gaat niet volledig weg. Maar mindert zeer zeker. Heb nu ook vitamine b5 besteld. Hoop dag het hiermee volledig weg gaat.

Terug
Naar boven