Nu ik aan het cutten worden puitjes erger
Denk dat meer mensen hier last van hebben. Nu heb ik al wat zitten zoeken en de volgende dingen lijken te helpen:
* Zonnen (help slechts voor korte periode, want door uitdrogen van huid komen ze er even snel weer terug)
* Vit B5 ... 2 keer per dag 500 mg (halen bij bijv de tuinen) Sommige mensen nemen zelfs 10 gram per dag
Het schijnt totaal niet goed te werken als je maar 1 gram per dag neemt.
* Zink tabletten. Ik neem al ZMA. Is dit niet dubblop of kan ik die er ook gewoon bij nemen.
* Je hoort soms dat mensen vit E nemen. Heb geen idee of dit werkt....
Heeft iemand nog tips of laat even weten wat jullie gebruiken. Spieren zijn leuk maar je wilt er niet als een nerd uitzien in de zomer lijkt mij
Alvast bedankt !
Denk dat meer mensen hier last van hebben. Nu heb ik al wat zitten zoeken en de volgende dingen lijken te helpen:* Zonnen (help slechts voor korte periode, want door uitdrogen van huid komen ze er even snel weer terug)
* Vit B5 ... 2 keer per dag 500 mg (halen bij bijv de tuinen) Sommige mensen nemen zelfs 10 gram per dag
Het schijnt totaal niet goed te werken als je maar 1 gram per dag neemt.* Zink tabletten. Ik neem al ZMA. Is dit niet dubblop of kan ik die er ook gewoon bij nemen.
* Je hoort soms dat mensen vit E nemen. Heb geen idee of dit werkt....
Heeft iemand nog tips of laat even weten wat jullie gebruiken. Spieren zijn leuk maar je wilt er niet als een nerd uitzien in de zomer lijkt mij
Alvast bedankt !

hebben ze net nieuw. Echt goed product want ik hoorde van iemand anders al dat het heel goed werkte, ik geloofde hem eigenlijk niet en heb 't zelf maar is aangeschaft, het werkt echt goed ben eindelijk tevreden met mijn huid.
Ben trouwens wel heel erg benieuwd naar de resultaten van dat 2moro... Op die site van hun staan ook van die gefotosoepte voor en na foto's, vind ik zo grappig he. Doet me beetje denken aan een telcell reclame.