AndroidHealthClinic

Puistloos de zomer in... Vit B5

sinds ik vitamine b5 gebruik krijg ik bijna enkele puist meer.
Vitamine b5 werkt goed, haal die potten gewoon bij de tuinen. Was toen in de aanbediening 123 gram voor 4 euro

Chlorella werkt ook heel goed tegen puistjes. Heb er geen last meer van.

heb vandaag mijn skin2moro binnen gekregen en daarjuist m'n eerste pil genomen,smaken nog goed ook,ik ben benieuwt of dit gaat werken

roa duurt 6 maanden en schijnt erg goed te helpen en ik heb gehoord als je ermee gestopt bent dat er ook niks meer terugkomt ,, wie heeft er ervaringen mee en kan mij vertellen wat erin zit dat het niet meer terugkomt?

Ik heb me laten vertellen dat je van die roaccutane een bepaalde hoeveelheid per kg vvm binnen moet krijgen tijdens een kuur. Het valt me op dat mensen die klagen dat de acne terug komt na de roaccutane allemaal korte kuurtjes hebben genomen. Ik denk dat je beter een keer een lange kuur met hoge doseringen kan nemen zodat het effect blijvend is.

Ik ben zelf ook erg tevreden over die tip van Firedsoul: rooscure. Is een shampo die je kan kopen bij kruidvat en DA. Op je rug smeren en 5 minuten laten zitten, daarna afwassen. Werkt voor mij erg goed op mijn rug moet ik zeggen.

happymar zei:
geen varkensvlees ... helpt ook.

dat wou ik net gaan zeggen, kheb nu al 2 weken geen varkensvlees gehad en bijna geen puistjes meer bij gekregen. Mijn moeder kan het ook niet hebben want zij krijgt er echt dikke puisten van.

• Topic Starter Topic Starter
Heb mn eerste potje skin2moro op.... :eek: Dat spul wekt nog ook... Niks meer te zien, dacht laat et even weten voor mensen die nog gingen gebruiken. Bedankt voor al jullie reacties trouwens ;)

qwertyyy zei:
Heb mn eerste potje skin2moro op.... :eek: Dat spul wekt nog ook... Niks meer te zien, dacht laat et even weten voor mensen die nog gingen gebruiken. Bedankt voor al jullie reacties trouwens ;)

ik gebruik t nu (nog maar) 1 week en t is nog nix minder :(
Had jij dat ook of zag jij wel al na een week resultaat?
ik denk dat ik geen nieuw potje koop als ik na een maand geen resultaat zie.

Kheb vandaag een Viamine B complex 100 gekocht van Solgar. Hopen dat dit ook goed genoeg is :) zal mijn bevindingen hier wel posten als het goed werkt enzo.

heb gisteren chlorella gekocht, wat een vitamines en mineralen zitten daarin zeg, niks geen chemische troep die voor geen fl**ker opneemt, maar puur natuur! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
@ Jantjuh. Nee idd een week nog geen reet te zien maar dan begint et langzaam mooi te worden. Als het bij jouw na maand niet helpt zou ik toch die tweede pot doen. De "kuur" is ook voor 8 weken bedoeld dus twee potten. Tja die teringpotjes zijn duur, maar je kan maar net een t-shirt of een halve tas boodschappen voor dat geld halen. Zo moet je het ook maar zien. :D

Wilde martie nog ff bedanken voor die skin2moro tip

Terug
Naar boven