Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
qwertyyy zei:Nu ik aan het cutten worden puitjes ergerDenk dat meer mensen hier last van hebben.
Heeft iemand nog tips of laat even weten wat jullie gebruiken. Spieren zijn leuk maar je wilt er niet als een nerd uitzien in de zomer lijkt mij![]()
Alvast bedankt !
Masallah zei:Ik heb zelf veel last van acne, maar gebruik zinskort Tretinoine 0,1% en kan je zeggen dat dit het enige is wat voor mij helpt om er vanaf te komen.
Om te voorkomen dat je het krijgt is een ander verhaal, maar als je er vanaf wilt komen kan ik je dit zeker aanraden.
ik zei al.. het lijkt er op
maar martie, die skin2moro moet je blijven slikken lijkt me??
of neem je gewoon een lagere doses na die 2 maanden dat het weg is??

martie zei:Dat is toch het hoofdbestandsdeel van roccutane? Of was dat nou die creme? Maar dat is veelste aggresief spul, hij heeft last van lichte/matige acne, jij waarschijnlijk zware acne.
martie zei:Ik weet eerlijk gezegt niet of je het moet blijven slikken, ik ben nu bezig voor 1 maand, daarna stop ik en kijk ik hoe het gaat. Maar misschien dat ik van gedachte verander en toch elke maand een potje aanschaf, vind het eerlijk gezegt wel super fijn zo acne vrij![]()

Masallah zei:Klopt dat is 1 van de bestandsdelen, maar heb gelezen dat roccutane ernstige bijwerkingen KAN hebben,
ze zeggen dat dat zeer zelden voorkomt. Tretinoine in pure vorm is weer een ander verhaal.
En ik moet zeggen de pure tretinoine helpt bij mij, heb dan ook zoals je zegt zware acne.
( Dus voor de mensen die zware acne hebben het overwegen waard )
Heb geen last van enige bijwerkingen tot nu toe en gebruik het al 3 weken.
Skin2more is dus zeker het proberen waard, voor het zuiver houden van de huid![]()
) opsmeren en het is oke. Ook heb ik hier gelezen dat de naarste bijwerking van roccutane, psychische gevolgen heeft en dat je zelfmoordneigingen krijgt 
martie zei:Ook heb ik hier gelezen dat de naarste bijwerking van roccutane, psychische gevolgen heeft en dat je zelfmoordneigingen krijgt![]()
. Nu heb 'k voor het derde jaar op rij een kuurtje gedaan (wel lagere dosissen de laatste twee jaar), en tijdens de kuur verdwijnt het wel helemaal. Maar erna is in ander verhaal, ben benieuwd wat het deze keer oplevert. Het was sowieso de laatste kuur, ik heb dan misschien niet veel last van bijwerkingen maar bepaalde ongemakken zijn er wel. Misschien probeer ik wel eens wat anders als het terug zou komen, al ben ik er al uit dat het geen B5 zal zijn
.Cyc zei:Biergist tabletten zouden de klus ook moeten klaren..
Btw melk is een grote boosdoener ivm acne misschien dat je daar iets aan hebt.
valentinfan zei:Met je kleffe vingertjes niet aan je kop zitten helpt ook!
Geachte mevrouw,
Onze ervaring met skin2moro is dat het na 8 weken een goed resultaat heeft. Na deze periode kan Skin2moro langzaam worden afgebouwd naar bijvoorbeeld eerst één kauwtablet per dag en later naar één kauwtablet om de dag. Bij een eventuele opleving van puistjes "bijvoorbeeld bij stress of door verkeerde voeding" kan de dosering dan weer tijdelijk opgehoogd worden.
Met vriendelijke groet,
M. van der Veen
BV Parmalux
qwertyyy zei:bedankt voor jullie reply's. Iedereen aan de skin2moro dus.![]()