XXL Nutrition

Puistloos de zomer in... Vit B5

ik zei al.. het lijkt er op

maar martie, die skin2moro moet je blijven slikken lijkt me??

of neem je gewoon een lagere doses na die 2 maanden dat het weg is??

qwertyyy zei:
Nu ik aan het cutten worden puitjes erger :o Denk dat meer mensen hier last van hebben.

Heeft iemand nog tips of laat even weten wat jullie gebruiken. Spieren zijn leuk maar je wilt er niet als een nerd uitzien in de zomer lijkt mij :p

Alvast bedankt !

Ik heb zelf veel last van acne, maar gebruik zinskort Tretinoine 0,1% en kan je zeggen dat dit het enige is wat voor mij helpt om er vanaf te komen.

Om te voorkomen dat je het krijgt is een ander verhaal, maar als je er vanaf wilt komen kan ik je dit zeker aanraden.

Masallah zei:
Ik heb zelf veel last van acne, maar gebruik zinskort Tretinoine 0,1% en kan je zeggen dat dit het enige is wat voor mij helpt om er vanaf te komen.

Om te voorkomen dat je het krijgt is een ander verhaal, maar als je er vanaf wilt komen kan ik je dit zeker aanraden.

Dat is toch het hoofdbestandsdeel van roccutane? Of was dat nou die creme? Maar dat is veelste aggresief spul, hij heeft last van lichte/matige acne, jij waarschijnlijk zware acne.

ik zei al.. het lijkt er op

maar martie, die skin2moro moet je blijven slikken lijkt me??

of neem je gewoon een lagere doses na die 2 maanden dat het weg is??

Ik weet eerlijk gezegt niet of je het moet blijven slikken, ik ben nu bezig voor 1 maand, daarna stop ik en kijk ik hoe het gaat. Maar misschien dat ik van gedachte verander en toch elke maand een potje aanschaf, vind het eerlijk gezegt wel super fijn zo acne vrij :cool:

martie zei:
Dat is toch het hoofdbestandsdeel van roccutane? Of was dat nou die creme? Maar dat is veelste aggresief spul, hij heeft last van lichte/matige acne, jij waarschijnlijk zware acne.

Klopt dat is 1 van de bestandsdelen, maar heb gelezen dat roccutane ernstige bijwerkingen KAN hebben,
ze zeggen dat dat zeer zelden voorkomt. Tretinoine in pure vorm is weer een ander verhaal.

En ik moet zeggen de pure tretinoine helpt bij mij, heb dan ook zoals je zegt zware acne.
( Dus voor de mensen die zware acne hebben het overwegen waard )

Heb geen last van enige bijwerkingen tot nu toe en gebruik het al 3 weken.

martie zei:
Ik weet eerlijk gezegt niet of je het moet blijven slikken, ik ben nu bezig voor 1 maand, daarna stop ik en kijk ik hoe het gaat. Maar misschien dat ik van gedachte verander en toch elke maand een potje aanschaf, vind het eerlijk gezegt wel super fijn zo acne vrij :cool:

Skin2more is dus zeker het proberen waard, voor het zuiver houden van de huid???

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie reply's. Iedereen aan de skin2moro dus. :p

Masallah zei:
Klopt dat is 1 van de bestandsdelen, maar heb gelezen dat roccutane ernstige bijwerkingen KAN hebben,
ze zeggen dat dat zeer zelden voorkomt. Tretinoine in pure vorm is weer een ander verhaal.

En ik moet zeggen de pure tretinoine helpt bij mij, heb dan ook zoals je zegt zware acne.
( Dus voor de mensen die zware acne hebben het overwegen waard )

Heb geen last van enige bijwerkingen tot nu toe en gebruik het al 3 weken.

Skin2more is dus zeker het proberen waard, voor het zuiver houden van de huid???

Je het laat ook meeeters verdwijnen enzo. Ik had eerst altijd last van een droge huid, nu heb ik meer een gewone huid klein beetje vet maar vind het wel fijn, beter dan een droge huid waar ik zalf overheen moet doen en vervolgens verstopte porien krijg en uiteindelijk weer acne.

En over roccutane, de bijwerkingen vallen best wel mee, erg droge lippen soms maar gewoon een milde handcreme (ja handcreme;) ) opsmeren en het is oke. Ook heb ik hier gelezen dat de naarste bijwerking van roccutane, psychische gevolgen heeft en dat je zelfmoordneigingen krijgt ???

martie zei:
Ook heb ik hier gelezen dat de naarste bijwerking van roccutane, psychische gevolgen heeft en dat je zelfmoordneigingen krijgt ???

Heb het ook gelezen, dat zijn dan ook de ernstige bijwerkingen die heel heel en met de nadruk op heel zelden voorkomen.

Zal het maar is gaan uitproberen dan, die skin2more.

Biergist tabletten zouden de klus ook moeten klaren..
Btw melk is een grote boosdoener ivm acne misschien dat je daar iets aan hebt.

niet alleen melk, maar alle zuivelprodukten kunnen acne veroorzaken. Als niets helpt, of je bent uit de puberteit en hebt nog steeds puisten, dan is het heel goed mogelijk dat zuivel de boosdoener is..

Roaccutane is trouwens ook niet zo'n wonder product als vaak wordt beweerd, toch niet in mijn geval. Ik had eigenlijk niet echt last van extreme acne, ben er alleen aan kunnen beginnen omdat m'n huisarts een losse voorschijfpols heeft :D. Nu heb 'k voor het derde jaar op rij een kuurtje gedaan (wel lagere dosissen de laatste twee jaar), en tijdens de kuur verdwijnt het wel helemaal. Maar erna is in ander verhaal, ben benieuwd wat het deze keer oplevert. Het was sowieso de laatste kuur, ik heb dan misschien niet veel last van bijwerkingen maar bepaalde ongemakken zijn er wel. Misschien probeer ik wel eens wat anders als het terug zou komen, al ben ik er al uit dat het geen B5 zal zijn :D.

Cyc zei:
Biergist tabletten zouden de klus ook moeten klaren..
Btw melk is een grote boosdoener ivm acne misschien dat je daar iets aan hebt.

Ja, ik hoorde laatst dat er behoorlijke ladingen pus in melkproducten zitten omdat de uiers tegenwoordig ongeveer chronisch ontstoken zijn.

Met je kleffe vingertjes niet aan je kop zitten helpt ook!

Snot uit je neus op eten.

voor wie het weten wil

Geachte mevrouw,

Onze ervaring met skin2moro is dat het na 8 weken een goed resultaat heeft. Na deze periode kan Skin2moro langzaam worden afgebouwd naar bijvoorbeeld eerst één kauwtablet per dag en later naar één kauwtablet om de dag. Bij een eventuele opleving van puistjes "bijvoorbeeld bij stress of door verkeerde voeding" kan de dosering dan weer tijdelijk opgehoogd worden.

Met vriendelijke groet,

M. van der Veen
BV Parmalux

dit werkt voor mij het beste:
veel water drinken
gezicht dagelijks wassen met biotherm cleaning GEL
en dan dagcreme opdoen: biotherm aquapower (geen dry skin!!)
dagelijks zink tabletje voor het slapen gaan (30mg)
heb B5 geprobeerd maar geen resultaat (nam 4 GRAM per dag)
verder redelijk gezond eten en NIET al teveel eiwitten

zat eerst helemaal onder: nu bijna niets meer....
dit moet je minimaal 2 maanden aanhouden en dan wordt het steeds minder

En als je het nou op je rug hebt, kan je natuurlijk geen dagcreme doen. :p Op me gezicht heb nauwelijks was maar was het ook meestal met van die gel en daarna dagcreme erop.

Terug
Naar boven