Sow, kom net terug. Hoogtepunt: SOULWAX!!! Tjezus, hoe vet was dat?! Echt super! Jammer dat ze maar zo kort speelden.
Verder heb ik echt een beetje een electro overkill gehad. Alle DJ's leken elkaars platen te draaien en er was amper nog maar onderscheid te maken tussen acts in de boiler room. En waar ik dus helemaal gek van werd is dat constante climax gebeuren er in. Laat alsjeblieft even langer dan 1 minuut de bass door rammen. Damn, het werd echt irritant op een gegeven moment.
Maar de Boiler room zag er dan wel weer vet uit en buiten was het ook cool met die lazers enzo. Jammer dat er na 1 uur geen goede dance meer was en het veels te druk was in de boiler.
Naja, verder wel toffe dingen gezien. The subs was wel cool, alleen staan ze mensen buiten de tent te houden omdat hij 'vol' was, kom ik na 15 minuten dringen eindelijk binnen staat die halve tent maar vol. Cult Of Luna was erg vet, na Soulwax wel het beste wat ik gezien heb. Erol Alkan viel tegen, beetje electro plaatjes draaien, niet echt een vette set ofzo, zeker niet na al die electro die ik op dat moment al gezien had. Modeselektor was erg vet, Deadmau5 was wel prima, Metallica suckte donkey balls, de nieuwe plaat gaat zuigen. MGMT was echt te slecht voor woorden, wat een slappe hap, Amenra was wel vet, Simian Mobile Disco vond ik wat tegenvallen, Killswitch was prima en ja Soulwax was een waardige afsluiter.
Al met al een geslaagd weekend, maar jammer dat er snachts zo weinig te doen is.
Oh ja, wat is dat trouwens met die onzin regel dat je geen ****ing steekwagens mee de camping op mag nemen? Kom ik daar aan met al mijn zooi in vuilniszakken en dan op een steekwagen geramt met spinnen, mag ik die kar niet mee naar binnen nemen. Heb echt ****it ver moeten lopen met veels te veel spullen die practisch niet te sjouwen waren, kwam echt helemaal kapot aan bij een plek waar je tent neer kon zetten. Wat een onzin, niemand kon me ook uitleggen waarom die regel er was.