XXL Nutrition

Pump Juice

wesley1985

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
90kg
heey een vriend van me heeft dit gekocht Pump Juice van Revolutions hij zei dat ut goed werk heeft iemand hier ervaring mee??

dit stond ergens op een site erover

Niet geschikt voor
Voor beginnende sporters is Pump Juice een te sterk produkt. De pomp kan dan zo sterk zijn dat deze pijnlijk kan worden. U kunt dan het beste slechts 6 capsules verdeeld over de dag innemen.

Pump Juice van Revolutions is het produkt bestemd voor spiermassa en spierkracht.
De oude slogan ''celsignalerende vaatverruimers'' behoort nu echt tot het verleden. Wat ooit begonnen is met Arginine, is ontketend tot een ware revolutie. Na arginine kwam Arginine AKG (Alpha Keto-Glutarate) en toen kwam Arginine Malaat.
Revolutions heeft het hier niet bij gelaten en is nog een stap verder gegaan om u de beste resultaten te laten behalen; Arginine Ester in combinatie met Ornithine Ester. Deze twee ingrediënten gekoppeld aan Esters geketende aminozuren zorgen voor een ongelooflijke bloedtoevoer naar de spieren, op een manier die met geen enkel ander produkt te vergelijken is. Gebruikers van Nitrous (Syntrax) of Nitrix (BSN Nutrition) weten wat voor pomps er mogelijk zijn en in hoeverre het herstel kan toenemen maar dat is niets vergeleken bij de resultaten die men behaald met Pump juice.

Van waar heb je die info?

Persoonlijk weet ik niets van het product, 't enige wat ik wel weet is dat als je die tekst van een site hebt waar ze het verkopen, het niet echt een betrouwbare bron is...

Ik heb geen idee of het werkt maar ga het over een paar weken met revenge v2 en hmb samen nemen.:D .Vorige revenge was ik alleen al 3.6kg van aangekomen en met bf bleef gelijk.:D

• Topic Starter Topic Starter
redhead zei:
Ik heb geen idee of het werkt maar ga het over een paar weken met revenge v2 en hmb samen nemen.:D .Vorige revenge was ik alleen al 3.6kg van aangekomen en met bf bleef gelijk.:D

hee ja ze zeggen dat pump juize en revenge v2 goed gaan samen werken
ik ga het morgen ook bestellen zal wel hier wat over schrijven als ik 2 weekies ermee bezig ben of er al verschillen zijn tis best prijzig die 2 zijn al over 100 euries

Laat mij eens raden: pump juice en revenge zijn van hetzelfde merk? Toeval of marketing? Ik denk eerder het tweede.

Het verkoopspraatje hoef ik al niet meer te lezen, ik ken die productjes, marketing 90% werking 10%.

Diabolic zei:
Laat mij eens raden: pump juice en revenge zijn van hetzelfde merk? Toeval of marketing? Ik denk eerder het tweede.

Het verkoopspraatje hoef ik al niet meer te lezen, ik ken die productjes, marketing 90% werking 10%.

ja tis van het zelfde merk maja we zien het wel of het zo is als van die revenge die redhead 3.6 aan kwam..
maja we zien ut wel:p

Ik heb van de normale revenge ook een log bij gehouden moet je maar ff opzoeken en ik denk dat v2 ook goed werk vandaar.Natuurlijk is het deels marketing maar revenge was de eerste creatine waar ik echt goed op ging.Dus heb het volste vertrouwen erin dat v2 ook zijn werk prima doet.En heb pump juice gewoon erbij besteld om is te kijken wat het doet.meer niet.@ wesley1985 veel succes !

redhead zei:
Ik heb van de normale revenge ook een log bij gehouden moet je maar ff opzoeken en ik denk dat v2 ook goed werk vandaar.Natuurlijk is het deels marketing maar revenge was de eerste creatine waar ik echt goed op ging.Dus heb het volste vertrouwen erin dat v2 ook zijn werk prima doet.En heb pump juice gewoon erbij besteld om is te kijken wat het doet.meer niet.@ wesley1985 veel succes !

ja ga ze ook alle 2 bestellen

iemand anders nog ervaring hier mee??

die naam alleen al:roflol:

Doet me meer denken aan andere juice :roflol:

Ik laat al die dure troep lekker voorbij gaan.

ik ga em ook probere de pump juice in combi met een goede vetverbrander,volges een vriend van me die een supplementen winkel heeft ga je dan echt lekker

ironmike86 zei:
ik ga em ook probere de pump juice in combi met een goede vetverbrander,volges een vriend van me die een supplementen winkel heeft ga je dan echt lekker

Wat heeft die pump juice voor toevoegende waarde bij de vetverbrander?

Het kan wel een verkoopppraatje zijn van je vriend:D

M@rsel zei:
Wat heeft die pump juice voor toevoegende waarde bij de vetverbrander?

Het kan wel een verkoopppraatje zijn van je vriend:D
goede vriend die sales man! ik geloof niet in dat soort producten. enige wat werkt is voedsel trainen rusten en dextrose,whey shake en af en toe creatine.grts

redhead zei:

Waar staat dat logje als ik vragen mag..:o

Weet er iemand meer over dit product? Ben wel benieuwd of het werkt of niet.
Zou dit spul beter zijn dan Swole v3 ?

Terug
Naar boven