XXL Nutrition

Pump Juice

pumpitup zei:
Weet er iemand meer over dit product? Ben wel benieuwd of het werkt of niet.
Zou dit spul beter zijn dan Swole v3 ?

het is niet te vergelijke,swole is een creatine product en pump juice is een arganine product je kan ze eventueel wel combineren;als je voor creatine alleen wil gaan ben je beter af met xpand dan met swole v3 naar mijn mening

De vraag is juist of het product zonder combi al meer werking heeft dan zeg maar swole v3, als het product los al nauwelijks effect heeft, is het natuurlijk ook niet de moeite om te kopen.
Xpand ken ik niet, als ik zo de posts daarover lees word ik ook niet veel wijzer ???

punani zei:
goede vriend die sales man! ik geloof niet in dat soort producten. enige wat werkt is voedsel trainen rusten en dextrose,whey shake en af en toe creatine.grts

Dat er veel bullshit op de markt is ok, dat de verhalen van en product (bijna) altijd overdone zijn ok. Maar dit is wel erg kort door de bocht vind je niet.

ik gebruik het ook...

maar er wordt aangeraden er goed bij te eten en ik merk er eerlijk gezegd vrijweinig van....denk dat het meer tussen je oren gaat zitten waardoor je zwaarder kunt trainen en door je iets verhoogde voedsel inname kom je meer aan...maar misschien dat ik verkeerd dosseer want daar zit ook al verschil in...op internet staat ondere dosssering dan op de verpakking...

dus mijn ervaring na 2 wkeen is dat het niet helpt!!

hmb en creatine dat gaf mij echt een super pomp...dus misschien dat ik deze 3 straks samen ga combineren...

Ik heb het product ook en ben nu met de eerste pot bezigen de eerste dag ben ik begonnen met 6 pillen verdeeld over de dag en begin vandaag dus aan de 2de inname dus kan jullie nog niet zoveel zeggen.

Er staat dat je 6 pillen voor de training moet nemen, maar moet je die dan allemaal achter elkaar innemen??

ik doe op trainings dagen 2 bij opstaan...dan 30 minuutjes voor training 6 en voor slapen weer 2

en die 6 verdeel ik gewoon over totaal 2 minuutjes innemen....voor mijn gevoel beter....

ik nam het zoals het op het potje staat. Goed product nr mijn mening. Heb er ook een review over gemaakt.

Terug
Naar boven