MuscleMeat

Pure whey isolate

Senneee

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Hej ik wil me een grote pot van pure whey protein isolate aanschaffen maar ik zit wat vast bij de smaak, veel zeggen dat naturel het beste is (niet qua smaak) maar dat je hem wel sneller beu raakt
Welke smaak vinden jullie het beste?
Misschien een dom vraagje maar als je er een koopt met naturel smaak, heeft die dan minder vet als de zelfde maar met chocoladesmaak? Lijkt me raar dat ze even goed voor je lijn zijn want ik wil dringent beginne met afvallen
Heb dit nooit eerder gedaan (omdat dit niet nodig was) maar kwil het nu wel doen.
Als ik veel fruit eet met een 3 of 4 shakes met havermout, is dit dan goed of niet?
Natuurlijk af en toe nog wel normaal eten maar kwil echt snel vanaf zijn!
En ja ik doe cardio, 3x per week voetbal en begin ook met dagelijks lopen
Alvast bedankt!

De naturel ben je idd snel beu mits je het niets mengt, daar bedoel ik mee gewoon gewoon je melk/water/kwark in de blender doe daar je naturel whey doorheen en een banaantje ofzo kom je best een eind :)

Als je er 1 koopt met smaak zit er waarschijnlijk ( niet zeker ) wel wat meer vet in door het smaakmiddeltje wat erbij zit maar ik persoonlijk vind het verschil verwaarloosbaar dusja

Shakes zijn tevens geen maaltijdvervanger dus probeer wel gewoon te eten en neem de shakes erbij ( doe bijv wel een ontbijt met havermout en daarna 2 a 3 shakes wel goed avondeten en savonds desnoods weer een shake ( kzou dan wel met water adviseren ivm lactose ) en 2 a 3 stukjes fruit zijn per dag genoeg

Voorderest doe je idd veel cardio zoals ik het zo zie maar zou je niet wat meer krachttraining gaan doen? daar verbrand je immers ook calorieen mee en je lichaam ziet er stukken beter uit :)

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je goede antwoord!
Ja ik doe ook krachttraining hoor, 15 minuutjes doe ik een stevig interval loopje en 20 min joggen. de rest spendeer ik aan kracht training, toch bedankt voor het advies!

Ik zou het andersom gaan doen : eerst je krachttraining en daarna je cardio. Waarom? Omdat je de energie die je makkelijk tijdens cardio verbruikt (glycogeen in de spieren) nodig hebt om je gewichten te kunnen verplaatsen tijden de krachttraining. Dan zou het resultaat dus een stuk minder zijn als je dit niet zou doen, omdat je dan minder kracht uit de spieren kan halen. Kan je hierna nog altijd jezelf 'opmaken' door cardio op het laatst te doen. Zo is je training wat effectiever.

Terug
Naar boven