Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Na een maand deze gebruikt te hebben ben ik overtuigd dat deze whey zeker geen slecht product is , ben droger geworden(in samanwerking met goed voedingschema) , 16% naar 13%huidplooimeting, de smaak zoals elke shake moet je even wisselen anders word je ze spuugzat(ik toch), daarom kwam actie goed van pas , kocht Bounty, banaan, en choco, ik denk dat ik toch even aan deze whey ga blijven tot ik op ideaal stat. sta 8%. dan zien we wel verder..
Ik gebruikte 4 shakes per dag verspreid, en had geen last van men maag, herstelde goed van harde trainingen.
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pure Whey bevat een uitgebalanceerde mix van meerdere whey eiwitten. Hierdoor heeft Pure Whey een uitzonderlijk aminozurenprofiel.
Dankzij een nieuwe technologie genaamd "ultra filtered cross flow micro filtration", een membraanfiltersysteem, heeft Pure Whey duidelijk een stap vóór op de ion exchange filtertechnieken.
Pure Whey is ontwikkeld voor maximaal gemak. Geen probleem meer met mengers en mixers. Heel simpel, melk of water in een glas, een portie eiwitten toevoegen, even roeren en klaar. Om je afwisseling te bieden heb je keus uit 7 overheerlijke aroma's.
De meeste eiwitsupplementen op de markt zijn geoptimaliseerd voor ofwel water ofwel melk. Pure Whey geeft je de keuze. Pure whey zal perfect oplossen in melk maar evengoed in water zonder afbreuk te doen aan de smaak.
Een team heeft allerlei smaken beoordeeld en wij mogen U met trots laten weten dat er twee nieuwe smaken het assortiment komen vervoegen: Pistachio (Pistache) en Caribbean Chocolate (mix van kokos met chocolade
• Mixt eenvoudig en snel
• 23 g eiwitten per portie
• Niet te evenaren smaken
• Hoog in BCAA
• Uitstekende bron van calcium en magnesium
• Mixt eenvoudig in melk en in water - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
- Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak Caribbean Chocolate (mix van kokos met chocolade) of kortweg Bountysmaak, yes the candy :-)
- Welke dosis heb je gebruikt? 30gr ontwaken, 30gr tussenmaaltijd, 30gr na training, 30gr voor slapengaan
- Waar heb je het supplement gekocht? detoxshop.be
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis schakebeker, 3 gratis testzakjes pure whey
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 3 stuks voor 59.98, promoactie 2 kopen 3de pot gratis
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eigenlijk zijn de meeste whey zelfde, maar deze whey werd ik niet zo snel beu, loste goed op, en smaakte goed met water, alhoewel je de bounty op iets minder water dan de aanbevolen hoeveelheid moet mengen, dan smaakt ie super.
Mijn review:
Na een maand deze gebruikt te hebben ben ik overtuigd dat deze whey zeker geen slecht product is , ben droger geworden(in samanwerking met goed voedingschema) , 16% naar 13%huidplooimeting, de smaak zoals elke shake moet je even wisselen anders word je ze spuugzat(ik toch), daarom kwam actie goed van pas , kocht Bounty, banaan, en choco, ik denk dat ik toch even aan deze whey ga blijven tot ik op ideaal stat. sta 8%. dan zien we wel verder..
Ik gebruikte 4 shakes per dag verspreid, en had geen last van men maag, herstelde goed van harde trainingen.

In frieten en gefrituurd eten zit ook een kankerverwekkende stof (acrylamide) dus of je kanker ervan krijgt is nog maar de vraag. Van alles kan je kanker krijgen tegenwoordig.