XXL Nutrition

Putain: VS zijn erger dan Stalin

• Topic Starter Topic Starter
Wat een kinderachtig ventje is die Poetin zeg, tuurlijk heeft de VS veel misdaden begaan maar ze halen het bij lange na niet bij Rusland, dat miljoenen eigen burgers executeerde, een dozijn landen 50 jaar lang bezette, van de laatste 100 jaar er hooguit 10 jaar democratisch was. Give me a ****ING break, als één land geen recht van spreken heeft is het wel de banenrepubliek Rusland.
welk land dan wel? tasmanië? :o

He Roxxe,
wanneer ga jij Chavez citeren?

Ik vind het altijd zo mooi dat 1 man verantwoordelijk word gehouden voor de daden van het hele land ( Bush, Poetin en ook Balkenende )
Zijn we nu allemaal echt zo naief, er bestaat ook nog zoiets al een regering, die lui maken al die foute beslissingen echt niet alleen, daar werken de ministers net zo hard aan mee!

Ik vind het ook altijd zo mooi als we Bush een dictator gaan noemen...
Die man is al 2 maal GEKOZEN tot president...
k kan er naast zitten, ik weet namelijk ook niet alles, maar de meeste dictators uit de geschiedenis waren nou niet bepaald gekozen door het volk...

Laatst bewerkt:
Bush is nu anders ook goed huis aan 't houden.

Puta is ook lekker bezig om de vrijheden van de Russen flink in te perken. Heel eng mannetje

Ik kan er naast zitten, ik weet namelijk ook niet alles, maar de meeste dictators uit de geschiedenis waren nou niet bepaald gekozen door het volk...
Hitler, Saddam, Mobutu...

Bush is geen dictator trouwens, gewoon een slecht president. Natuurlijk is hij verantwoordelijk, hij maakt de grote beslissingen toch echt. Zijn regering/achterban is het vaak genoeg oneens met die beslissingen de laatste tijd. De man wil nu natuurlijk kost wat kost Irak zien te redden om zijn ambtsperiode positief te beëindigen. Dat hij de verkiezingen tweemaal heeft gewonnen is in de VS geen prestatie. De andere kandidaten waren gewoon niet populair genoeg, plus het feit dat hij een hele sterke propaganda machine achter zich heeft gehad. TV zenders brainwashen mensen daar gewoon via hun eigen tv, op dat punt hebben ze wel dictatoriale trekjes daar.

Terug
Naar boven