Itsallfugazi
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 9%
Hey weet iemand waar je puur eiwit kan kopen dus niet vermengd enzo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we hebben die in een paar soorten
100 WPC > perfect whey naturel
100% WPI > isolaat naturel
Is dit 100% eiwit dus? Heb normaal jullie isolaat..
Jep, alle "naturel" shakes zijn altijd 100% vrij van toevoegingen. Zo bieden wij bijv. Isolaat Perfection naturel en Whey Perfection naturel. Dat zijn 100% whey producten zonder toevoegingen van fructose, zoetstoffen e.d. Pure Whey dusIs dit 100% eiwit dus? Heb normaal jullie isolaat..

. Beste eiwitbron die er is. Je hebt whey eiwit (dat is de meest gangbare),Ik heb begrepen dat er ook verschillende kwaliteits niveaus zijn in eiwit.. Natuurlijk wil ik wel het hoogste?
Ik heb begrepen dat er ook verschillende kwaliteits niveaus zijn in eiwit.. Natuurlijk wil ik wel het hoogste?

Bij de supermarkt, een doos eieren. Beste eiwitbron die er is.
Je hebt whey eiwit (dat is de meest gangbare),
- dan heb je whey isolaat (die is wat duurder en wordt sneller opgenomen),
- en dan heb je whey hydroisolaat (dat wordt nog weer sneller opgenomen dan isolaat).
- En dan heb je ook nog caseine eiwit, dat is een traag eiwit.
Een hydroisolaat die erg puur is, is bijvoorbeeld Dymatize ISO-100, is ook voor mensen met een lactose intolerantie goed.

Bij de supermarkt, een doos eieren. Beste eiwitbron die er is.
Je hebt whey eiwit (dat is de meest gangbare),
- dan heb je whey isolaat (die is wat duurder en wordt sneller opgenomen),
- en dan heb je whey hydroisolaat (dat wordt nog weer sneller opgenomen dan isolaat).
- En dan heb je ook nog caseine eiwit, dat is een traag eiwit.
Een hydroisolaat die erg puur is, is bijvoorbeeld Dymatize ISO-100, is ook voor mensen met een lactose intolerantie goed.
Kijk daarvoor hebben we een voordeliger alternatief, vers van de pers. Whey Hydrolisaat, check de voedingswaarden!Kijk daarvoor hebben we een voordeliger alternatief, vers van de pers. Whey Hydrolisaat, check de voedingswaarden!
Hmm is nog niet echt wat ik bedoel.. Ik bedoel meer echt de grondstof voor het uberhaupt een merk krijgt.. Die zouden verdeeld zijn in kwaliteits klassen. Ik neem aan dat niet elk merk een hele eigen fabriek heeft, maar het allemaal van bijna dezelfde leverancier komt alleen dan kopen de merken verschillende kwaliteit in?
Hmm is nog niet echt wat ik bedoel.. Ik bedoel meer echt de grondstof voor het uberhaupt een merk krijgt.. Die zouden verdeeld zijn in kwaliteits klassen. Ik neem aan dat niet elk merk een hele eigen fabriek heeft, maar het allemaal van bijna dezelfde leverancier komt alleen dan kopen de merken verschillende kwaliteit in?