AndroidHealthClinic

PVV doet niet mee in Den Haag

• Topic Starter Topic Starter
BVE zei:
Je verraad je eigen cultuur, om net te doen alsof je bij die andere cultuur hoort.

En wat is die cultuur dan volgens jou? Geef daar nou eens antwoord op. Vertel ons nou eens wat die Nederlandse cultuur precies inhoudt.

Aan het taalgebruik en taalfouten te zien geloof ik van het verhaal van BVE geen barst.

Laatst bewerkt:
wéér een pvv topic.. en vervolgens maar zeiken dat die partij te veel aandacht krijgt :rolleyes:

Belachelijk dus en iets wat we niet moeten hebben.
Typisch populisme. Lange termijn oplossingen zijn onzin. Iets met kinderen vragen waar ze eten willen en de McDonalds.
Vraag ontwijken omdat je geen antwoorden hebt.
Van wat alle buitenlanders in nemen. Werk, woningen, geld, veiligheid, enz. enz. enz.
Dus Nederlandse burgers hebben geen recht op werk, woningen en geld?
Omdat het onvermijdelijk is. Een cultuur altijd dynamisch is, assimilatie een noodzakelijk onderdeel van, zonder dynamiek geen groei en laat die schreeuwdebiel uit Venlo nu de dynamiek willen vernietigen. Cultuur wordt altijd geleid door economie en laat het nu zo zijn, globalisering en zo, dat we in de verre toekomst één groot Westen zullen zijn, voortgestuwd op economische motieven. Yup, ook China. Ze imiteren 'ons' stap voor stap en straks zijn ze een onderdeel van, politiek-geografisch vermoedelijk wel een toonaangevende.

Onze identiteit zit 'm in die flexibiliteit, die dynamiek en daar kan geen schreeuwmongool uit Venlo of terreur imaan uit een zandbak tegenop.
++
Daar wil ik mee zeggen. Dat door de buitenlanders. Marokaanse jongeren die overvallen plegen enz. Er voor zorgen dat het voor de Nederlanders onveiliger wordt. Dat bedoel ik er mee. Dat de buitenlanders dus voor onveilige situaties zorgen..
Ik heb idd nog nooit gehoord van 'Nederlandse' jongeren die iets fout doen. Het zit hem in de opvoeding, niet zo zeer of ze nou Marokkaans of paars met stippen zijn.
Ja sommige vrouwtjes + die hoofddoekjes werken bij mij op school ja. In de schoonmaak. Werk wat Nederlanders ook zouden kunnen doen. Het zijn er niet veel die werken, maar de gene die werken zorgen voor minder banen voor Nederlanders ja. Gewoon weg met die lui.

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Het gedeelte dat het nog niet onvermijdelijk is. Ik denk dat als je de grenzen nu dicht gooit. Harde aanpak + terugsturen naar eigenland met hun opvoeders erbij. Die hebben dus ook gefaald. Dat het nog wel leefbaar wordt voor de Nederlanders.
Ik denk niet dat er Nederlanders zijn die zulk crappy werk willen doen maar gelukkig hebben we in jouw ideologie daar ook nog Joden en dergelijke voor. Hoe ga je de grenzen dichtgooien? Gaan we ook geen asielzoekers uit gebieden waar directe nood is meer binnenlaten?

Oh en hoi iedereen :)

Als jij dat vind:D

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

En wat is die cultuur dan volgens jou? Geef daar nou eens antwoord op. Vertel ons nou eens wat die Nederlandse cultuur precies inhoudt.

Iig geen islamitische cultuur, waar die mensen zich toen voor uitgaven met het dragen van hoofddoekjes..

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Aan het taalgebruik en taalfouten te zien geloof ik van het verhaal van BVE geen barst.

:sukkeltje:

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Typisch populisme. Lange termijn oplossingen zijn onzin. Iets met kinderen vragen waar ze eten willen en de McDonalds.

Vraag ontwijken omdat je geen antwoorden hebt.

Dus Nederlandse burgers hebben geen recht op werk, woningen en geld?

++

Ik heb idd nog nooit gehoord van 'Nederlandse' jongeren die iets fout doen. Het zit hem in de opvoeding, niet zo zeer of ze nou Marokkaans of paars met stippen zijn.

Ik denk niet dat er Nederlanders zijn die zulk crappy werk willen doen maar gelukkig hebben we in jouw ideologie daar ook nog Joden en dergelijke voor. Hoe ga je de grenzen dichtgooien? Gaan we ook geen asielzoekers uit gebieden waar directe nood is meer binnenlaten?

Oh en hoi iedereen :)

Eerste 3 posts even lezezn.. Waar het om ging.

Nee Nederlandse jongeren zijn vaak beter opgevoed, zorgen ook voor veel minder overlast. Dit zijn gewoon feiten. Zoek de cijfers van overlast/incidenten maar is op... Marokanen en Antilianen staan ruim boven aan...

Dus schoonmaak is maar crappy werk??, nou er zijn genoeg mensen werkloos. Ik denk dat er genoeg mensen dan dat crappy werk wel willen doen.

Waarom moeten de assielzoekers Nederland in? Je hebt toch nog genoeg andere landen in de wereld? Waarom moeten ze hier komen? Prop ze ergens anders maar weg..

niet in Den Haag niet in Almere ???

niet in Den Haag niet in Almere ???

Zegt meer over de andere partijen. Als je het over de bevolking niet serieus nemen hebt. Een groot deel van de bevolking is dus eens met de standpunten van de PVV. De andere politieke partijen. PVDA bijvoorbeeld heeft daar dus lak aan. Boeiend joo wat hun allemaal vinden, ik wil er niet mee samen werken. jammer jo

Zegt meer over de andere partijen. Als je het over de bevolking niet serieus nemen hebt. Een groot deel van de bevolking is dus eens met de standpunten van de PVV. De andere politieke partijen. PVDA bijvoorbeeld heeft daar dus lak aan. Boeiend joo wat hun allemaal vinden, ik wil er niet mee samen werken. jammer jo

Wel eens van "samenwerken" gehoord? Als je eisen stelt waar niemand het over eens kan zijn, is het niet zo gek dat er niet me je samengewerkt wordt. Beetje water bij de wijn zou de PVV niet misstaan.

Wel eens van "samenwerken" gehoord? Als je eisen stelt waar niemand het over eens kan zijn, is het niet zo gek dat er niet me je samengewerkt wordt. Beetje water bij de wijn zou de PVV niet misstaan.

Dat hebben ze ook gezegd te willen doen. Over sommige punten blijft de PVV gewoon voor hun aanhang opkomen. Net zoals de PVDA en alle andere partijen punten hebben waar ze niet van af willen wijken..

De PVV vertegenwoordigd slechts zo'n 17% van de bevolking volgens de peilingen. Vermoedelijk mayimaal 15% met de werkelijke verkiezingen straks.

Betekend dus dat 85 a 83% in veelal grote mate zich niet kunnen vinden in wat de halve garen willen, als die halve garen dan ook nog nergens water bij de wijn willen doen en om het minste geringste onderhandelingen afbreken dan hebben ze het volledig aan hunzelf te danken dat ze zich in een buitengesloten positie bevinden. Wij hebben die 15% halve garen echt niet nodig om verder te gaan met de ontwikkeling van het land, daar waar er echt aangepakt moet gaan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Iig geen islamitische cultuur, waar die mensen zich toen voor uitgaven met het dragen van hoofddoekjes..

Kijk...dat dacht ik dus al.

Al die maffe figuren die de hele tijd lullen over "Nederlandse cultuur dit...Nederlandse identiteit dat" en "trots zijn op onze cultuur en identiteit" kunnen gewoon nooit vertellen WAT die Nederlandse cultuur nou precies is. Ze hebben geen enkel idee...en dus vallen ze, als je er om vraagt, altijd terug op wat er dan niet bij zou horen.

Maar op basis van het complete onbenul en gewoon kansloze verhaal dat ze ophangen over deze zogenaamde identiteit en cultuur...
die ze niet eens kunnen benoemen willen ze wel mensen uitsluiten en vertellen dat ze er niet bij horen en vertellen wat er allemaal wel niet verboden zou moeten worden.

Ik vroeg dus NIET wat onze cultuur niet is...ik vraag je wat het WEL is.

De PVV vertegenwoordigd slechts zo'n 17% van de bevolking volgens de peilingen. Vermoedelijk mayimaal 15% met de werkelijke verkiezingen straks.

Betekend dus dat 85 a 83% in veelal grote mate zich niet kunnen vinden in wat de halve garen willen, als die halve garen dan ook nog nergens water bij de wijn willen doen en om het minste geringste onderhandelingen afbreken dan hebben ze het volledig aan hunzelf te danken dat ze zich in een buitengesloten positie bevinden. Wij hebben die 15% halve garen echt niet nodig om verder te gaan met de ontwikkeling van het land, daar waar er echt aangepakt moet gaan worden.

VVD denkt ongeveer hetzelfde :rolleyes:

%?

maar ik bedoel hier verder niks mee en wil liever niet verder in deze discussie betrokken raken. Deze topics zijn nogal gevoelig heb ik zo het idee...

Laatst bewerkt:
VVD denkt ongeveer hetzelfde :rolleyes:

%?

maar ik bedoel hier verder niks mee en wil liever niet verder in deze discussie betrokken raken. Deze topics zijn nogal gevoelig heb ik zo het idee...

nouja sommige mensen komen nou eenmaal klaar als ze hun politieke voorkeur mogen verkondigen, en o wee als je het niet met ze eens bent

(*kuch* TPH1976 *kuch*)

Al die maffe figuren die de hele tijd lullen over "Nederlandse cultuur dit...Nederlandse identiteit dat" en "trots zijn op onze cultuur en identiteit" kunnen gewoon nooit vertellen WAT die Nederlandse cultuur nou precies is. Ze hebben geen enkel idee...en dus vallen ze, als je er om vraagt, altijd terug op wat er dan niet bij zou horen.

Maar op basis van het complete onbenul en gewoon kansloze verhaal dat ze ophangen over deze zogenaamde identiteit en cultuur...
die ze niet eens kunnen benoemen willen ze wel mensen uitsluiten en vertellen dat ze er niet bij horen en vertellen wat er allemaal wel niet verboden zou moeten worden.

Ik ben het eigenlijk ook wel beu dat links overal probeert te insinueren dat er geen Nederlandse/Belgische cultuur is, of is het puur willen aantonen dat bepaalde PVV figuren niet weten wat die inhoudt? Nederland heeft namelijk een vrij rijke en culturele geschiedenis, net als de rest van Europa. Sommigen mensen lijken te denken dat cultuur gelijk staat aan 'alles wat wij hier niet gewend zijn' of 'alles wat wij hier niet hebben'. Cultuur is overal om ons heen, we merken het alleen niet omdat we het hier gewoon zijn.

Welke linkse personen of instituten insinueren dat dan? ???

Nederlandse cultuur.. Nederlandse eet gewoontes. Nederlandse klederdracht. Nederlandse vrijheid van meningsuiting. Veiligheid.

Iets wat in de moslimlanden heel anders is. Je moet hier niet in hele gewaden gaan lopen. Je moet hier niet je mond houden, omdat je anders een racist bent. Je moet je hier niet onveilig gaan voelen opstraat..

Maar wat ik nou niet kan begrijpen, is dat o.a jij. Het voor de buitenlanders op kan nemen. Dat jij bijvoorbeeld de stijging van de zeespiegel met een centimeter erger vind, dan alle onrust in het land zelf.

Ik ben het eigenlijk ook wel beu dat links overal probeert te insinueren dat er geen Nederlandse/Belgische cultuur is, of is het puur willen aantonen dat bepaalde PVV figuren niet weten wat die inhoudt? Nederland heeft namelijk een vrij rijke en culturele geschiedenis, net als de rest van Europa. Sommigen mensen lijken te denken dat cultuur gelijk staat aan 'alles wat wij hier niet gewend zijn' of 'alles wat wij hier niet hebben'. Cultuur is overal om ons heen, we merken het alleen niet omdat we het hier gewoon zijn.

Er is volgens mij niemand die dat beweert. Enkel is het roepen om een Nederlandse cultuur en dan vervolgens niet kunnen benoemen wat dit is nogal ridicuul. Helemaal als je dan vervolgens van plan bent om mensen buiten jouw subjectieve visie van "cultuur" te sluiten.
Zoals al eerder gemeld hoort wat mij betreft bij de Nederlandse cultuur juist de vrijheden die de PVV en een groot gedeelte van zijn aanhang, waaronder BVE in dit topic, overboord wil gooien.

Om mensen buiten te sluiten op basis van een abstractheid zoals cultuur is nogal merkwaardig.

Nederlandse cultuur.. Nederlandse eet gewoontes. Nederlandse klederdracht. Nederlandse vrijheid van meningsuiting. Veiligheid.

Iets wat in de moslimlanden heel anders is. Je moet hier niet in hele gewaden gaan lopen. Je moet hier niet je mond houden, omdat je anders een racist bent. Je moet je hier niet onveilig gaan voelen opstraat..

Maar wat ik nou niet kan begrijpen, is dat o.a jij. Het voor de buitenlanders op kan nemen. Dat jij bijvoorbeeld de stijging van de zeespiegel met een centimeter erger vind, dan alle onrust in het land zelf.

Kan je me iets uitleggen over die eetgewoontes, zijn dit Nederlandse vindingen? Nederlandse klederdracht, bestaat jouw outfit uit een oud-Hollandsch Volendams palingrokerspak of draag jij ook gewoon hippe jeans uit het land van de onbegrensde mogelijkheden? Nederlandse vrijheid van meningsuiting, kan je me daar wat meer over uitleggen, op welke manier is onze vrijheid van meningsuiting iets typisch Nederlands? Veiligheid? Ik krijg toch echt het idee dat de veiligheidsmaatregelen die sommigen willen treffen meer raakvlakken hebben met totalitaire fundamentalistische moslimstaten dan iets dat ook maar een klein beetje te maken heeft met 'Een Nederlandse Identiteit'.

Oh, wist je trouwens dat tulpen uit Turkije komen, zure haringen uit Oost-Europa en aardappelen uit Zuid-Amerika?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven