houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Nederlandse belastingbetaler begint me echt te irriteren.

Jij betaalt dus geen belastingen of irriteer je je aan jezelfDe Nederlandse belastingbetaler begint me echt te irriteren.

Jij betaalt dus geen belastingen of irriteer je je aan jezelf![]()
Meestal zit ik in mijn kraakpand hasj te roken, maar dat even terzijde.
Wat me irriteert aan die gast (de Nederlandse belastingbetaler) is dat ie steeds loopt te zeiken.

Hehe waarom heb je je reactie aangepast, ik kan het goed begrijpen wat je zei. Mensen zeiken soms gewoon zonder reden omdat ze er de ballen van begrijpen. En voor sommigen is het ook nooit goed, ze leven maar als ze kunnen zeiken op alles.Meestal zit ik in mijn kraakpand hasj te roken, maar dat even terzijde.
Hehe waarom heb je je reactie aangepast, ik kan het goed begrijpen wat je zei. Mensen zeiken soms gewoon zonder reden omdat ze er de ballen van begrijpen. En voor sommigen is het ook nooit goed, ze leven maar als ze kunnen zeiken op alles.
Anderzijds vind ik kritiek op zich erg goed in een samenleving, zéker als het zelfkritiek is. Maar alles met mate natuurlijk. We moeten kritisch durven zijn ten opzichte van alles. Maar wel op een realistische manier.

Nou ja, eerlijk gezegd had ik mijn post aangepast, omdat ik alleen "grappig" wilde zijn en mijn eigenlijke mening voor me wilde houden
Nou ja, tuurlijk vind ik kritiek hebben prima. Alleen ik vind het vervelend dat de PVV zeikt uit naam van de belasting betaler (wat ik natuurlijk ook ben, aangezien mijn jaarsalaris zelfs dat van Bouwens overtreft.).
En dat zegt een inwoner van een land dat als enige lager ligt dan de zeespiegelK*t idee, gewoon ter hoogte van de vlaams-waalse grens een grote geul graven en heel zuid europa laten afzinken in zee.

En dat zegt een inwoner van een land dat als enige lager ligt dan de zeespiegel![]()

Is hij uberhaupt nog actief dan?wie pm'ed dit stukje naar bouwens? ik denk dat hij er onderdoor kijkt namelijk.
En gelijk ook maar weer lullig doen over zijn lichaamsbouw, flauw hoor!