Fitness Seller

PVV: een Zuid-Europese euro

Ja ik las het al. Ik dacht laat ik er een topic over starten op DBB tot ik me realiseerde dat die malloot van een "Houston" dat vast wel zou gaan doen.

De Nederlandse belastingbetaler begint me echt te irriteren.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
:roflol: Van rossem die een column houdt over klagen...The irony.

Maar hij zal wel intelligent genoeg zijn, en over genoeg zelfkennis beschikken, om het juist om die reden te doen.

witte woede.

Meestal zit ik in mijn kraakpand hasj te roken, maar dat even terzijde.
Hehe waarom heb je je reactie aangepast, ik kan het goed begrijpen wat je zei. Mensen zeiken soms gewoon zonder reden omdat ze er de ballen van begrijpen. En voor sommigen is het ook nooit goed, ze leven maar als ze kunnen zeiken op alles.

Anderzijds vind ik kritiek op zich erg goed in een samenleving, zéker als het zelfkritiek is. Maar alles met mate natuurlijk. We moeten kritisch durven zijn ten opzichte van alles. Maar wel op een realistische manier.

Hehe waarom heb je je reactie aangepast, ik kan het goed begrijpen wat je zei. Mensen zeiken soms gewoon zonder reden omdat ze er de ballen van begrijpen. En voor sommigen is het ook nooit goed, ze leven maar als ze kunnen zeiken op alles.

Anderzijds vind ik kritiek op zich erg goed in een samenleving, zéker als het zelfkritiek is. Maar alles met mate natuurlijk. We moeten kritisch durven zijn ten opzichte van alles. Maar wel op een realistische manier.

Nou ja, eerlijk gezegd had ik mijn post aangepast, omdat ik alleen "grappig" wilde zijn en mijn eigenlijke mening voor me wilde houden:D

Nou ja, tuurlijk vind ik kritiek hebben prima. Alleen ik vind het vervelend dat de PVV zeikt uit naam van de belasting betaler (wat ik natuurlijk ook ben, aangezien mijn jaarsalaris zelfs dat van Bouwens overtreft.).

O dear.. :roflol:

Nou ja, eerlijk gezegd had ik mijn post aangepast, omdat ik alleen "grappig" wilde zijn en mijn eigenlijke mening voor me wilde houden:D

Nou ja, tuurlijk vind ik kritiek hebben prima. Alleen ik vind het vervelend dat de PVV zeikt uit naam van de belasting betaler (wat ik natuurlijk ook ben, aangezien mijn jaarsalaris zelfs dat van Bouwens overtreft.).

wie pm'ed dit stukje naar bouwens? ik denk dat hij er onderdoor kijkt namelijk.

K*t idee, gewoon ter hoogte van de vlaams-waalse grens een grote geul graven en heel zuid europa laten afzinken in zee.

Terug
Naar boven