AndroidHealthClinic

PVV/ers de nieuwe Moslim fundamentalisten?

TPH1976

Competitive Bodybuilder
Waardering
147
Herman van Veen bedreigd om PVV-uitspraken

Uitgegeven:10 november 2009 07:49Laatst gewijzigd:10 november 2009 08:58
AMSTERDAM - Herman van Veen is bedreigd door PVV-aanhangers. Hij heeft veel boze mails gehad, zei hij maandagavond in het televisieprogramma Pauw en Witteman.

m1cz4tdahpjn.jpg
© ANP

Aanleiding voor de dreigementen is een artikel dat De Telegraaf maandag publiceerde. Daarin stond dat Van Veen de PVV met de NSB vergeleek.
Van Veen ontkent dat hij heeft gezegd dat de PVV hetzelfde is als de NSB. Op zijn website schrijft hij dat hij alleen bedoelde dat de PVV niet net als de NSB mag worden. Hij vreest daarvoor omdat maar één man de leiding heeft.

De PVV is volgens hem daarom geen partij, maar een beweging. PVV-leider Geert Wilders heeft eerder aangegeven deze structuur te kiezen om te voorkomen dat uitbuiters die de partij voor eigen gewin willen gebruiken invloed krijgen.

Kwalijk

Wilders verwerpt alle bedreigingen die mogelijk vanuit zijn achterban zijn geuit aan het adres van zanger Herman van Veen. ''Hij dient absoluut niet te worden bedreigd en als dat wel het geval is, vind ik dat zeer kwalijk'', stelde de PVV-leider dinsdag.
Hij voegt er wel direct aan toe dat hij hoopt dat ''het demoniseren van de PVV door het maken van domme opmerkingen en kwalijke vergelijkingen stopt''. Van Veen zei maandagavond in het tv-programma Pauw & Witteman dat hij duizenden mails heeft gekregen van onder anderen PVV-aanhangers waarin ''hele nare, beangstigende dingen'' staan.
© Novum
http://www.nu.nl/binnenland/2119544/herman-van-veen-bedreigd-pvv-uitspraken.html

Tja...het vrije woord is in het gedrang. Laten we vooral dezelfde logica van toepassing zijn op de PVV als de PVV graag van toepassing laat zijn op andere radicale en bedreigende elementen:

PVV aanhangers terroriseren mensen die hun mening uiten en daarmee schaden ze het recht van vrijheid van meningsuiting.

Na eerdere oproepen om boeken, kinderliedjes, partij kritische uitspraken te verbieden en pogingen om mensen die hun mening uiten het land uit te zetten lijkt het me tijd dat de volgende logische stap wordt gezet:

Een verbod op de PVV. Deze partij radicaliseerd duidelijk en zet aan tot geweldpleging en crimineel gedrag.

:) :) :) :)

Een verbod op de PVV. Deze partij radicaliseerd duidelijk en zet aan tot geweldpleging en crimineel gedrag.

Onzin, als er niet zoveel problemen waren met moslimtuig dan zou er niet zo'n partij zijn. Het volk wilt nu eenmaal zo'n partij, anders zouden er niet zoveel aanhangers zijn.

Jouw soort uitspraken zijn eerder radicaliserend en niet democratisch, met je partijen verbieden :roflol:

Wilders wordt dagelijks door links gespuis bedreigd maar daar hoor je niks over. En links tuig is veel vaker gewelddadig en zorgen voor meer problemen.

• Topic Starter Topic Starter
Onzin, als er niet zoveel problemen waren met moslimtuig dan zou er niet zo'n partij zijn. Het volk wilt nu eenmaal zo'n partij, anders zouden er niet zoveel aanhangers zijn.

Jouw soort uitspraken zijn eerder radicaliserend en niet democratisch, met je partijen verbieden :roflol:

Wilders wordt dagelijks door links gespuis bedreigd maar daar hoor je niks over. En links tuig is veel vaker gewelddadig en zorgen voor meer problemen.

Hee...ik pas gewoon de logica van die idioten toe op henzelf. Bevalt dat je niet moet je niet bij mij zijn. Ga maar klagen bij je Blonde Fuhrer.

Als hij niet gedemoniseerd wil worden moet hij zich niet als een demoon opstellen....met zijn "verbieden van tig jaar oude kinderliedjes"

En dat links tuig geweldadiger is mag je even met een paar goede vergelijkingen en links gaan bewijzen.

extremisten zuigen sowieso.

Hee...ik pas gewoon de logica van die idioten toe op henzelf. Bevalt dat je niet moet je niet bij mij zijn. Ga maar klagen bij je Blonde Fuhrer.

Als hij niet gedemoniseerd wil worden moet hij zich niet als een demoon opstellen....met zijn "verbieden van tig jaar oude kinderliedjes"

En dat links tuig geweldadiger is mag je even met een paar goede vergelijkingen en links gaan bewijzen.

Kijk alleen al naar de moorden van van Gogh en Fortuyn, en al die demonstraties die door linkse worden verstoord, en kraaktuig etc.

Het feit dat jij al begint over een fuhrer maakt jouzelf belachelijk en een extremist. Hitler vergelijken met Wilders :rolleyes:

De pvv is een overhypte partij door de media. Het enige waar ze goed voor zijn is af en toe rellen wat wel grappig is maar verder voegen ze net zoveel toe als de partij van de dieren.

En ook al zouden ze bijv. 50 zetels halen, in je eentje maak je geen wetten. Niemand die ermee stemt. Het kabinet met een pvv zou meteen vallen. Nederlanders zijn ook geen relvolk, flinke demonstraties als in andere landen hoef je hier niet te verwachten.

Zolang er geen aanslag komt of een paar marokkaantjes iemand lastigvallen valt er niks te vertellen. Vind wel dat hij erin moet blijven om dat linkse zooitje af en toe wakker te houden.

Een verbod is niet nodig, als ze in nederland nu zo'n "Cordon sanitaire" kunnen toepassen daar :cool:...

• Topic Starter Topic Starter
Kijk alleen al naar de moorden van van Gogh en Fortuyn, en al die demonstraties die door linkse worden verstoord, en kraaktuig etc.

Het feit dat jij al begint over een fuhrer maakt jouzelf belachelijk en een extremist. Hitler vergelijken met Wilders :rolleyes:

Fuhrer is gewoon een Duits woord voor " leider", het belachelijke ligt erin dat jij en jouw kornuitjes eigenlijk diep van binnen zo rechts radicaal zijn dat elke vorm van kritiek gelijk doel treft en jullie op de kast krijgt ;) :D Eigenlijk legt de PVV zelf altijd wel de link met WOII en het nazisme...blijkbaar wordt daar toch een kern van waarheid beroerd anders zou zo'n felle verdediging ertegen niet nodig zijn...maar gewoon duidelijk.

Ik kan natuurlijk tegenover deze drie moorden een hele waslijst aan rechtcoïtustremistisch terreur tegen minder prominente en prominentere figuren plaatsen. Moorden op asielzoekers, aanslagen op homocoïtusuelen en joden, moskeeen en moslim centra en vernielingen van joodse begaafplaatsen.

Ik wil eigenlijk gewoon een overzicht van jou waaruit blijkt dat links geweldadiger is dan rechts...gewoon...even alle linkse en rechtse geweldadigheden in Nederland tegen elkaar afgezet de afgelopen 10 jaar.

Ik denk dat je bij deze beter kunt stoppen, want je hebt totaal geen idee van de stand van zaken.. Links (extremisten) zijn over het algemeen een stuk gevaarlijker dan rechts (extremisten).. 9 op de 10 aanvaringen tussen links en rechts komt van stinkende blowende krakende werkeloze linkse hippies.. Alleen hoor je daar onze linkse propaganda media niet over.. Gevallen van linkse demonstraties die verstoord worden door rechts zijn er eigenlijk niet.. (aangezien de meesten rechtsen de vrijheid van meningsuiting nogal hoog hebben staan, en onze linkse communistische ratten zich daar niet mee bezig houden)

Je zou denken dat dierenrechten activisten, die geen enkel middel schuwen om het groen en de dieren te helpen, juist blij zouden zijn met het extreemrechtse iniatief Met Dieren Tegen de Beesten (MTDB). Dat bleek echter een grove inschattingsfout toen 20 antifascisten 8 demonstrerende nationalisten insloten en begonnen te bewerken met riemen en stokken.
http://www.nujij.nl/extreemrechtse-demonstratie-bruut-verstoord-door.5311618.lynkx

AMSTERDAM (ANP) - Ongeveer dertig leden van de linkse groepering Anti Fascistische Aktie (AFA) hebben zaterdag de demonstratie van de extreem-rechtse Nationale Alliantie (NA) in Amsterdam verstoord. De politie greep na een kwartier in en omsingelde de AFA-aanhangers.
[Link niet meer beschikbaar]

Nu.NL bericht dat het huis in Athene van een Grieks lid van het Europese Parlement het doelwit was van een bomaanslag. Niemand raakte gewond, er was slechts wat materiële schade te melden. De Atheense politie vermoedt dat linkcoïtustremisten verantwoordelijk zijn. Zij plegen namelijk met enige regelmaat dit soort terreurdaden.
[Link niet meer beschikbaar]

Extreem rechts protesteert tegen de ‘Islamisering’ van Duitsland. Extreem links protesteert tegen de ‘nazi’s’. En dat zorgde in Keulen voor veel onrust. Daarom veel politie op de been.
http://www.dag.nl/buitenland/dondert-keulen-extreem-vs-extreem-video-29914

extreem linkse militanten
http://soswatch.skynetblogs.be/post/3670087/extreem-linkse-milities-zijn-ze-moeilijk-op-t

Fuhrer is gewoon een Duits woord voor " leider", het belachelijke ligt erin dat jij en jouw kornuitjes eigenlijk diep van binnen zo rechts radicaal zijn dat elke vorm van kritiek gelijk doel treft en jullie op de kast krijgt ;) :D Eigenlijk legt de PVV zelf altijd wel de link met WOII en het nazisme...blijkbaar wordt daar toch een kern van waarheid beroerd anders zou zo'n felle verdediging ertegen niet nodig zijn...maar gewoon duidelijk.

Ik kan natuurlijk tegenover deze drie moorden een hele waslijst aan rechtcoïtustremistisch terreur tegen minder prominente en prominentere figuren plaatsen. Moorden op asielzoekers, aanslagen op homocoïtusuelen en joden, moskeeen en moslim centra en vernielingen van joodse begaafplaatsen.

Ik wil eigenlijk gewoon een overzicht van jou waaruit blijkt dat links geweldadiger is dan rechts...gewoon...even alle linkse en rechtse geweldadigheden in Nederland tegen elkaar afgezet de afgelopen 10 jaar.

Ik heb geen zin om dat op te zoeken allemaal, zoek anders zelf eens op NVU demonstraties die verstoord worden, allemaal links tuig die dat doen en opgepakt worden.
Maar waar haal je moorden op asielzoekers vandaan. En aanslagen op homo's en joden zijn meestal moslims. En kijk eens naar de vernielde kerken.
En waarom heb je het over joodse begraafplaatsen, wat heeft dat met de pvv te maken, dat zullen eerder neo-nazis gedaan hebben.

tijd dat de volgende logische stap wordt gezet:

Een verbod op de PVV. Deze partij radicaliseerT duidelijk en zet aan tot geweldpleging en crimineel gedrag.

Onhaalbaar. Om dit te bewijzen heb je onomstootbaar bewijs nodig dat Wilders, of een andere prominente PVVer, direct en ondubbelzinnig mensen tot het plegen van misdrijven beweegt.

Hoe aannemelijk de tendens ook is, aangezet door de PVV, deze is indirect en individuen worden nog altijd gezien als zelfstandig en daardoor valt hun daden een politieke beweging niet aan te rekenen. Daarbij komt dat ik nog weinig tot geen van dergelijke voorbeelden voorbij heb zien komen.

Zou in 's lands belang Wilders graag nog vandaag van het politieke toneel zien verdwijnen, maar ik vrees dat dit toch zal moeten gebeuren nadat het voltallige electoraat de ogen verder opent.

Ik denk dat je bij deze beter kunt stoppen, want je hebt totaal geen idee van de stand van zaken.. Links (extremisten) zijn over het algemeen een stuk gevaarlijker dan rechts (extremisten)..

Inderdaad, maar sommige mensen willen hun oogkleppen nu eenmaal niet afdoen.

Rechts is sowieso voor zwaardere straffen etc, dus iemand die erg rechts is zal sowieso minder snel zo'n geweldspleger zijn als die linkse krijsende ongewassen activisten.

Toevallig iemand vorige week fobiac gezien? Waarin lange frans met extreem links mee ging? Zelfs die linkse pl**ris rat van een lange frans was geshockeerd door extreem links geweld, en kwam tot de conclusie dat het niet om de mening, maar puur om het geweld gaat..

Logisch ook eigenlijk, die jongens zijn hun hele leven gepest, wonen in een ranzig huis zonder stromend water, stinken, komen niet aan een baan, en gebruiken drugs.. heb eigenlijk best wel medelijden met ze..

Wel lekker voor ze dat het kraakverbod is ingevoerd trouwens ;)

TPH is met de dag gekker aan het worden. Ik zou eens met een psychiater gaan praten doorgedraaide linkse communist.

Wat een stelling ---> de nieuwe moslim fundamentalisten :roflol:!

Van Veen zei maandagavond in het tv-programma Pauw & Witteman dat hij duizenden mails heeft gekregen van onder anderen PVV-aanhangers waarin ''hele nare, beangstigende dingen'' staan.

Ieder comment van linkse ongewassen kraker is door deze zin onrelevant geworden en is geen nuttige bijdrage meer, aangezien rechts minstens net zo erg is.

Het was al langer duidelijk dat PVV stemmers niet de meest beschaafde onder ons waren maar nu word het nog eens goed duidelijk gemaakt ook.

Een kennis van me zit bij de ME en begeleidt regelmatig bijeenkomsten/demonstraties van extreem links en rechts.
Hij zegt dat extreem links vele malen gewelddadiger is dan extreem rechts. Bijna alle escalaties en geweldsuitbarstingen komen uit de linker hoek. Extreem links schijnt ook standaard een aantal advocaten mee te laten lopen die gelijk ''bewijs'' vergaren als de politie/ME ingrijpt.

Laatst bewerkt:
Toevallig iemand vorige week fobiac gezien? Waarin lange frans met extreem links mee ging? Zelfs die linkse pl**ris rat van een lange frans was geshockeerd door extreem links geweld, en kwam tot de conclusie dat het niet om de mening, maar puur om het geweld gaat..

Logisch ook eigenlijk, die jongens zijn hun hele leven gepest, wonen in een ranzig huis zonder stromend water, stinken, komen niet aan een baan, en gebruiken drugs.. heb eigenlijk best wel medelijden met ze..

Wel lekker voor ze dat het kraakverbod is ingevoerd trouwens ;)

Extreem is sowieso nooit goed, of het nu links of rechts is maakt niet uit.

Iedereen kraakt hier wel extreem links af maar dat heeft helemaal geen zin, natuurlijk zijn ze geweldadig vandaar ook het woord 'extreem'.

Kom dan is met goede argumenten tegen de normale linkse stemmer, inplaats van naar de extremisten te wijzen.

Ieder comment van linkse ongewassen kraker is door deze zin onrelevant geworden en is geen nuttige bijdrage meer, aangezien rechts minstens net zo erg is.

Het was al langer duidelijk dat PVV stemmers niet de meest beschaafde onder ons waren maar nu word het nog eens goed duidelijk gemaakt ook.

Haha de kortzichtigheid straalt er vanaf. Rechts minstens zo erg? Waar heb je het over, je weet niet eens wat er in die brieven stond, misschien gewoon boze brieven en toen begon mr van veen te huilen. Ga je nu linkse ongewassen krakers gelijk trekken met werkende belastingbetalende burgers :roflol:

Haha en PVV stemmers niet beschaafd? Je bent grappig.
En jij beweert dus dat iedere pvv'er achter bedreigen staat van andere "pvv aanhangers", als het al bedreigingen zijn.

Extreem is sowieso nooit goed, of het nu links of rechts is maakt niet uit.

Iedereen kraakt hier wel extreem links af maar dat heeft helemaal geen zin, natuurlijk zijn ze geweldadig vandaar ook het woord 'extreem'.

Kom dan is met goede argumenten tegen de normale linkse stemmer, inplaats van naar de extremisten te wijzen.

Dit topic heet is PVV-er de nieuwe Moslims fundamentalist en dan zo`n opmerking :roflol:

Goed bezig internetheld.....

Terug
Naar boven