Fitness Seller

PVV komt met motie van wantrouwen tegen bewindslieden

idd! We pakken ze lekker hun paspoort af! Wat denken ze wel, we zullen ze krijgen! :roflol: hoe kansloos.
De enige die het in het hier belachelijke trekt ben jij. Voor jou is het geen probleem omdat je links bent. Links is blind voor dit soort dingen, maar rechts kan gelukkig wel zien dat allochtonen steeds meer rechten krijgen dan autochtonen. Want met dubbel paspoort heb je financiële en andere voordelen. Het gaat dus niet over afpakken zoals jij het simplistisch voorstelt, wel over gelijke rechten voor elke burger in het land. Als beleidsvoerders nog niet het goede voorbeeld van integratie kunnen geven, hoe willen ze dan verwachten dat burgers zich gaan integreren.

Wat denkt ie er nu mee te bereiken? Anders dan duuzenden belastingeuro's over de balk te hebben gesmeten met dit gewauwel.
Oh dus een democratisch verkozen rechts persoon mag niet betaald worden voor voorstellen en moties en een linkse r*tard die vind dat boerka's wel ok zijn wel? Gelukkig hebben we hier vrijheid van meningsuiting en hoeven we het niet allemaal eens te zijn met het linkse beleid van partijen als PvdAllochtoon en SProfiteurs, om nog te zwijgen over GroenSlinks.

Je komt ook niet veel verder dan terminologie StillStrong. Wie was er nou simplistisch? Groenslinks? SProfiteurs? PvdAllochtoon?

Maar goed dat ze niemand verder die kerel serieus neemt, ook al schuilt daar ook gelijk het gevaar in. Nederland gaat eerder ten onder door figuren als Wilders dan de partijen die worden verondersteld Nederland naar de zeebodem te brengen. Wilders is een pure haatzaaier en een vriendje van Sharon en co. Over zijn motieven hoef je niet eens te twijfelen, dat heeft niks meer met vrijheid te maken.

Zoals iemand ooit zei over gevallen als wilders; Als ze dom zijn, is het gewoon lachwekkend, als ze intelligent zijn is het angstaanjagend.

Dus serieus, ik lach me kapot om wilders en zijn frustraties.Niet dat ik links ben integendeel, maar zo iemand kun je toch niet serieus nemen?

Dit is makkelijk scoren voor Wilders. Voor veel Nederlanders is het hebben van een dubbele nationaliteit en de voordelen, die daar aanhangen (hoe klein ook), een punt van discussie.
Door dit soort zaken aan te kaarten bij zijn "tegenstanders", kan hij makkelijk zieltjes winnen, ook al bereikt hij er niks mee.
Van Bos vind ik het gedurfd om überhaupt allochtonen in dit soort posities te plaatsen (al zijn ze nog zo goed), maar het kan de PvdA ook nekken. Ik denk, dat een groot deel van Nederland nog niet toe is aan allochtonen op prominente plekken en daar valt dus winst of verlies te behalen, politiek gezien.
Overigens vind ik persoonlijk de discussie over het wel of niet hebben van een dubbele nationaliteit een simpel issue, dat (zoals al gezegd) teveel wordt opgeblazen. Ik vind namelijk niet, dat het integratie in de weg staat. Dat is namelijk onwil en die kun je niet zien.
Mijn mening over de huidige politiek en de verwachte lengte van zitting van het huidige kabinet kan ik kort zijn; ik vind het een rommeltje/bij elkaar geraapt zooitje van blaaskaken en nitwits/zwakkelingen en ik denk, dat het niet lang zal duren, voordat ze zullen vallen. Bos en Wilders zullen daar een grote steen aan bijdragen.

Nederland is toch al de verkeerde kant op aan het gaan en dat komt mede door het tegenhouden van bepaalde ontwikkelingen. De arbeidsparticipatie van vrouwen is vrij matig als we kijken naar Europa en de beloning van vrouwen is al helemaal droevig. Als vrouwen dan al als tweederangs burgers worden gezien dan zullen allochtonen waarschijnlijk op het derde plan staan en allochtone vrouwen op het vierde plan. Ja we zijn goed bezig in Nederland.

Zeker als we ook nog eens allochtonen die wel participeren in hoge functies gaan aanvallen op hun loyaliteit.

Nederland is toch al de verkeerde kant op aan het gaan en dat komt mede door het tegenhouden van bepaalde ontwikkelingen. De arbeidsparticipatie van vrouwen is vrij matig als we kijken naar Europa en de beloning van vrouwen is al helemaal droevig. Als vrouwen dan al als tweederangs burgers worden gezien dan zullen allochtonen waarschijnlijk op het derde plan staan en allochtone vrouwen op het vierde plan. Ja we zijn goed bezig in Nederland.

Zeker als we ook nog eens allochtonen die wel participeren in hoge functies gaan aanvallen op hun loyaliteit.

Eer ons land daar aan toe is, zijn we waarschijnlijk een paar jaar (wellicht decennia) verder en lopen we nog verder achter op andere landen.
Het zou kunnen helpen, wanneer we eens een sterke leider krijgen in dit land, die zowel krachtig is in handelen als op inhoud. Dat zie ik met het huidige kabinet niet gebeuren. Onze regering(en) lijken wel alleen maar goed in nog meer verdeling en angst te zaaien bij de bevolking i.p.v. ons als een volk samen te brengen en ergens voor te gaan.

Ben het wel eens dat mensen die dit land moeten gaan regeren, deze absoluut alleen het Nederlandse paspoort moeten bezitten...maar een
motie van wantrouwen gaat me iets te ver....denk dat je dit anders moet aanpakken;).

Dat Geert ze het niet makkelijk gaat maken is duidelijk:D beetje commotie
in de kamer kan wel....omdat ik er ook wel bang voor ben, dat sommige bewindslieden constant denkt dat het 5 dec. is en cadeautjes gaan uitdelen
waar we 10 jaar later nog steeds voor zullen bloeden:o.

• Topic Starter Topic Starter
Rouvoet bekritiseert motie Wilders

[foto][/foto]LELYSTAD - ChristenUnie-vicepremier en parTeider André Rouvoet heeft geen goed woord over voor de motie van wantrouwen van Geert Wilders tegen de twee PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak vanwege hun dubbele nationaliteit.

Bron

Ook de VVD, de vroegere partij van Wilders, reageerde scherp. Tweede Kamerlid (en oud-Defensieminister) Henk Kamp, die integratiezaken in zijn portefeuille heeft, prijst beide PvdA'ers.

"Zij staan in de voorhoede die volledig geïntegreerd is en zij vervullen een voorbeeldfunctie in Nederland." Op deze manier creërt Wilders problemen, meent hij. "Je jaagt mensen tegen je in het harnas en dat kan als een boemerang terugkomen en in de nabije toekomst problemen geven", aldus een VVD-woordvoerder namens Kamp.

[foto][/foto]LELYSTAD - ChristenUnie-vicepremier en parTeider André Rouvoet heeft geen goed woord over voor de motie van wantrouwen van Geert Wilders tegen de twee PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak vanwege hun dubbele nationaliteit.

Bron

Cristenunie toch....?dat is toch de partij die zoveel stemmen in onze Nederlandse Veluwse incestdorpen heeft....?:D Alle vormen van exstreem geloof zijn de veroorzakers van van de meeste oorlogen en ellende in de wereld....

whehe, leuke is ook dat deze personen op bepaalde, voor wilders schijnbaar belangrijke vlakken nogal 'radicale' uitlatingen op hun conto hebben staan.

Albayrak heeft er een tijdje beveiliging door nodig gehad.

Geef die Wilders een stoel en een zaag en hij vermaakt zich wel :D

Wilder doet wat hij beloofde? Jaja, dit gaat onze belastingdruk wel verminderen. Er moet verdomme geregeerd worden. Dergelijke futiliteiten op zo'n manier opblazen in deze tijd.
Hij kan het denk ik gewoon niet hebben dat er allochtonen met een beter CV dan hij mee mogen doen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Aboutaleb noemt motie PVV 'hun goed recht'

[foto][/foto]RIJSWIJK/VEENDAM - Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (PvdA) heeft zaterdag tijdens een verkiezingsbijeenkomst in Veendam de motie van afkeuring aan zijn adres afgedaan als 'hun goed recht'.

Bron

Het afgeven van al die politici op Wilders vind ik ook wel easy scoren. Niemand neemt hem serieus, maar toch heeft hij 9 zetels. Ook al kan hij dingen soms bot brengen naar sommige meningen, hij zegt wel wat veel mensen denken.

partij vd "vrijheid"

schaap in wolfskleren met bijpassend kapsel :')

whehe, leuke is ook dat deze personen op bepaalde, voor wilders schijnbaar belangrijke vlakken nogal 'radicale' uitlatingen op hun conto hebben staan.

Albayrak heeft er een tijdje beveiliging door nodig gehad.

Geef die Wilders een stoel en een zaag en hij vermaakt zich wel :D

Wilder doet wat hij beloofde? Jaja, dit gaat onze belastingdruk wel verminderen. Er moet verdomme geregeerd worden. Dergelijke futiliteiten op zo'n manier opblazen in deze tijd.
Hij kan het denk ik gewoon niet hebben dat er allochtonen met een beter CV dan hij mee mogen doen. :D

haha wat een kul opmerking, Meneer Wilders zet wel even een partij op poten met 9 zetels.
En wat doet Aboutaleb......? Die lift mee met de knuffelmentaliteit van de pvda

Totale anarchie is mijn advies...

Het afgeven van al die politici op Wilders vind ik ook wel easy scoren. Niemand neemt hem serieus, maar toch heeft hij 9 zetels. Ook al kan hij dingen soms bot brengen naar sommige meningen, hij zegt wel wat veel mensen denken.

Net zoals Pimmetje,als deze niet vermoord was,was hij nu precident geweest!;)

Terug
Naar boven