MuscleMeat

PVV wil werkloze Polen het land uitzetten

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DEN HAAG - Oost-Europeanen die zonder inkomsten in Nederland verblijven moeten het land worden uitgezet. Volgens Kamerlid Louis Bontes (PVV) zorgen de Polen, Roemenen en Bulgaren op veel plaatsen voor overlast.

Dat zegt Bontes tegenover NU.nl. "Ze zijn vaak dronken en maken zich schuldig aan kleine criminaliteit. Mensen in de wijken storen zich daar aan, dat hoor ik ook van de politie", zegt Bontes.

Volgens hem zijn er juridisch geen belemmeringen om inwoners van de Schengenzone, het gebied binnen de Europese Unie zonder grenscontrole, binnen vijf jaar na hun komst het land uit te zetten.

Uit CBS-cijfers blijkt dat op 1 januari 2010 77.000 Polen in Nederland woonden Ook verbleven zo'n 29.000 Roemenen en Bulgaren in ons land. Het aantal Bulgaren is in vijf jaar tijd gestegen van 3968 naar 15056. (EBO)

Ad.nl

:thumbs:

"Ze zijn vaak dronken en maken zich schuldig aan kleine criminaliteit. Mensen in de wijken storen zich daar aan, dat hoor ik ook van de politie"

Dit is ook de meerderheid van de PVV in hun vrije tijd.

• Like
Waarderingen: jiep
  • Topic Starter Topic Starter
Sja, er zijn wel meer dingen waar mensen zich aan "storen", maar daar wordt ook niet altijd wat aan gedaan, maar als het juridisch gewoon mogelijk is.. waarom niet dan hé.

:roflol: Mooi is dat, gepikt van de PvdA in Den Haag. Politiek wordt wel steeds grappiger als een partij als de PVV punten gaat overnemen van een partij als de PvdA en dan zeker punten op dit gebied.

Zijn ze het eens met elkaar eens, is het ook weer niet goed.

goed bezig.

Dan is die ene van boer zoekt vrouw zijn vrouw kwijt:(

Goed plan!

Veronderstel dat hier wel eensgezindheid over bestaat over de partijgrenzen heen, verder lijkt het me altijd een goede zaak als een land de werkloosheid aanpakt dus ik zie er verder geen probleem in. Alleen jammer dat ze nu allemaal naar luilekkerland België gaan afzakken.

:roflol: Mooi is dat, gepikt van de PvdA in Den Haag. Politiek wordt wel steeds grappiger als een partij als de PVV punten gaat overnemen van een partij als de PvdA en dan zeker punten op dit gebied.

Zelfs een steeds miezeriger wordend partijtje als de pvda kan goede punten hebben.

Zie ze hier ook wel vaker uitzettingen doen of gebouwen slopen. Die hoef je niet zoveel te geven als een Nederlander daarom halen ze die hier allemaal heen. Zelfde als vroeger in de mijnen... halen ze allemaal Marokkanen/Molukkers/Turken/enz hierheen om goedkoop werk te leveren. En na een tijdje zit je ermee opgescheept(al willen sommigen tenminste wel integreren), good job Nederland. :P

Dit is nou eens een goed plan, echter raak ik ook gelijk geïrriteerd.
Waarom? ..Omdat ik precies weet hoe het gaat:

1. Er is een goed plan.
2. Met veel moeite komt er een meerderheid voor dat plan.
3. Plan wordt uitgewerkt.
4. Plan is klaar om van start te gaan.
...En dan komt ons grote voorbeeld waar we miljarden inpompen zodat Europa een wordt.
Inderdaad: de Europese Unie. Die zeggen dan gerust dat dit weer iets onmenselijks is etc. etc.
Conclusie: Goed plan, maar waarschijnlijk zal Europa er toch wel weer een stokje voor steken.

1. Er is een goed plan.
...En dan komt ons grote voorbeeld waar we miljarden inpompen zodat Europa een wordt.
Inderdaad: de Europese Unie. Die zeggen dan gerust dat dit weer iets onmenselijks is etc. etc.
Conclusie: Goed plan, maar waarschijnlijk zal Europa er toch wel weer een stokje voor steken.
:o

1. Er is een goed plan.

Proficiat voor je "vakkundig" advies. Ik zou in de politiek stappen als ik jou was.

Zie ze hier ook wel vaker uitzettingen doen of gebouwen slopen. Die hoef je niet zoveel te geven als een Nederlander daarom halen ze die hier allemaal heen. Zelfde als vroeger in de mijnen... halen ze allemaal Marokkanen/Molukkers/Turken/enz hierheen om goedkoop werk te leveren. En na een tijdje zit je ermee opgescheept(al willen sommigen tenminste wel integreren), good job Nederland. :P

Molukkers zijn nooit naar Nederland gekomen voor goedkoop werk andere bevolkings groepen wel eerst Italianen en Spanjaarden later Turken etc.

de pvv moet eerst maar effe beginnen met alle criminele kamerleden uit
de eigen partij te zetten.

BS...pvv lui zijn niets anders dan andere kamerleden..daar kan ook genoeg boven water komen.

Ik merk ook wel dat deze bevolkingsgroepen voor steeds meer problemen hier zorgen. vooral die bulgaren en roemenen maar de polen vreten ook steeds meer uit.
Tot voor kort vond ik het allemaal wel ok..zolang ze hier gewoon hun beste beentje voorzetten. natuurlijk kunnen ze hier niet een uitkering trekken en/of het criminele pad kiezen..dan moeten ze eruit en in eigen land gestraft worden zoals een nederlander hiergestraft moet worden

ben hier in de omgeving ook best wat polen tegengekomen die wle de juiste bedoelingen lijken te hebben.

Laatst bewerkt:
Allochtonen zijn niks anders dan mensen, daar kan ook genoeg boven water komen. Je begrijpt dat je argumentatie rammelt, Tommyboy?

In ieder geval is het prima om werkloze arbeidsmigranten uit te zetten, ook al zouden ze wel aanspraak moeten kunnen maken op eventuele verworven WW-rechten. Daar betalen ze namelijk voor.

Allochtonen zijn niks anders dan mensen, daar kan ook genoeg boven water komen. Je begrijpt dat je argumentatie rammelt, Tommyboy?

In ieder geval is het prima om werkloze arbeidsmigranten uit te zetten, ook al zouden ze wel aanspraak moeten kunnen maken op eventuele verworven WW-rechten. Daar betalen ze namelijk voor.

Daarvoor heeft God ons een ketting en beton gegeven.

Terug
Naar boven