MuscleMeat

PVV wil werkloze Polen het land uitzetten

ik had alleen commentaar op het feit dat de pvv van die boeven zijn (blackcobra)
ik zeg dat ze allemaal wel op hun kerfstokje hebben..niet alleen de pvv-er

mijn eerste regel is dus een reactie op die reactie en de rest staat er los van. dat is een reactie op het TOPIC:)

• Topic Starter Topic Starter
PVV'ers zijn wat minder deftigere mensen dan in andere partijen, mensen met meer schijt maar die toch wat bereikt hebben, crimineel is een groot woord.

las in hetpartijprogramma dat de PVV binnenkort ook werkloze Nederlanders het land uit gaan zetten,de exacte locatie van de dumping is nog niet bekend.

las in hetpartijprogramma dat de PVV binnenkort ook werkloze Nederlanders het land uit gaan zetten,de exacte locatie van de dumping is nog niet bekend.

Hahahaha

Citaat:crimineel is een groot woord- einde citaat

boeven dan

Citaat: Daarvoor heeft God ons een ketting en beton gegeven. - einde citaat

Haha

Groot woord dus inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer heeft iemand volgens jou dan wél wat bereikt?

Ja, geen idee he. Lijkt me per persoon verschillend.
Maarja, als je het begrip zo ruim neemt, wat is dan nog de waarde?
Dan zeg je wel: ze hebben wat bereikt. Maar eigenlijk bedoel je daar dan geen **** mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, geen idee he. Lijkt me per persoon verschillend.
Maarja, als je het begrip zo ruim neemt, wat is dan nog de waarde?
Dan zeg je wel: ze hebben wat bereikt. Maar eigenlijk bedoel je daar dan geen **** mee.

Naar maatschappelijke en persoonlijke opvattingen verdelen, probeer eens in de schoenen te lopen i.p.v. ernaast.

Alle werklozen het land uit!

De losers van de wereld zullen het westen dat veel te open en gastvrij is vernken, om vervolgens weer naar een volgende plek te trekken waar het beter is om dat weer te gaan verpauperen. Keiharde regels hebben we nodig, 1x in de fout = opgepleurd en je mag nooit meer een stap in dit land zetten. Ik haat het softe "iedereen is welkom" beleid. Je bent pas welkom als je iets bijdraagt.

De losers van de wereld zullen het westen dat veel te open en gastvrij is vernken, om vervolgens weer naar een volgende plek te trekken waar het beter is om dat weer te gaan verpauperen. Keiharde regels hebben we nodig, 1x in de fout = opgepleurd en je mag nooit meer een stap in dit land zetten. Ik haat het softe "iedereen is welkom" beleid. Je bent pas welkom als je iets bijdraagt.

Ok "Krakatoa". Sterke argumentering hoor. Over losers van de wereld gesproken.

Ok "Krakatoa". Sterke argumentering hoor. Over losers van de wereld gesproken.

Dit moet ik zien als een poging tot? Ik heb jou nog geen nuttige bijdrage zien leveren, behalve dan "Klaaswitz-achtige" opmerkingen te plaatsen op reacties van mensen om zelf over te komen als een allesweter. Overigens, dit is een forum en ik post wat ik vind. Het zal me aan mijn reet roesten of jij de argumentatie ontoereikend vindt, dit is de 2e kamer niet.

Nee, het veralgemeniseren van een groep mensen vind ik inderdaad geen sterke argumentatie. Al helemaal niet als je daaraan vastplakt dat die groep voor verpaupering zorgt en hier onze gastvrijheid komt vernken en naar een volgende plek zullen trekken als een soort parasitische profiteurs. Ik vind het schandelijk dat je een groep mensen zo probeert weg te zetten. Je stellingen zijn gebaseerd op vooroordelen want ik weet zeker dat je niet met feiten kunt beargumenteren dat je beweringen kloppen.

Dit is inderdaad niet de Tweede Kamer, maar is het zo vreemd om toch tenminste enige feitelijke beargumentering te verwachten in plaats van geschreeuw van ongefundeerde meningen?

Laatst bewerkt:
Ja, gelukkig maar he, xTrooperx, want andere politieke partijen willen dat er van de Nederlandse verzorgingsstaat geprofiteerd wordt. We hebben alleen de PVV als baken van verlichting in deze duistere tijden waarin alleen de PVV zich hiertegen verzet.

Nee, het veralgemeniseren van een groep mensen vind ik inderdaad geen sterke argumentatie. Al helemaal niet als je daaraan vastplakt dat die groep voor verpaupering zorgt en hier onze gastvrijheid komt vernken en naar een volgende plek zullen trekken als een soort parasitische profiteurs. Ik vind het schandelijk dat je een groep mensen zo probeert weg te zetten. Je stellingen zijn gebaseerd op vooroordelen want ik weet zeker dat je niet met feiten kunt beargumenteren dat je beweringen kloppen.

En daar ga jij de fout in. Lees mijn post nog eens, er staat namelijk: De losers van de wereld. Jij zegt: veralgemeniseren van een groep mensen. Leg uit? "de losers van de wereld" kunnen net zo goed 4 arabieren, 1 pool en een werkloze belg zijn hoor, dus welke groep mensen probeer ik precies op welke manier weg te zetten? Het lijkt er meer op dat jij graag leest wat je wil lezen zonder objectief naar een stuk tekst te kijken, ofwel 'Ooh Krakatoa heeft het over losers en post in een topic over Polen dus hij vindt alle Polen losers.. SCHANDE!'

En daar ga jij de fout in. Lees mijn post nog eens, er staat namelijk: De losers van de wereld. Jij zegt: veralgemeniseren van een groep mensen. Leg uit? "de losers van de wereld" kunnen net zo goed 4 arabieren, 1 pool en een werkloze belg zijn hoor, dus welke groep mensen probeer ik precies op welke manier weg te zetten? Het lijkt er meer op dat jij graag leest wat je wil lezen zonder objectief naar een stuk tekst te kijken, ofwel 'Ooh Krakatoa heeft het over losers en post in een topic over Polen dus hij vindt alle Polen losers.. SCHANDE!'

Okay, jij je zin. Dit betekent alleen maar dat de rest van mijn post klopt aangezien je zomaar wat roept, zonder een goede aanduiding weer te geven van over wie of wat je het precies hebt. Ik snap nog steeds niet precies over wie of wat je het hebt en voor wat voor verpaupering bepaalde (?) mensen zorgen. Kun je de verpaupering die je bedoelt en door wie die komt ten minste voor me verklaren, want ik snap je zo niet?

Terug
Naar boven