Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
las in hetpartijprogramma dat de PVV binnenkort ook werkloze Nederlanders het land uit gaan zetten,de exacte locatie van de dumping is nog niet bekend.
PVV'ers zijn wat minder deftigere mensen dan in andere partijen, mensen met meer schijt maar die toch wat bereikt hebben, crimineel is een groot woord.
"Bereikt" lijkt me ook een beetje groot woord, denk je niet?
Ja, geen idee he. Lijkt me per persoon verschillend.
Maarja, als je het begrip zo ruim neemt, wat is dan nog de waarde?
Dan zeg je wel: ze hebben wat bereikt. Maar eigenlijk bedoel je daar dan geen **** mee.
De losers van de wereld zullen het westen dat veel te open en gastvrij is vernken, om vervolgens weer naar een volgende plek te trekken waar het beter is om dat weer te gaan verpauperen. Keiharde regels hebben we nodig, 1x in de fout = opgepleurd en je mag nooit meer een stap in dit land zetten. Ik haat het softe "iedereen is welkom" beleid. Je bent pas welkom als je iets bijdraagt.
Ok "Krakatoa". Sterke argumentering hoor. Over losers van de wereld gesproken.
Ok "Krakatoa". Sterke argumentering hoor. Over losers van de wereld gesproken.
Maar goed dat de PVV dit bespreekbaar maakt!Nee, het veralgemeniseren van een groep mensen vind ik inderdaad geen sterke argumentatie. Al helemaal niet als je daaraan vastplakt dat die groep voor verpaupering zorgt en hier onze gastvrijheid komt vernken en naar een volgende plek zullen trekken als een soort parasitische profiteurs. Ik vind het schandelijk dat je een groep mensen zo probeert weg te zetten. Je stellingen zijn gebaseerd op vooroordelen want ik weet zeker dat je niet met feiten kunt beargumenteren dat je beweringen kloppen.
En daar ga jij de fout in. Lees mijn post nog eens, er staat namelijk: De losers van de wereld. Jij zegt: veralgemeniseren van een groep mensen. Leg uit? "de losers van de wereld" kunnen net zo goed 4 arabieren, 1 pool en een werkloze belg zijn hoor, dus welke groep mensen probeer ik precies op welke manier weg te zetten? Het lijkt er meer op dat jij graag leest wat je wil lezen zonder objectief naar een stuk tekst te kijken, ofwel 'Ooh Krakatoa heeft het over losers en post in een topic over Polen dus hij vindt alle Polen losers.. SCHANDE!'