MuscleMeat

Q-Base

Framedrop

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m93
11 September is het weer tijd voor de afsluiting van het Q-dance feestseizoen. Qbase was vorig jaar een geweldig feest, en ik ben benieuwd wie er dit jaar weer bij zijn. Wij hebben met een groep een touringcar geregeld schijnt het waarmee we weer heengaan, net als vorig jaar. Heb er enorm veel zin in!

Ik ben er weer bij !

Nauwelijks een kwartiertje met de auto, dus voor mij een beetje een thuiswedstrijd, al betwijfel ik of het vetter word dan decibel ;)

Aanwezig (en afwezig tegelijk :p).

Ik ben er ook weer bij dit jaar:D

Sla dit jaar over. De 11e toevallig in een klein zaaltje bij mij in de buurt Leviathan voor een 10tje. Dat is wat anders dan 60 kaartje, 60 eten/drinken, benzinekosten en hotelkosten. :)

Yes aanwezig en wel. waarschijnlijk 80% van de tijd tek en jump area:D. Vorig jaar was het echt geweldig. Ik had alleen om 12 uur al zoiets van is het al bijna afgelopen? en toen moesten we nog 7 uur :roflol:

Kaartjes zijn al binnen, idd een vet feest en niet zo "mainstream" gericht als andere grote feesten.

• Topic Starter Topic Starter
Sla dit jaar over. De 11e toevallig in een klein zaaltje bij mij in de buurt Leviathan voor een 10tje. Dat is wat anders dan 60 kaartje, 60 eten/drinken, benzinekosten en hotelkosten. :)

mwa... valt toch mee...
kaartje is 47,50, en als je met eventtravel zou gaan ben je dr geloof ik voor rond de 70 euro. verder is afhankelijk van jezelf idd. denk dat ik met 30 euro wel klaar ben.

mwa... valt toch mee...
kaartje is 47,50, en als je met eventtravel zou gaan ben je dr geloof ik voor rond de 70 euro. verder is afhankelijk van jezelf idd. denk dat ik met 30 euro wel klaar ben.

30 euro? wtf man, op een festival wat maar 12 uurtjes duurt drink ik een goede 60 euro aan alleen water weg. Ben te lui om steeds te moeten bijvullen, aangezien dat vaak zo ver lopen is dat je je hele groepje weer kwijtraakt. 30 euro kan echt niet man

30 euro? wtf man, op een festival wat maar 12 uurtjes duurt drink ik een goede 60 euro aan alleen water weg. Ben te lui om steeds te moeten bijvullen, aangezien dat vaak zo ver lopen is dat je je hele groepje weer kwijtraakt. 30 euro kan echt niet man

Idd met 30 euro kom ik de eerste paar uur door.

Vorig jaar was ik @ Q-base van 17:00 tot 7:00 en heb iets van 100-120 euro opgemaakt aan alleen eten en drinken. 80 euro kaartje en eventtravel reis, in totaal 200 euro.

• Topic Starter Topic Starter

okok, miss was ik iets te enthousiast :P maar ik drink niet bar veel, en vaak delen we de bakjes water met een groepje. vooral omdat je niet kan springen met die doploze flesjes of helemaal met die danoontje bakjes water die ze in de arena verkochten met 10 years afgelopen maand. denk echt niet dat ik veel meer dan 40 euro kwijt ben. maar we zullen zien :)
vorig jaar deed ik t nog op energydrink en pizzapunten, maar dan is zon feest een dure grap, en je bent 2 kilo zwaarder na de tijd :S nu ga ik 2%bf naar beneden haast.

Idd met 30 euro kom ik de eerste paar uur door.

Vorig jaar was ik @ Q-base van 17:00 tot 7:00 en heb iets van 100-120 euro opgemaakt aan alleen eten en drinken. 80 euro kaartje en eventtravel reis, in totaal 200 euro.

eten zaql wss 1x worden omdat ik meer niet naar binnen krijg, en drinken alleen water en zo nu en dan iets voor de smaak. ik ben zeer benieuwd waar ik in totaal op uitkom. want het is toch min of meer het langste feest van qdance buiten the qontinent.

okok, miss was ik iets te enthousiast :P maar ik drink niet bar veel, en vaak delen we de bakjes water met een groepje. vooral omdat je niet kan springen met die doploze flesjes of helemaal met die danoontje bakjes water die ze in de arena verkochten met 10 years afgelopen maand. denk echt niet dat ik veel meer dan 40 euro kwijt ben. maar we zullen zien :)
vorig jaar deed ik t nog op energydrink en pizzapunten, maar dan is zon feest een dure grap, en je bent 2 kilo zwaarder na de tijd :S nu ga ik 2%bf naar beneden haast.

eten zaql wss 1x worden omdat ik meer niet naar binnen krijg, en drinken alleen water en zo nu en dan iets voor de smaak. ik ben zeer benieuwd waar ik in totaal op uitkom. want het is toch min of meer het langste feest van qdance buiten the qontinent.

Als ik op een festival van q-dance ben, weet ik dat ze sourcy water hebben. Daar past een cola dop op, of je vraagt vriendelijk aan een meissie achter de bar of ze even een dop wilt passen. Soms geven ze ze er al automatisch bij, laatst op decibel was dat wel relaxt. Maar neem anders gewoon een dop van een colafles mee en klaar is klaartje. Zelf eet ik niet op een festival, want ben te waus om te eten. Maar deze q-base ga volgas opt bier, net als afgelope jaar.

Ikke wel hoor eet dan bijna elk 1,5 uur ofzo, veel meer als normaal:o

Hehe psychedelics voor jou dus

Als ik niet gebruik op een feest eet ik me de t*ring , elk 1.5 / 2 uur gaat er wel iets naar binnen. Op IQ dit jaar was ik 250 euro kwijt inclusief kaartje en treinreis. Tenzij er gewaust word dan eet ik niet en drink ik alleen maar water en ik smokkel altijd een dopje mee naar binnen :o , nog een paar dagen jongens! Q-base is tenminste niet zo'n defqon-dagjesmensen-iedereen-staat-stil-kijk-mij-ik-ben-popie-jopie achtig feest , plus het geluid is SNOEIHARD :eek:en de buitenlanders zijn heldig op q-base. Vorig jaar knetterwauze schotten , noren en moffen , je lacht je dood. Ook goede klanten voor de verkoop van snoepjes :p 1 pil de 50 euro :D.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Wie gaat er nog meer naar het italiaanse geweld ? DJ ZATOX :eek::D

Terug
Naar boven