MuscleMeat

Q-Base

ik verheug me eigenlijk het meeste op AVIO live, deze gasten hebben zeer goede producties én wil ik echt wel een keer live zien.

Hoop dat ze niet te vroeg draaien :D

• Topic Starter Topic Starter
Als ik niet gebruik op een feest eet ik me de t*ring , elk 1.5 / 2 uur gaat er wel iets naar binnen. Op IQ dit jaar was ik 250 euro kwijt inclusief kaartje en treinreis. Tenzij er gewaust word dan eet ik niet en drink ik alleen maar water en ik smokkel altijd een dopje mee naar binnen :o , nog een paar dagen jongens! Q-base is tenminste niet zo'n defqon-dagjesmensen-iedereen-staat-stil-kijk-mij-ik-ben-popie-jopie achtig feest , plus het geluid is SNOEIHARD :eek:en de buitenlanders zijn heldig op q-base. Vorig jaar knetterwauze schotten , noren en moffen , je lacht je dood. Ook goede klanten voor de verkoop van snoepjes :p 1 pil de 50 euro :D.

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Wie gaat er nog meer naar het italiaanse geweld ? DJ ZATOX :eek::D

sowieso! zatox is chill. zijn die buitenlanders dan zulke aparte prijzen gewend? ik ga dit jaar aan de speed, wil t mn laatste dag cutten maken :P daarna begint voor mij de bulk weer :) ben inmiddels 16 kilo kwijt.

dat geluid is idd wel kkhard. geweldig. alleen als je soms te lang daar staat met je oor naar de boxen toe krijg je echt pijn. dat had ik na een uur of 8 ongeveer. maar hier voel je de bass tenminste echt.

jep q-base METERS MAKEN :P
en zatoxx ben ik zo ie zo bijj RaWstyle !!

ik verheug me eigenlijk het meeste op AVIO live, deze gasten hebben zeer goede producties én wil ik echt wel een keer live zien.

Hoop dat ze niet te vroeg draaien :D

heb ik nou de lineup niet goed bekeken of draaien avio helemaal niet live morgen?

heb ik nou de lineup niet goed bekeken of draaien avio helemaal niet live morgen?

ik heb verkeerd gekeken , alphaverb draait wel daar ga ik zeker heen !!
intraceble one is er niet bij jammer genoeg ...

ze draaien volgende week live @ Hysteria Outdoor

Hangar - Raw hardstyle

22:15 - 00:00: Zatox favoriet"
00:00 - 01:45: Noisecontrollers favoriet"
01:45 - 03:30: Zany favoriet"
03:30 - 05:15: Alphaverb favoriet"
05:15 - 07:00: Crypsis favoriet"

:bow:

Laatst bewerkt:
Iemand nog toevallig interesse in 2 vip kaartjes? 90 euro samen. Want er gaan nu onverwachts 2 mensen niet meer mee. Bij interesse een pm sturen.

Het is zover! ik ga mn shit bijelkaar zoeken en dan richting mn maten. 5 uur zijn we blijkbaar ook echt al aanwezig daar. veel plezier heren!

Heerlijk feestje weer! We hebben ook super geluk met het weer gehad, want het was gewoon een lekkere temperatuur buiten:D

Vond het al met al niet heel geweldig, maar man.. De set van Neophyte Records allstars. Ben me daar een partij hard gegaan :D

Wat een superfeest was het weer! veel geluk met het weer gehad, de hele nacht zonder shirt rondgebanjerd. en precies in de minuut dat we in de auto stapten ging het regenen. hoeveel geluk kun je hebben :) 14 uur constant kapotgegaan zonder pauzes!

Terug
Naar boven