AndroidHealthClinic

Qlimax 2009!!

NotoriousXL

Competitive Bodybuilder
Waardering
96
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Qlimax , 21 november 2009, Gelredome Arnhem

Voor de 7e keer op rij keert het bekendste indoor evenement van Q-dance terug naar de Gelredome in Arnhem.

Voor het doorgewinterde Q-dance publiek doet Qlimax zijn naam alleen eer aan als het verrassend is en de verwachtingen overtreft. Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.

De kaartverkoop voor Qlimax start zaterdag 26 september om 13.00 bij Ticketonline.nl, per boeking kun je maximaal twee kaarten bestellen. Qlimax was vorig jaar in een dag uitverkocht dus wees er snel bij! Voor meer informatie kun je de komende tijd op Q-dance.nl terecht.

Jaja dit wordt hem sowieso! Zulke goede herinneringen aan vorig jaar Wordt lastig om dat weer te overtreffen! :D :D :D Maar daar gaan we zeker wel voor!

Hoop sowieso op noisecontrollers en dblock en stefan. De rest zal wel redelijk standaard worden weer. Als de jump maar weer net als vorig jaar weg laten.

• Topic Starter Topic Starter
Probeer ook wel kaarten te halen, thuiswedstrijdje he. Verder vind ik het niet zo heel bijzonder meestal.

Ja het is gaar dat je maar 2 kaartjes PP kan halen.. K*t regel..

lijkt me echt supervet... nu alleen nog verouderen :(

zekerss!!!

Probeer dr weer bij te zijn! als het me lukt om kaarten te regelen :D
Word dan 3e keer! altijd suuuper feest!

eerst volgende week Project Hardcore :)

Present

Ook present, maar zal 95% v/d avond in de vip rondhangen (zoals altijd). :D

Zou jij me dan eens eindelijk uit te kunnen leggen wat het verschil is tussen vip en normaal?:D:D Bedoel ik weet dat er verschille zijn, maar de dingen die je als vip mag...

Niks bijzonders joh, eigen gedeelte, flesje champagne, wat fruit ook volgens mij..

Dit jaar sowieso proberen voor kaartjes! Te goede herinneringen aan vorig jaar. En mensen die zeiken over het geluid.. Valt echt wel mee, gewoon op de goede plek gaan staan..!

Zou jij me dan eens eindelijk uit te kunnen leggen wat het verschil is tussen vip en normaal?:D:D Bedoel ik weet dat er verschille zijn, maar de dingen die je als vip mag...

Ik neem VIP omdat het relaxed is dat je een apparte ingang hebt, dus geen lange wachtrij. Ook ben je snel in het bezit van een kluisje. Drank haal je zo 1..2..3 want je hoeft nooit lang te wachten. Ook de wc's zijn er schoon en daar hoef je ook nooit voor te wachten. Je kan gewoon fruit pakken, maar dat boeit me niet. Verder vind ik de muziek daar relaxed (gewoon goed dreunende minimal) want ik ben klaar met die ski-hut-hardstyle van tegenwoordig. Dan zou je zeggen, ga dan niet naar zo'n feest. Maar ook voor mij is het een thuisfeestje en is het een soort traditie geworden onder de jongens (elke qlimax in Arnhem tot nu toe geweest, vandaar). Dus ik betaal wel liever een paar tientjes meer voor een kaartje.

Terug
Naar boven