MuscleMeat

Qlimax 2010!

was een gezellig feesie;)

• Topic Starter Topic Starter
WHooaaa ik ben moeeeee

http://1gabba.com/node/6793

als je m in apparte nummers wilt splitsen moet je t ff zeggen

Drukte viel mee; een hele zooi ging om 2 uur op de tribune zitten; genoeg ruimte voor ons :D

was top feest

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

http://1gabba.com/node/6793

is 1 lang nummer moet je ff die .cue file in een comment downloaden

Veel plezier, hoop dat je van drukte houd of je vip kaarten hebt:o

ghahaha:p. serieus:p nou geniet er van vanavond zou ik zeggen!

haha bedankt :D; is zeker gelukt haha
drukte viel echt mee ik had bijna hele avond genoeg ruimte en dr ging zelfs nog een hele zooi vanaf 2 uur zitten op de tribune dus meer ruimte voor ons!:D

alleen draaide sommige echt k*t of gewoon een standaard setje zoals altijd :(

maar blijft een feest die ik niet wou missen! top vermaakt

was lache feestje, wel veel snuivers en snoepers. Overal als ik om me heen keek zag ik weer een lijntje naar binnen worden gesnoven. :p En tja wat krijg je dan, vervelende ecto's die aan vriendin gaan zitten en niet begrijpen dat ze op moeten rotten.:mad:

Dr werd al een gozer om 23.00 ofzo afgevoerd:D:laugh:

kreeg wel verrekte pijn in me onderrug, maar het was echt een top feest:)

was lache feestje, wel veel snuivers en snoepers. Overal als ik om me heen keek zag ik weer een lijntje naar binnen worden gesnoven. :p En tja wat krijg je dan, vervelende ecto's die aan vriendin gaan zitten en niet begrijpen dat ze op moeten rotten.:mad:

Dr werd al een gozer om 23.00 ofzo afgevoerd:D:laugh:

kreeg wel verrekte pijn in me onderrug, maar het was echt een top feest:)

Ligt niet aan de sos of snoepjes hoor, ligt gewoon aan het paupervolk wat er kwam.

Ligt niet aan de sos of snoepjes hoor, ligt gewoon aan het paupervolk wat er kwam.

Ik vond het wel gezellig niet veel gekken gezien, wel mensen die je kent en opeens heel vrolijk zijn en ogen hebben die er bijna uitvallen. Hoort ook bij deze feesten, doe er alleen zelf niet aan mee;)

Ben je ook gweest, naar je zin gehad?

oke ik beken ik was zn irritant ventje lid van dat paupervolk dat snoepend met zijn uitvallende ogen aan ander mans vriendinnen zat.

maar ff serieus mijn onderrug voel ik nu ng steeds giga hard maar het was het wel waard!

stephanie draaide beter dan ik had verwacht; endymion + ea was echt lekker aan het eind :$

van plan volgend jaar weer te gaan :D

Ik vond het wel gezellig niet veel gekken gezien, wel mensen die je kent en opeens heel vrolijk zijn en ogen hebben die er bijna uitvallen. Hoort ook bij deze feesten, doe er alleen zelf niet aan mee;)

Ben je ook gweest, naar je zin gehad?

Ik ben ook geweest, heb een goed feestje gehad maar meer ook niet. Veel vervelend buitenlands volk, veel stilstaande mensen en vreselijk irritante duitsers. Maar dat wist ik al voordat ik er heen ging, al vond ik het vorig jaar stukke beter. De sfeer zat er toen beter in leek wel.

Het geluid was prima! Stond recht voor de dj, knalde er lekker in. Ben zelf ook van het snoepen, maar wordt er nooit vervelend van. Andere maten van me waren te hard aan het snacken en punten, die wisten het verschil tussen voor en achter niet meer. Eentje werd er zelfs paranoia. Zit je daar weer mee opgescheept hahaha

Wel leuk die geile meiden aan de snoepjes, liep een lekkerding langs en keek er aan. Krijg zo een lekkere lebber van er. Ging me alleen ff te snel hahaha

Je snapt toch wel wat die bedoelt NL. 90 Procent zit daar aan de shit

Je snapt toch wel wat die bedoelt NL. 90 Procent zit daar aan de shit

Ik ben nog nooit qlimax geweest, maar ik hoorde dat dat zo'n superdude feest is met allemaal van die vijgen van tmf? Die brave evert en abraham zie ik nog geen pil nemen. Of heb ik het mis?

Ik ben nog nooit qlimax geweest, maar ik hoorde dat dat zo'n superdude feest is met allemaal van die vijgen van tmf? Die brave evert en abraham zie ik nog geen pil nemen. Of heb ik het mis?

Ik heb alleen maar mensen gezien die van het pad af waren. 90 procent was zeker naar de klote, en het merendeel echt van het pad af.

stephanie draaide beter dan ik had verwacht; endymion + ea was echt lekker aan het eind :$

van plan volgend jaar weer te gaan :D

Endymion + EA waren naar mijn mening net zo verschrikkelijk als altijd, hoe kun je na al die jaren nog steeds Nobody Said It Was Easy draaien,

:slap:

was chill feestje. de sets vielen van sommige artiesten wel een beetje tegen. en t podium was matig naar mijn mening. verder weinig last gehad van irritante paupers. maar dat kwam wss ook omdat bij ons op 1 na iedereen leip als een koekje was. vind dit bij qlimax wel meevallen. bij qbase bijv had ik veel meer het idee dat er niet 1 normaaldenkend persoon meer bijloopt..

ARNHEM - Bij het dance-evenement Qlimax in het Arnhemse GelreDome zijn in de nacht van zaterdag op zondag 120 mensen aangehouden voor het bezit van drugs. 33 personen moeten zich voor de rechter verantwoorden.

De politie stuitte vooral op speed, XTC-pillen, cocaïne en GHB. In totaal is er voor 3500 euro aan boetes geïnd. Een minderjarige verdachte kreeg een werkstraf van 20 uur opgelegd.

Volgens de politie is het evenement in goede sfeer verlopen. Een 24-jarige man uit Frankrijk is aangehouden voor mishandeling. Qlimax trok ruim 27.000 bezoekers.

120 van de 27000 :o

Feestje was aardig. Decor en geluid ok, muziekkeuze zoals te verwachten redelijk basic. Al was het Wildstylez vs Noisecontrollers setje wel lekker.

Maar de lange rij om binnen te komen, het vechten voor een kluissleutel en in die takke kou richting stadion rennen (en terug) denk ik dat ze mij hier niet meer terugzien.

Feestje was aardig. Decor en geluid ok, muziekkeuze zoals te verwachten redelijk basic. Al was het Wildstylez vs Noisecontrollers setje wel lekker.

Maar de lange rij om binnen te komen, het vechten voor een kluissleutel en in die takke kou richting stadion rennen (en terug) denk ik dat ze mij hier niet meer terugzien.

Toch beter na Q base kunnen gaan kerel.

Terug
Naar boven