XXL Nutrition

Qlimax 2009!!

Ik ben er bij!

Het is me ff te ver...taxirit wordt onbetaalbaar

Als ik kaarten kan krijgen ben ik aanwezig;)

Hetzelfde verhaal voormij als hierboven!

• Topic Starter Topic Starter
Taxi 15 euri vanaf hier

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Ik neem VIP omdat het relaxed is dat je een apparte ingang hebt, dus geen lange wachtrij. Ook ben je snel in het bezit van een kluisje. Drank haal je zo 1..2..3 want je hoeft nooit lang te wachten. Ook de wc's zijn er schoon en daar hoef je ook nooit voor te wachten. Je kan gewoon fruit pakken, maar dat boeit me niet. Verder vind ik de muziek daar relaxed (gewoon goed dreunende minimal) want ik ben klaar met die ski-hut-hardstyle van tegenwoordig. Dan zou je zeggen, ga dan niet naar zo'n feest. Maar ook voor mij is het een thuisfeestje en is het een soort traditie geworden onder de jongens (elke qlimax in Arnhem tot nu toe geweest, vandaar). Dus ik betaal wel liever een paar tientjes meer voor een kaartje.

:stupid:, al ben ik niet klaar met hardstyle. En ik hou van schone wc's :D

Wc's in de regular zijn ook schoon.. Het is even afwachten voor ons of we genoeg kaarten kunnen krijgen.. Maar een feest wordt het sowieso :D

Ik ben benieuwd hoe het gaat zaterdag. De shit zal wel extra vastlopen omdat je maar 2 kaartjes kan bestellen :(. Zullen wel duizenden mensen meer op komen om kaarten te bestellen. Wij gaan in ieder geval met 5 man ofzo zitten..

zal idd goed vast komen te zitten ben ik bang voor..
als het goed is zitten wij ook met een mannetje of 4/5..

en maar klikken..

Ben er als het goed is bij. Ff kijken of een maat van me kaarten kan bestellen, ben zelf zaterdag aant werk

1x geweest, niks voor mij dat feest.

Lekker, ticketonline.nl al vanaf 12:00 overbelast.. :rolleyes:

:fire: godver klote site, nog steeds kom ik er niet in. :fire:

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gezeik weer met kaarten maar volgens mij is het wel gelukt

Jaja 8 kaartjes binnen!!!! :D

Hier ook zonder al teveel issues (althans, niet meer dan normaal bij Ticketonline) mijn 2 kaartjes binnen. :)

Terug
Naar boven