AndroidHealthClinic

Qrime time 2005

Heavyweight

Novice
Waardering
0
hey mense,

zijn er hier ook mensen van jullie naar qrime time geweest?? ikke wel kennen jullie nog veel sites met foto's?
was me wel weer een feestje als jullie nog leuke dinge overet feest te vertelle hebbe hoor ik het wel

paar vrienden van mij zijn er heen geweest.. ikzelf had er geen zin in..

ken helaas geen site, of ik ben te lui om te zoeken :P

slimmerik
wat d8 je van www.q-dance.nl
pf is nou ff dood anders stonden daar ook pics.

en twas idd heel erg vet!

Heb spijt dat ik me kaartje heb verkocht na de set van the prophet gehoord te hebben. Volgend jaar zeker weten Qrimetime voor mij! @ Gekke Gijs, publiek is zeker niet k*t, ik weet zeker dat er op zulke feesten een betere sfeer hangt als tijdens een r&b party. (ik heb het niet over MOH feesten oid)

smokey juul zei:
Heb spijt dat ik me kaartje heb verkocht na de set van the prophet gehoord te hebben. Volgend jaar zeker weten Qrimetime voor mij! @ Gekke Gijs, publiek is zeker niet k*t, ik weet zeker dat er op zulke feesten een betere sfeer hangt als tijdens een r&b party. (ik heb het niet over MOH feesten oid)

R&B party :spaz:

Zekerwel k*tpubliek, met 90% is geen zinnig gesprek te voeren, met weinig mensen zal je snel even een praatje maken, of omdat ze stijf van de dope staan of omdat zo zo laag geschoold zijn dat ze amper 3 nederlandse zinnen kunnen uitspreken.

Dan zijn er van die mensen die dan zeggen : "euhm je komt toch voor de muziek toch niet om een praatje te maken?"
Als ik uitga wil ik niet alleen maar staan hossen maar ook af en toe even chillen, en om dan elke keer je vrienden van de vloer af te halen om te ouwehoeren is ook niks.

Bij hardstyle hangt al enkele jaren een vage macho sfeer, totaal niet mijn ding, de muziek daarentegen is opzich wel ok zo nu en dan, het is het publiek wat mij al wat jaren weghoudt bij hardstyle

Terug
Naar boven