XXL Nutrition

Quick question.

Boefertje

Cool Novice
Waardering
29
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
Wist niet waar ik dit anders moest posten maar oke, mijn vraag luid als volgt : Gaan mensen zoals Bradley martyn, Calum Von moger etc uberhaupt nog off ? Of zijn ze year around aan het blasten en cruisen?

En hoe zal hun kuur er ongeveer uit zien? :o

ik volg, ben ook benieuwd :)
Misschien dat ze zelf wel even reageren ;P

Hij is voor mij ook een GROOT voorbeeld, samen met dallas mccarver :D

• Topic Starter Topic Starter
Hij is voor mij ook een GROOT voorbeeld, samen met dallas mccarver :D
Dallas is niet het fysiek waar ik naar streef, maar hij is zeker massief :D Mijn eigen doel is meer in de richting van Calum, Bradley.

Hoop dat er professionelen bodybuilders / kuur mensen zijn die toch wel een realistisch inzicht hebben van wat er alleen in deze bips word gespoten om zulke fysiek te bereiken. ( genen niet inbegrepen )

veel hgh,slin en aas wät denk je zelf

Die gaan nooit off en zitten het hele jaar relatief hoog in hun dosering met roids/hgh/insuline.

Welke dosis precies is niet te zeggen natuurlijk

zal wel 4-10iu pharma hgh year round zijn en cruises op 750 test ofzo?

blasts op 3 gram aas

zal wel 4-10iu pharma hgh year round zijn en cruises op 750 test ofzo?

blasts op 3 gram aas

Dat zou ik niet durven zeggen. Off gaan ze bijna nooit en als ze het doen nooit langer dan 8 weken. Doseringen zijn heel persoonsafhankelijk. In het begin blast jeje kont van je lichaam maar eens je er bent kom je met heel wat minder toe om te maintainen hoor.

Wat een vraag ook weer. Nee, natuurlijk gaan die gasten nooit off.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor het reageren iedereen. Als er nog meer mensen zijn die een idee hebben, dan hoor ik het graag :D

Dat zou ik niet durven zeggen. Off gaan ze bijna nooit en als ze het doen nooit langer dan 8 weken. Doseringen zijn heel persoonsafhankelijk. In het begin blast jeje kont van je lichaam maar eens je er bent kom je met heel wat minder toe om te maintainen hoor.
ik denk dat deze post het wel het beste omschrijft @Boefertje

Terug
Naar boven