AndroidHealthClinic

Quotes / Gezegden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

- A sudden silence in the middle of a conversation suddenly brings us back to essentials: it reveals how dearly we must pay for the invention of speech.

- Ennui is the echo in us of time tearing itself apart.

- Glory: once achieved, what is it worth?

- By all evidence we are in the world to do nothing.

E. Cioran
 
Ik weet ze allemaal niet uit mijn hoofd maar als je wilt lachen moet je het youtube kanaal van jason genova maar eens opzoeken. In zijn eerste filmpjes krijg je 10 tallen epic quotes waar je helemaal stuk om kan gaan.

Als het om serieuze quotes gaat vind ik deze wel mooi,

I like big fat men like you. When they fall they make more noise and sometimes they never get up!
-Tuco in the good the bad and the ugly.
 
' The empire state of mind of a winner,
When you're thinking about summer,
I'm thinking about winter,
When you're eating breakfast,
I'm heating up my dinner. '
 
Ik weet ze allemaal niet uit mijn hoofd maar als je wilt lachen moet je het youtube kanaal van jason genova maar eens opzoeken. In zijn eerste filmpjes krijg je 10 tallen epic quotes waar je helemaal stuk om kan gaan.

Als het om serieuze quotes gaat vind ik deze wel mooi,

I like big fat men like you. When they fall they make more noise and sometimes they never get up!
-Tuco in the good the bad and the ugly.
Genoeg mooie quotes in The Good, The Bad And The Ugly. :)

You see in this world there's two kinds of people, my friend. Those with loaded guns, and those who dig. You dig.
 
Years wrinkle the skin, giving up wrinkles the soul.
 
alles wat je nodig hebt:)

mensen die koste wat kost een ferrari en penthouse willen hebben zijn nu niet gelukkig en zullen nooit gelukkig zijn.
Ten eerste zullen ze enorm veel van hun leven moeten opofferen (de ergste soort van zelfprostitutie als je het mij vraagt),
ten 2de is de garantie er nooit dat ze hun doelstellingen zullen bereiken (er komt ook een enorme portie geluk aan te pas)
ten slotte als ze hun doel bereiken zal het gevoel dat ze dachten te krijgen bij het bereiken van die materiele doelstellingen nooit zo bevredigend zijn als ze droomden (daarenboven zullen er nog steeds mensen bestaan die meer dan hen hebben en dus in hun ogen 'beter' zijn):)

iedereen die de nood voelt zichzelf te 'pushen' leeft voor anderen, als je voor jezelf leeft heb je helemaal geen 'push' nodig (en nee dat betekent niet dat je de hele dag niets uitvoert, het betekent alleen dat je alles wat je doet leuk vind, zowel het doel, als de weg naar het doel)


Veel bijgeleerd van Tolle zo te zien.:D Goed gezegd trouwens, karma.

Maar met het laatste ben ik het niet helemaal eens. Je pusht jezelf toch vaak ook om je eigen te overtreffen, puur voor jezelf.
 
Laatst bewerkt:
in het land zonder benen, is 1 been koning. -peanuthead95-
 
' The empire state of mind of a winner,
When you're thinking about summer,
I'm thinking about winter,
When you're eating breakfast,
I'm heating up my dinner. '

J Cole fan?
 
Get money, **** bishes - Bill Gates
 
Veel bijgeleerd van Tolle zo te zien.:D Goed gezegd trouwens, karma.

Maar met het laatste ben ik het niet helemaal eens. Je pusht jezelf toch vaak ook om je eigen te overtreffen, puur voor jezelf.

not rly, heb power of now nooit voorbij p40 gelezen:P
 
Die film is vanavond op tv, maar spreekt me niet echt aan :p

Is een serie en oordeel niet voordat je het gezien hebt. Je beoordeelt toch ook geen boek voordat je het gelezen hebt?

Is in mijn ogen de beste serie die ik al heb gezien.
 
Is een serie en oordeel niet voordat je het gezien hebt. Je beoordeelt toch ook geen boek voordat je het gelezen hebt?

Is in mijn ogen de beste serie die ik al heb gezien.

Serie dan, ik oordeel niet, ik zeg gewoon dat t me niet zo aanspreekt ;)
 
Is een serie en oordeel niet voordat je het gezien hebt. Je beoordeelt toch ook geen boek voordat je het gelezen hebt?

Is in mijn ogen de beste serie die ik al heb gezien.

he mad
 
Haha Spartacus is wel goed, ik weet zeker dat je ieder het goed vindt die het kijkt, mits je op zn minst t/m afl. 2 kijkt, want afl. 1 is nog niet zo super boeiend.
 
Back
Naar boven