XXL Nutrition

R1 vs porshe vs bugatti beyron

Nee volgens mij is dat een zx12.
Filmpje is al wat ouder. Zijn ook betere filmpjes te vinden zag ze alleen gisteren niet zo snel. Zal dadelijk nog eens kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is ook vet
[googlevideo]-2734362937706102428[/googlevideo]

in top gar gaat die veyron etover de 400 :cool:

even het filpje gezocht..

op een bpaald moment zegt hij"this i a road car" :cool:

echt ziek gewoon :D

Op een bepaald moment zegt hij ''I want to step out, but I was still going 70'' :roflol:

Nog zo een vet filmpje

Daar vind ik dus helemaal niks aan he. Je kunt niet eens normaal doorrijden op zo'n R1 (en helemaal niet, als hij getuned is, zoals hier), want je zit zo op je achterwiel.
En als ik gasten zo op hun motor zie rijden (spijkerbroekie en t-shirt) krijg ik echt de neiging om ze van hun motor af te rossen. Echt dom. Helemaal die handschoenen, die hij aan heeft. Waarom???:D

Daar vind ik dus helemaal niks aan he. Je kunt niet eens normaal doorrijden op zo'n R1 (en helemaal niet, als hij getuned is, zoals hier), want je zit zo op je achterwiel.
En als ik gasten zo op hun motor zie rijden (spijkerbroekie en t-shirt) krijg ik echt de neiging om ze van hun motor af te rossen. Echt dom. Helemaal die handschoenen, die hij aan heeft. Waarom???:D

Je moest maar is een vinger breken als je valt :D

Veyron owned their asses

Bugatti Veyron: kostprijs, ruim 1 miljoen euro
Ik zal wel voor r1 sparen of kawasaki zie ik ook wel zitten :cool:

jullie belgen hebben mazzel. bij jullie kost ie 'maar' 1 miljoen. hier 1.8 :eek:

Terug
Naar boven